بیان مسئله | مطالعه در خصوص رهبری و مدیریتبازگو کننده این مهم است که استفاده صحیح از منابع اختیارات متناسب با کارکنان محور اصلی اثر بخشی، کارایی، ایجاد جوی باز و پویا در سازمان بوده، در سازمانهای رسمی از جمله سازمانهای نظام
آموزش و پرورش روابط رسمی بر اساس اختیار بر قرار می شوند. نوع و ماهیت روابط میان معلم شاگرد، مدیر معلم یا به طور کلی، رئیس مرئوس را منحصر اختیار مشخص می سازد. | امروزه دیگر مدیران دریافته اند که پرورش نیروی کار آمد و توسعه منابع انسانی راهی است میان بر که می تواند سازمانها را جهت تحقق هر چه بهتر اهداف یاری کند. لذا در این برهه از زمان مزیتی که سازمانها در پیشی گرفتن از یکدیگ […] —
ادامه متندسته:
علوم تربیتی | حجم فایل: 110 کیلوبایت | تعداد صفحه: 34 | چکیده: | تعاریف متعددی دراین زمینه وجود دارد که به چند مورد از آن اشاره می شود: | هر نوع یادگیری، آموزش یا پرورش که با استفاده از فناوری کامپیوتری شناخته شده به خصوص فناوری های مبتنی بر شبکه اینترنت ارائه می گرد | یادگیری الکترونیکی به مجموعه فعالیت های آموزشی اطلاق می شود که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی اعم از صوتی، تصویری، رایانه ای، شبکه های مجازی صورت می گیرد. به عبارت دیگر کلیه برنامه هایی را که از طریق شبکه های رایانه ای به ویژه اینترنت، منجر به یادگیری می شود یادگیری الکترونیکی می نامند. […] —
ادامه متنوزیر
آموزش و پرورش در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی: ۰۷/اسفند/۱۳۹۳ - ۱۳: […] —
ادامه متنچکیده | این تحقیق به منظور بررسی تأثیر مهد کودک در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی که قبل از ورود به مدرسه دوره مهد کودک و پیش دبستانی را طی کرده اند انجام گرفته است. برای نمونه برداری از بین دانش آموزان شهرستان ابهر، ناحیه یک
آموزش و پرورش این شهر تعداد 96 نفر در مقاطع تحصیلی اول، دوم، سوم به طور تصادفی خوشه ای گزینش شدند که از این تعداد نیمی پسر و نیمی دختر هستند. فرضیه های اساسی این پژوهش عبارتند از: رشد هوش عملی کودکان برخوردار از آموزش های مهد کودک بیش از رشد عملی کودکان محروم از آموزشهای مهد کودک است. بین کودکان دختر و پسر برخوردار از آموزشهای مهد کودک بر رشد هوش عملی تف […] —
ادامه متنمقدمه | کودکان بین ۲ تا ۶ سالگی، در مقایسه با نوباوگان و کودکان نوپا، زمان بیشتری را دور از خانه و والدین سپری می کنند. طی ۳۰ سال گذشته، تعداد کودکانی که به کودکستان یا
مهدکودک می روند، افزایش یافته است. این روند عمدتا به علت افزایش چشمگیر مشارکت زنان در نیروی کار است. در حال حاضر، مادران ۶۷ درصد از کودکان پیش دبستانی شاغل هستند. کودکستان، برنامه ای است که هدف آن بالا بردن سطح رشد کودکان ۲ تا ۵ ساله است و بر تجربه های آموزشی تاکید می وزد. در مقابل، مهدکودک، انواع تدارکات برای سرپرستی فرزندان والدین مشاغل را در بر می گیرد و این تدارکات در خانه کودک ارائه می شوند. بررسی ها نشان می دهد که والدین، […] —
ادامه متن - عنوان لاتین مقاله: A Case Study Of Technical And Vocational Education In Turkey
- عنوان فارسی مقاله: یک مطالعه موردی از آموزش فنی و حرفه ای در ترکیه.
- دسته: مدیریت آموزشی
- فرمت فایل ترجمه شده: Word (قابل ویرایش)
- تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
- جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید
- ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید است.
| خلاصه | هدف اصلی این مقاله، فراهم نمودن اطلاعات در مورد نظام آموزشی فنی و حرفه ای در ترکیه می باشد. پژوهش ها و بررسی های بسیاری در مورد هیئت آموزش عالی و وزارت آموزش حرفه ای صورت گرفت […] —
ادامه متنThe online version of International Journal of
Educational Development at ScienceDirect.com, the world"s leading platform for high quality peer-reviewed full-text […] —
ادامه متنوضع فیزیکی مهدکودک: | ساختمان دور از خیابان اصلی و شمالی بود و از سر و صدا دور بود. ساختمان دارای یک زیرزمین مناسب و عاری از رطوبت بود که شامل دو اتاق، هال و یک سرویس بهداشتی بود که برای کودکان ۴ ماه تا ۲ سال در نظر گرفته شده بود. دمای مناسبی داشت و با پرده های زیبا عروسکی تزئین شده بود در یک اطاق سه تخت و فضای بزرگی برای بازی داشت و اتاق دیگر برای تعویض لباس بچه در نظر گرفته شده بود. در طبقه بالا ۵ اتاق، ۲ توالت فرنگی و ۱ توالت معمولی، آشپزخانه ای بسیار بزرگ اپن و یک هال بزرگ داشت. مساحت کل ملک ۶۰۰ متر مربع بود که در باغستان کرج واقع می باشد. | فهرست مطالب: | وضع فیزیکی
مهدکودک | وضعیت بهداشت […] —
ادامه متنEducation and psychology are interdependent. One psychologist said that I did not understand how a teacher could teach without the knowledge of education Psycho […] —
ادامه متنSimulation is fast becoming an integral part of health professional education, including interprofessional education (IPE). There are numerous reports of positi […] —
ادامه متنطبقه بندی:
علوم تربیتی | کتاب به عنوان یک عنصر فرهنگی در همه حال مورد توجه ملل در اعصار مختلف بوده است این شاخص فرهنگی با نفوذ خود ضمن انتقال دانش به مخاطب، بینش او را نسبت به محیط اطراف و دنیای پیرامون خود تغییر داده و روح تازه ای به خواننده خود می دهد، دریچه ای که هر انسانی را با افکار و اندیشه دیگران آشنا کرده، به آدمی بصیرت می دهد تا شعاع دید خود را گسترش داده و او را در همه حال با خود همراه می کند. اگرچه امروزه در نظام آموزشی کشور، کتاب های درسی از جایگاه خاصی برخوردارند، ولی برای بهبود سطح دانش و آگاهی دانش آموزان، لازم است در آموزش، از کتاب های مناسب کمک آموزشی همخوان با کتاب های درسی ا […] —
ادامه متنCROSSBORDER EDUCATION: AN ANALYTICAL FRAMEWORK FOR PROGRAM AND PROVIDER MOBILITY. Jane Knight United Nations
Educational Science and … […] —
ادامه متندیدار مدیر کل
آموزش و پرورش خراسان رضوی با فرهنگیان شهرستان خوشاب. روز پنجشنبه 93/11/23، روزی […] —
ادامه متنHuman resource management (HRM) education has tended to focus on specific functions and tasks within organizations, such as compensation, staffing, and evaluation. […] —
ادامه متنCurrently there is an increasing interest in data mining and educational systems, making educational data mining as a new growing research community. This paper […] —
ادامه متنTitle Sample sizes, scoops and educational science Journal Advances in Health Sciences Education Volume 15, Issue 5 , pp 621-624 Cover Date 2010-12-01 […] —
ادامه متنسازمان
آموزش و پرورش ارتقای سلامت جامعه خصوصاً کودکان و نوجوانان مستلزم شناخت و آموزش […] —
ادامه متنمقدمه: | طرح ارزشیابی توصیفی مشهور به ارزشیابی کیفی یا طرح حذف نمره، تجربه نو آورانه ی برخاسته از عمل در مقطع ابتدایی
آموزش و پرورش ایران است. این طرح به صورت پیش آزمایشی در سال تحصیلی ۸۲-۸۱ اجرا و ارزشیابی شد. گزارش ارزشیابی طرح توسط نویسنده این مقاله که مجری این ارزشیابی بوده بلافاصله منتشر گردید (محمد حسن مقنی زاده، ۱۳۸۱). اجرای آزمایشی این طرح درچهار سال تحصیلی بعد ادامه داشته است. | در قسمتی از یادداشت سردبیر ویژه نامه ارزشیابی تحصیلی فصلنامه تعلیم و تربیت شماره مسلسل ۷۰-۶۹ بهار و تابستان ۱۳۸۱ آمده است: &Quot; هدف اساسی سنجش و ارزش یابی، ارتقای یادگیری دانش آموزان است. محتوا وچگونگی ار […] —
ادامه متنExplorations in Learning and the Brain On the Potential of Cognitive Neuroscience for
Educational Science […] —
ادامه متنSignificance of Research: In educational science studies, most of the time descriptive statistics (t-test, analysis of variance, etc.) are used. […] —
ادامه متن