مراجعه کننده گرامی، جهت ورود به سایت اداره کل
آموزش و پرورش استان مازندران باید پس از ورود […] —
ادامه متنAnalyzing how educational science deals with the challenge of sustainability principles, perspectives, and praxis. Wageningen Academic Publishers […] —
ادامه متنA dialectical, reflexive approach to learning, however, would theorize the movement of an educational science (its learning and development) […] —
ادامه متندانلود رایگان مجموعه کتابهای الکترونیکی
آموزش و پرورش کتاب های درسی (644 کتاب) کتاب های […] —
ادامه متنTitle Discipline problems in the Mexican school system: The silence of educational science Journal Prospects Volume 28, Issue 4 , pp 555-569 Cover Date […] —
ادامه متن - عنوان لاتین مقاله: New Trends And Approaches In Instructional Desing And Technology
- عنوان فارسی مقاله: گرایش ها و روش های جدید در طراحی آموزشی و تکنولوژی.
- دسته: علوم تربیتی
- فرمت فایل ترجمه شده: Word (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
- جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
- ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.
| خلاصه | هدف این تحقیق، بحث پیرامون گرایشات نوین در تکنولوژی و طراحی آموزشی (Idt) است. | پیشروی در این زمینه از جنگ جهانی دوم، آغاز شد و از آن به بعد، تعاریف مختلفی مثل طراحی آموز […] —
ادامه متنTitle Narrative research of female educational experiences in China Journal Frontiers of Education in China Volume 5, Issue 4 , pp 596-616 Cover Date […] —
ادامه متندسته:
علوم تربیتی | حجم فایل: 115 کیلوبایت | تعداد صفحه: 19 | چکیده: | آمادگی جسمانی | - توانایی فرد در انجام اعمال جسمانی حاصل از تلاش عضلانی | - توانایی انجام کار عضلانی رضایت بخش | - توانایی انجام کارها و وظایف روزمره با قدرت و هوشیاری بدون خستگی زودرس و با ذخیره انرژی برای لذت بردن از اوقات فراغت و توانایی روبرو شدن با حوادث اضطراری پیش بینی نشده | استقامت قلبی – عروقی | - استقامت دستگاه گردش خون و تنفس برای انجام فعالیت های نسبتاً طولانی مدت و توانایی برگشت سریع به حالت اولیه پس از انجام کار. | استقامت عضلانی | - توانایی یک یا گروهی از عضلات برای انجام تعدادی حرکات یکنواخت یا انقباض نسبتا […] —
ادامه متنهدف کلی درس: | دانشجویان رشته
علوم تربیتی پس از گذراندن روانشناسی عمومی وتربیتی وروشهای آمار با اخذ این واحد درسی، با روشها و فنون گوناگون اندازه گیر ی و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تفسیر نتایج آنها آشنا می شوند. […] —
ادامه متنThis study explored the impact of information technology on internal communication at a tertiary education institution. […] —
ادامه متنچکیده | این پژوهش به منظور بررسی تاثیر آموزشهای
مهدکودک بر رشد مفهوم سازی کودکانی است که قبل از ورود به مدرسه دوره
مهدکودک و پیش دبستانی را طی کرده اند. برای نمونه برداری از بین کل دانش آموزان شهر تهران، تعداد 30 نفر در مقطع تحصیلی اول، دوم، سوم دبستان به طور تصادفی خوشه ای گزینش شدند که از این تعداد نیمی پسر و نیمی دختر بودند. فرضیه های اساسی این پژوهش عبارت بودند از کودکانی که از آموزشهای
مهدکودک برخوردار هستند رشد مفهوم سازی آنها بیش از کودکانی است که آموزشهای
مهدکودک استفاده نکرده اند. آموزشهای مهدکودک، مفهوم سازی کودکان را افزایش می دهد. ابزار پژوهش، آزمون شکل گیری مفهوم ویگوستکی بود […] —
ادامه متنCreating a global space education community will require a concerted effort from space exploration education decision aligned with educational science […] —
ادامه متندانلود پایان نامه تعیین میزان اثر بخشی یک دوره فعالیت بدنی منتخب بر توانائیهای ادراکی – حرکتی دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستانهای شهرستان خوی فرمت: Word قابل ویرایش فهرست | فصل اول | بیان مسأله | اهمیت و ضرورت تحقیق | ۱- نقش توانائیهای ادراکی – حرکتی در
آموزش و پرورش | اهداف تحقیق | اهداف جزئی | فرضیه های تحقیق | محدودیت های تحقیق | محدودیتهای خارج از کنترل محقق | ۱- فعالیت بدنی منتخب | ۲- دانش آموزان پایه پنجم دبستان | ۳- توانائیهای ادراکی – حرکتی | ۴- تعادل ایستا | ۵- تعادل پویا | ۶- هماهنگی | ۷- قدرت | ۸- دقت | ۹- سرعت | فصل دوم | مقدمه: | تعریف حرکت: | طبقه بندی حرکت | مبانی نظری ادراک | ت […] —
ادامه متنفناوری اطلاعات در برنامه های آموزشی و بررسی روش های مؤثر کاربرد رایانه در ایجاد و رشد خلاقیت | فهرست مطالب | فصل اول: کلیات | موضوع ۱ | سؤال ﺗﺤﻘﻴق ۱ | فرﺿﻴﻪ های ﺗﺤﻘﻴق ۱ | روش ﺗﺤﻘﻴق ۱ | هدف ﺗﺤﻘﻴق ٢ | ضرورت و اﻫﻤﻴﺖ ﺗﺤﻘﻴق ٢ | مفاﻫﻴﻢ کلی ۶ | فصل دوم: مبانی نظری ﺗﺤﻘﻴق | نتاﻳﺞ ﭘﮋﻭﻫﺶ های مربوط به روش آموزش به کمک راﻳﺎﻧﻪ ٨ | برخی از نتایج تحقیق بین المللی توسعه Ict در
آموزش و پرورش ۱٠ | استراتژی آموزش الکترونیکی در کشورهای اروپایی ۱٣ | مفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه صاحبنظران ۱۴ | رابطه خلاﻗﻴﺖ، هوش و پیشرفت تحصیلی ۱٨ | رابطه خلاقیت و نبوغ با بیماریهای روانی ۱٩ | خلاقیت در سطح اجتماعی ٢٠ | دانش ٢۱ | فصل سوم: م […] —
ادامه متنمدیر کل دفتر حقوقی
آموزش و پرورش آخرین جزئیات مدارس قلع و قمعی آموزش و پرورش/ ۲۰۰ مدرسه قلع و […] —
ادامه متنفصل اول: کلیات تحقیق | مقدمه ۲ | بیان مسئله ۵ | اهمیت و ضرورت پژوهش ۶ | اهداف تحقیق ۷ | سؤالات تحقیق ۸ | تعاریف عملیاتی واژه ها ۱۱ | فصل دوم: مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقیق | مقدمه ۱۳ | مفهوم رشد و توسعه اقتصادی ۱۴ | عوامل توسعه اقتصادی ۱۵ | نقش منابع انسانی در توسعه اقتصادی ۱۵ | آموزش ۱۸ | تعریف
آموزش و پرورش ۲۰ | مفهوم برنامه ریزی آموزشی ۲۳ | جایگاه نیازسنجی در برنامه ریزی آموزشی ۲۴ | نیازسنجی آموزشی ۲۷ | مفهوم نیاز ۲۹ | منابع نیازهای آموزشی ۳۰ | انواع نیازسنجی ۳۲ | کار ۳۴ | عرضه نیروی کار ۳۷ | بازار کار ۳۸ | نیاز بازار کار ۳۹ | مسایل موجود در ارتباط نظام آموزشی و بازار کار ۴۴ | ضرورت تحک […] —
ادامه متنبیان مساله | اهمیت و ضرورت موضوع | اهداف تحقیق | هدف: بررسی تاثیر آموزشهای پیش دبستانی بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه اول ابتدائی | فرضیه تحقیق | تعریف متغیر ها | 1-پیش دبستانی | 2-آموزش پیش دبستانی | 3-عملکرد تحصیلی | لزوم برداشتی نو و دیدی تازه 1 | نگرشی بر وضعیت
آموزش و پرورش قبل از دبستان در پاره ای از کشورهای جهان | 1 کودکستان در فرانسه | 2 نگرشی بر وضعیت
آموزش و پرورش پیش از دستان در آمریکا | 3 آموزش قبل از دبستان در ژاپن2 | 4 آموزش قبل از دبستان در شوروی | 2 کودکستانها | 5
آموزش و پرورش قبل از دبستان در ایران 2 | انواع دوره های پیش دبستانی و ویژگیهای برنامه های آنها | تاریخچه ک […] —
ادامه متنAs online and blended learning has become common place educational strategy in higher education, educators need to reconceptualise fundamental issues of teachin […] —
ادامه متنموضوع: | سوالات پیام نور رشته
علوم تربیتی نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳ و تابستان ۱۳۹۳ | مقطع کارشناسی | این بسته شامل موارد زیر است: | سوالات اندیشه اسلامی ۱ با پاسخنامه (نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳) | سوالات روانشناسی اجتماعی با پاسخنامه (نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳) | سوالات روانشناسی تربیتی (طراحی و مطالعه مسائل یادگیری و آموزش) با پاسخنامه (نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳) | سوالات روانشناسی عمومی ۲ با پاسخنامه (نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳) | سوالات روشهای تغییر و اصلاح رفتار با پاسخنامه (نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳) | سوالات تربیت بدنی ۱ با پاسخنامه (نیمسال دوم ۹۲-۱۳۹۳) […] —
ادامه متنThe online version of Nurse
Education in Practice at ScienceDirect.com, the world"s leading platform for high quality peer-reviewed full-text journals. […] —
ادامه متن