فهرست مطالب
مقدمه
تعریف تبلیغات
اهداف تبلیغات
سیاست گذاری های آگهی های تبلیغاتی در ایران
معضلات عدم سیاست گذاری در تبلیغات
شاخص های موفقیت صنایع غذایی در بازاریابی
رقبا چه می کنند؟
دیپلماسی و فرهنگ
استانداردهای اخلاقی تبلیغات و بازاریابی برای مواد غذایی و آشامیدنی
سیاست های جدید تبلیغات مواد غذایی در صدا و سیما
بزرگترین و مهمترین مشکل کنونی صنایع غذایی در کشور بازاریابی و تبلیغات است
تبلیغات مواد غذایی باید در راستای برنامه های سلامتی مردم باشد
نتیجه گیری
منابع