دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی فرمت:: Word قابل ویرایش
فهرست مطالب
خلاصه:
پیشگفتار:
«فصل اول» طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه:
بیان مسئله:
پیشینه تحقیق:
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده (نه خانواده خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
اهداف ویژه:
چهارچوب نظری تحقیق:
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی:
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده:
ارتباط سازنده
ارتباط غیر سازنده
منابع این بحث شامل:
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده:
ارزنده سازی:
ناارزنده سازی
نزدیکی
رابطه با فاصله
مدل تحلیلی تحقیق:
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
روش تحقیق:
قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری) :
قلمرو زمانی تحقیق:
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
ابزارهای گردآوری داده ها (اطلاعات) :
روش تجزیه و تحلیل داده ها
«فصل دوم» مروری بر ادبیات موضوع
رهیافت های تکاملی
رهیافت بالینی-فرافکنی
نقاشی به منزله تست هوش:
۲) نقاشی به منزله تست شخصیت:
۳) فرافکنی و رمزگرائی:
۴) روان تحلیل گری:
۵) نقاشی خانواده:
۱-فاصله بین اشخاص نقاشی
۲) برجسته نمودن اشخاص:
۳) بی ارزش کردن اشخاص
۴) اضافه نمودن شخصیت های دیگر
«فصل سوم» آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق
(جامعه آماری)
«فصل چهارم» روش تحقیق
روش تجزیه و تحلیل:
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش:
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از:
«فصل پنجم»
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
بخش نخست
بخش دوم
۱-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۲-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۳-نزدیکی اعضای خانواده به کودک در نقاشی
۴-دوری اعضای خانواده نسبت به کودک در نقاشی
۵-ارتباط سازنده کودک با اعضای خانواده در مصاحبه
۶-ارتباط غیرسازنده کودک با اعضای خانواده
۷-نزدیکی ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
۸-دوری ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
فرض اول تحقیق:
فرض دوم تحقیق:
فرض سوم تحقیق:
فرض چهارم تحقیق:
فرض پنجم تحقیق:
فرض ششم تحقیق:
فرض هفتم تحقیق:
فرض هشتم تحقیق:
فرض نهم تحقیق:
فرض دهم تحقیق:
فرض یازدهم تحقیق:
فرض دوازدهم تحقیق:
«فصل ششم»خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوستها
خلاصه تحقیق:
پیشنهادات:
پیوستها:
«جداول»
«نمودارها»
فهرست منابع