پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها (عارضه یابی و بهره وری)

اهداف

- تعریف و شناخت فرآیندها

- دسته بندی فرآیندها

- فرآیندهای مشتری مدار

- تعریف اثربخشی و کارایی

- مدل FOCUS PDCA

- مدل SAMIE

تعاریف و مفاهیم

فرآیند

q مجموعه ای از فعالیت های مرتبط به هم یا متعامل که ورودیها را به خروجیها تبدیل می کند.

مجموعه ورودی های یک فرآیند عمومأ خروجیهای سایرفرآیندها هستند.

فرآیندها در سازمان عمومأ برنامه ریزی می شوند و تحت شرایط کنترل شده به اجرا در می آیند تا ارزش افزوده ایجاد شود.

یک فعالیت که با استفاده از منابع و بصورت هدایت شده در جهت کسب توانایی برای تبدیل داده ها به ستانده ها عمل می کند را می توان به عنوان یک فرایند در نظر گرفت.

خرید و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد