ترجمه مقاله دریچه گاز الکترونیکی دو حالته برای کمک به سیستم


رشته: مکانیک

Double-Mode Vehicular Electronic Throttle for Driver Assistance Systems

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

به طور معمول سیستم دریچه گاز الکترونیکی برای تحقیق و توسعه در سیستم خودرو ها با راننده کمکی مانند ACC مورد استفاده قرار می گیرد که ممکن است با سیستم دریچه گاز اصلی خودرو در چالش بوده و مشکلاتی را در کنترل سوئیچACC و راننده به وجود بیاورد. به منظور غلبه بر معایب فوق این مقاله به طراحی کنترل و آزمایش سیستم دریچه گاز الکترونیکی دو حالته (DMET) پرداخته است. که می تواند به طور همزمان توسط ACC و راننده عمل کنند.  

ادامه مطلب ...

گزارش کار آموزی محوطه سازی رشته عمران


رشته: عمران

گزارش کارآموزی

قسمتی از فایل را اینجا دانلود کنید

پیشگفتار:

با توجه به تغییر و تحول سریع ابزار، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی و نقش موثر آنها در تنوع، پیشرفت و توسعه کمی و کیفی انواع سازه ها و بمنظور آشنایی و بهره وری هر چه بیشتر از آخرین دستاوردهای تجهیزاتی ارائه این واحد درسی د ردانشگاه امری بسیار ضروری بوده است به نحوی که اجرای این دوره موجب می گردد تا کارآموران بتوانند آموخته های علمی خود را در میدان عمل مورد آزمایش قرار داده، فرصتی فراهم گردد تا آنچه را که در دانشگاه بصورت تئوری فرا گرفته ایند عملا اجرا نموده، به تکمیل آموخته ها و تجربیات خویش بپردازند. مسلم است که هر گاه علم و عمل در کنار یکدیگر قرار گیرد دستیابی به اهداف مورد نظر سهولت بیشتری پیدا می کند. در دوره های که اینجانب گذرانده ام سعی شده است ضمن استفاده از راهنماییهای سودمند اساتید گرانقدر در دانشگاه و موسسه محل کارآموزی از زوایای مختلف روند اجرائی پروژه های در دست اجرا را با دقت مورد توجه قرار داده، گزارشی هر چند مختصر تقدیم نمایم.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله یک رویکرد تکاملی جدید برای مشکل خوشه بندی متعادل بار در شبکه های حسگر بی سیم


رشته: برق

A novel evolutionary approach for load balanced clustering problem for wireless sensor networks

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

خوشه بندی گره حسگر یک روش موثر کنترل توپولوژی به منظور کاهش مصرف انرژی گره های حسگر برای به حداکثر رساندن طول عمر شبکه های سنسور بی سیم (WSNs) است. با این حال، در یک خوشه مبتنی بر WSN، لیدرها (سر خوشه) برخی بارهای اضافی ناشی از فعالیت های مختلف مانند جمع آوری داده ها، تجمع داده ها و ارتباطات را ازداده های جمع شده به ایستگاه پایه حمل می کنند. بنابراین، حفظ تعادل بار سر خوشه ها یک مسئله چالش برانگیز برای عملیات دراز مدت شبکه های حسگر بی سیم است. خوشه بندی متعادل بار به عنوان یک مشکل NP-hard برای یک شبکه سنسور بی سیم همراه با بار نابرابر گره های حسگر شناخته می شود. الگوریتم ژنتیک (GA) یکی از محبوب ترین روش های تکاملی است که می تواند برای پیدا کردن راه حل سریع و کارآمد چنین مشکلی استفاده شود. در این مقاله، ما یک GA جدید مبتنی بر الگوریتم خوشه بندی متعادل بار برای شبکه سنسور بی سیم ارائه می کنیم. نشان داده می شود که الگوریتم پیشنهادی برای هر دو بار برابر و نابرابر از گرههای حسگربه خوبی کار می کند. ما شبیه سازی گسترده از روش ارائه شده انجام داده و نتایج آن را برخی از روش های مبتنی بر تکامل و دیگر الگوریتم های خوشه بندی مرتبط مقایسه می کنیم. نتایج نشان می دهد که الگوریتم پیشنهادی بهتر از همه این الگوریتم ها از نظر معیارهای عملکردی مختلف مانند موازنه بار، زمان اجرا، مصرف انرژی، تعداد گره سنسور فعال، تعداد سر خوشه فعال و نرخ همگرایی عمل می کند.  

ادامه مطلب ...

گزارش کارآموزی شرکت سازگار بنای دز


رشته: عمران

مقدمه:

در متن حاضر بتن به عنوان یکی از پر مصرف ترین فرآورده های ساختمانی در جهان شناخته شده است. از ویژگی های بسیار خوب آن، اقتصادی بودن، سهولت دسترسی به اجزای تشکیل دهنده آن در اکثر مناطق، شکل پذیری و پایایی نسبتاً بالای آن را باید نام برد. این عوامل باعث توجه روز افزون به آن شده است. بدین جهت لازم است که متخصصان، خواص اجزای تشکیل دهنده و مراحل اساسی در ساخت، نگهداری و در مواقع لزوم تعمیر و مرمت آن را به خوبی بشناسند. در ساختمان یک ساز، بتنی (اعم از بتن ریزی یک پیاده رو تا اجرای یک سد) لازم است نسبت اجزای بتن طراحی شود. بر خلاف فولاد، در مورد بتن نمی توان به مشخصات ارائه شده از سوی تولید کنندگان اکتفا کرد.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله تشخیض شی در حال حرکت در زمینه پویا:


رشته: کامپیوتر

Moving Object Detection in Dynamic Background

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

یک روش جدید تشخیص شی در حال حرکت در زیمنه پویا است که در این مقاله ارائه شده است. در ابتدا، الگوریتم تطبیقی هریس در این مقاله برای استخراج ویژگی نقاط، پیشنهاد شده است و پس از آن الگوریتم غربالگری برای توصیف ویژگی نقاط استخراج شده استفاده می شود. تابع شباهت نیز برای مطابقت با ویژگی نقاط، استفاده می شود و الگوریتم RANSAC برای از بین بردن انطباق های شبیه استفاده شده است. با توجه به این همسان سازی، ما ماتریس تبدیل تکراری را جهات استفاده برای جبران حرکت درپی زمینه ناشی از حرکت دوربین استفاده می کنیم و پس زمینه پویا را با مدل پس زمینه به روز رسانی می کنیم. در نهایت شی در حال حرکت را می توان با استفاده از روش تفاضل پس زمینه شناسایی نمود. نتایج تجربی نشان می دهد که این روش، دقت استخراج ویژگی های نقاط و تشخیص حرکت هدف را در پس زمینه پویا با دقت بالایی دارد.

کلمات کلیدی: الگوریتم غربال کردن هریس ,تصحیح حرکت مدلسازی سابقه و هدف ,تشخیص حرکت شی.  

ادامه مطلب ...

پاورپوینت منطق فازی


اگر از ما پرسیده شود منطق فازی چیست شاید ساده ترین پاسخ بر اساس شنیده ها این باشد که یک نوع منطق است که روش های نتیجه گیری در مغز بشر را جایگزین می کند. تئوری مجموعه های فازی و منطق فازی را اولین بار پرفسور لطفی زاده (2) در رساله ای به نام <مجموعه های فازی – اطلاعات و کنترل> در سال 1965 معرفی نمود.

—منطق ارسطو اساس ریاضیات کلاسیک را تشکیل مى دهد. براساس اصول و مبانى این منطق همه چیز تنها مشمول یک قاعده ثابت مى شود که به موجب آن یا آن چیز درست است یا نادرست.

— بیش از دو هزار سال است که قانون ارسطو تعیین مى کند که از نظر فلسفى چه چیز درست است و چه چیز نادرست. این قانون «اندیشیدن» در زبان، آموزش و افکار ما رسوخ کرده است.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله – ردیابی شی فقط با نشانه زمینه


رشته: کامپیوتر

Object Tracking With Only Background Cues – 2014

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

نشانه زمینه عمدتا نقش مکمل یا ضمیمه در بسیاری از روش های قبلی برای ردیابی شی را بازی می کند. اگر ردیابی شی به عنوان یک مشکل طبقه بندی هدف ازمینه با نرمی رفتار کند. پس از آن شباهت با هدف و تفاوت از زمینه را را می توان به همان اندازه در نظرفته شود. این امر منجر به یک شوال جالب می شود:

آیا ممکن است ردیابی شی تنها با استفاده از نشانه های زمینه انجام شود؟

پاسخ دادن به این سوال یک رویکرد ردیابی شی تنها با بهره گیری از نشانه های زمینه را ارائه می دهد. نتایج تجربی گسترده ای درتایید اعتبار احتمال ردیابی شی با استفاده از نشانه های زمینه انجام گیرد. نتایج نشان داده شده در این مقاله همچنین یک مرجع جدید در طراحی وش ردیابی شی بعدی را رائه می دهد.

کلمات کلیدی: نشانه های زمینه , ردیابی شی.  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله ایجاد یک نشان تجاری تجربی مشتری محور


رشته: بازاریابی / اقتصاد / حسابداری

Create A Customer-Centric Brand Experience

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چرا این گزارش را می خوانیم.:

در عصر مشتری مداری، مدیران ارشد بازاریابی (CMOS) یک صعود ساخت را در ساختعلائم تجاری با فن آوری قوی مصرف کنندگان را دارد. این منجر به تجدید نظر قوانین بازاریابان در ساخت یک نام تجاری می شود. در این عصر جدید، CMOS باید یک روی کرد مدیریتی شرکت محور با تغییر نام تجاری به عنوان یک دارایی در یک سیستم مشتری محور تبدیل شود و محور ایجاد یک تجربه با نام تجاری را داشته باشد. راهکار نام تجاری تجربی کمک می کند تا دوباری استراتژی های CMOS جهت ایجاد یک نام تجاری دوباره به یکدیگر متصل شوند. نام تجاری تجربی مشتری محور با شرایط زیر است:  

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله همگن سازی احتراق تراکمی LPG وبنزین با استفاده از زمان بندی متغیر سوپات درموتور


رشته: مکانیک

Homogeneous charge compression ignition of LPG and gasoline using variable valve timing in an engine

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

ویژگی های احتراق و گازهای خروجی اگزوز در یک موتوراحتراق تراکمی تحت بارهمگن درعملیات سوخت با گاز مایع (HCCI) و (LPG) وبنزین باتوجه به زمان بندی متغیر سوپات (VVT) مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر این دی متیل اتر (BME) نیز ارائه شده است LPG با کربن کم و اْْکتان بالا است این دو ویژگی منجر به کاهش دی اکسید کربن بعد از احتراق از یک موتور (LPG – HCCIشده یک نسبت به یک موتور HCCI بنزین مقایسه می شود بررسی مزایا و معایب موتور LPG –HCCI انجام شده نتایج تجربی برای موتور HCCI – LPG نسبت به موتور HCCI بنزینی مقایسه شده است. (LPG) در پورت مصرف به عنوان سوخت اصلی در یک فاز مایع با استفاده از یک سیستم تزریق مایع است در حالی که مقدار کمی از BME نیز مستقیما به داخل سیلندر در حال مرحله مکش به عنوان احتراق اولیه تزریق می شود. 

ادامه مطلب ...

ترجمه مقاله نیروی مقاومت یک کمک فنر با استفاده ازتایر مغناطیسی سیال، شامل ذرات مغنا طیسی میکروونانو



رشته: مکانیک

Resistance Force of a Shock Absorber Using Magnetic Functional Fluids Containing both Micrometer-sized and Nanometer-sized Magnetic Particles

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

در این مقاله خواص نیرو مقاومت یک کمک فنر با استفاده از عملکرد مغناطیسی سیال با ذرات مغناطیسی با ایجاد میکروو نانوگزارش سده است. نیروی مقاومت را می توان با تغییر قدرت مغناطیسی کنترل شده در سیال مغناطیسی اعمال نمود، نیروی مقاومت نسبتی از مخلوط ذرات نانو و میکروی مغناطیسی تحت تاثیر قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: کمک فنر , نیروی مقاومت ,سیالات مغناطیسی , میدان مغناطیسی , تعدیل کننده 

ادامه مطلب ...