پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

حجم فایل: 367 کیلوبایت

تعداد صفحه: 40

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوندبا کاهش فروش و سودآوری، بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند، آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند.

قیمت: 4,000 تومان

خرید و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد