خلاصه
جامدات متخلخل از میکای فلوئوریدی آلومین ستون دار (APMs) ، که از میکای سدیم تتراسیلیک فلوئور [NaMg2.5Si4O10F2] بدست آمده، توسط سولفوریک اسید در دمای 25 درجه سانتیگراد تهیه شد. محصولات توسط XRD, ICP, SEM, TEM و جذب سطحی- دفعی نیتروژن به صورت ایزوترم در k77 بررسی شد. اندازگیری های XRD نشان داد که ساختار لایه درونی ستون دار دارای یک فاصله کفی بزرگ فروریخته در طول مراحل اولیه عملیات اسیدی می باشد. تحلیل های ICP نشان داد که یون های Al3+ و Mg2+ از میکای ستون دار در طول عملیات اسیدی شسته شده اند. مشخصات حفره (تخلخل) محصولات شسته شده، متفاوت از میکای ستون دار مادر بود: شستشوی اسیدیِ میکاهای ستون دار منجر به شکل گیری مزوپورها حدود nm3.2 در قطر شد. همبستگی بین تغییر در مشخصات حفره و رفتار شستشوی کاتیون پیشنهاد می دهد که شکل گیری مزوپور در نتیجه شستشوی یون های Mg2+ از صفحه هشت وجهیِ میکاهای ستون دار می باشد. محصولات شستشو شده بدین ترتیب از باقیمانده شکل شناسی لایه ای میکاهای ستون دار بدست آمده است. این نتایج نشانگر عملیات اسیدی ملایم کاربرد APMs تهیه گر یک مسیر جدید برای دستیابی منحصر به فرد به جامدات مزوپور دارای ذرات بزرگِ میکای مادر می باشد.
کلمات کلیدی: مواد لایه ای، جادادن، میکای فلوئوریدی آلومین ستون دار، عملیات اسیدی، مزوپور
- مقدمه
چندین روش شناخته شده برای ساخت مواد متخلخل از سنگ معدنی وجود دارد. سنگ های ستون دار اکسیدی نوعی از مواد متخلخل ریز سرامیکی از متورم شدن سنگ معدن توسط توده کاتیون های غیر آلی بین لایه ای درون مناطق بین لایه ای شان و عملیات گرمایی بعدی. در گرمایش کاتیون های بسیار در مناطق بین لایه ای به اکسید های مقاوم گرمایی که لایه ها را مجزا به صورت ستون هایی نگه می دارد تبدیل شده میکاهای فلوئوریدی ستون دار اکسیدی از میکاهای فلوئوریدی قابل تورم بدست آمده است. به صورت کریستال های میزبان، به همین صورت از سنگ معدن های طبیعی. میکاهای قابل تصویری به صورت کریستالیته بالا نشان می دهد، ظرفیت زیاد تبدیل کاتیون و مقاومت بالای گرمایی را نیز نشان می دهد.
خلاصه
امروزه سازمان هایی که امید به رشد قابل ملاحظه ای دارند نیازمند یک سیستم ارزیابی و ارزیابی عملکرد استراتژیک قوی هستند به دلیل تغییرات در تقاضای مشتریان، کاهش چرخۀ عمر محصول، بازارهای رقابتی جهانی شده اند. در این مقاله، شیوه جدیدی معرفی گشته و برای افزایش کیفیت ارزیابی و انتخاب تأمین کننده پیشنهاد شده است. دیدگاه جدید هم متغیرهای کیفی و هم متغیرهای کمی را در ارزیابی عملکرد تامین کنندگان بر مبنای کارایی و اثر بخشی در یکی از بزرگترین کارخانجات ماشین سازی در ترکیه مورد ملاحظه قرار می دهد. این روش جدید در دو گام بررسی شده است. در گام نخست، ارزیابی عملکرد کیفی از طریق AHP (برنامه ریزی سلسله مراتبی) فازی در یافتن وزن های معیارها یه کار گرفته شده و سپس TOPSIS (تکنیکی برای اولوبت سفارش از طریق شباهت با راه حل های ایده ال) فازی در یافتن رتبه بندی تامین کنندگان استفاده گشته است. بنابراین، متغیرهای کیفی به یک متغیر کمی جهت استفاده در روش DEA (تحلیل پوشش داده) به عنوان خروجی که حسابرسی سیستم مدیریت کیفیت نامیده می شود تبدیل شده است. در گام دوم، DEA با یک ورودی مبهم و چهار متغیر خروجی، تحت عناوین، حسابرسی سیستم مدیریت کیفیت، نرخ هزینه ضمانت، نرخ نقص، مدیریت کیفیت شکل گرفته است. به عنوان یک نتیجه، مقایسه کردن با سیستم کنونی از طریق کارخانه ماشین سازی به کار گرفته شده، روش جدید در قالب مزایا و اولویت هایی برای تصمیم گیری در خرید باکیفیت کابین یدک کش اتومبیل از طریق انتخاب تامین کننده (گان) در یک کارخانه ماشین سازی در ترکیه به نظر می رسد.
کلمات کلیدی: ارزیابی تامین کننده، تکنیک تصمیم گیری چند معیاره، بهبود عملکرد
مقدمه
برای انتخاب تامین کننده صحیح با مشکلات مهم انتخاب و ارزیابی در تابع (عملکرد) خرید یک کسب و کار سر و کار داریم. یک انتخاب خوب تامین کننده برای کاهش هزینه های عملیاتی و بهبود کیفیت محصول نهایی آن تفاوت معنی داری برای آیندۀ یک سازمان ایجاد می نماید.
مقدمه
فهرست
مقدمه... ۱
۱-تورم چیست؟... ۲
۲-تورم به چند دسته تقسیم می شود و فرق این دسته ها در چیست؟. ۲
۳-راه های مبارزه با تورم چیست؟... ۴
۴-آیا تورم همیشه مضر است؟... ۴
۵-رابطه تورم و توسعه چیست؟... ۴
۶-تورم چه تاثیری بر نظام کل کشور دارد؟... ۵
۷-آیا تا کنون کشوری توانسته است تورم را به طور کامل ریشه کن کند؟۶
آمار... ۶
دسته: معماری
حجم فایل: 2740 کیلوبایت
تعداد صفحه: 36
معماری پایدار
Sustainable Architecture
قیمت: 5,000 تومان
دسته: معماری
فرمت فایل: dwg
حجم فایل: 116 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
نام فایل: برش
مقیاس: 1 به 100
قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر
با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.
شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.
از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.
توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.
قیمت: 5,000 تومان
دسته: علوم انسانی
حجم فایل: 262 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.
قیمت: 3,500 تومان
دسته: مکانیک
حجم فایل: 33 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
چرخ دنده طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
دانلود نمونه سوالات روش تحقیق پیشرفته - مرجع شناسی و روش تحقیق در ادبیات مقاومت ایران
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1389-1390
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1389-1390