Yildirim Yildirim *, Orcun Aydin b
* in?nü University, ??BF , Malatya , ????? , Turkey
b Turkish Statistical Institute, Bursa, ?????, Turkey
چکیده
سوپرمارکتهانزدیک ترینواحدهابهمشتریانهستندازاینروبازاریابیوسیستممؤثراطلاعاتبازاریابینقشیفعالدارند. آن هابهسادگیمی توانندتأثیرگذاشتهوبهطوربرجستهتصمیماتمشتریانراهدایتکنند. مادامیکهبازاریابیدراینامردرحالکامیابیاست، پرکاربردترینابزاربازاریابیآگهی هایفروشگاهتحتعنوانمقرونبهصرفهبودناست. یکیازبزرگ ترینمسائلیکهبازاریابیهاباآنمواجهمی شوند، مدیریتبرایسودبردنازاینقابلیتمی باشد. دراینمقالهمااثرآگهی هایسوپر مارکترابررفتارهایمشتریانبههنگامخریدمطالعهمی کنیم. توجهوعکس العملمشتریاندرکنارهمطیخریدتحلیلشدهاست. نظراتمشتریاندرموردنوعآگهیونحوهارائهآنتوسطفروشگاهنیزدرنظرگرفتهشدهاست. نوعومقداردرآمدشخصیکهبهعنوانگروه هایمختلفدرآمدیدرنظرگرفتهشده اندامکانداردبهآگهی هایفروشگاه هابهنحومتفاوتیعکس العملنشاندهند. دراینمطالعهماتمرکزداریمبراینکهچگونگیتهیهلیستخریدمی تواندتوسطآگهی هایفروشگاهتغییرکند.
انحصاریانتشارات Elsevier، انتخاب و یا تجدید نظر متناظر تحت مسئولیت پروفسور دکتر Hüseyin Arasl i
کلماتکلیدی: فروشگاه هایبزرگ، تخفیفهایقیمتی، تشویقات، رفتارهایمصرف کننده
پروژه کارشناسی ارشد مدیریت
فایل محتوای:
?) اصل مقاله لاتین ?? صفحه Elsevier ????
?) متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی ?? صفحه