پایان نامه بررسی نقش مشاوران مدارس در موفقیت دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان میاندوآب در سال تحصیلی 1389-1390 | یایان نامه دوره کارشناسی رشته های
علوم تربیتی و روانشناسی در 5 فصل همراه با فصل تجزیه و تحلیل اطلاعات. دارای پرسشنامه و فهرست و فهرست منابع در 104 صفحه | فصل اول (کلیات تحقیق) | مقدمه | بیان مسئله | ضرورت و اهمیت تحقیق | اهداف تحقیق | اهداف کلی | اهداف جزئی | سؤالات تحقیق | فرضیه ها | فرضیه های اصلی | فرضیه های فرعی | متغیرها | تعاریف عملیاتی واژه ها محدودیت های تحقیق | فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق) | تاریخچه راهنمایی و مشاوره در جهان | تاریخچه راهنمایی و مشاوره در ایران | انواع را […] —
ادامه متنAbstract. A review of publications in Teaching and Teacher
Education over ten years (2000–2010) on teacher professional development is the subject of the paper. […] —
ادامه متنRecognized as the leading international journal on higher education studies, this publication examines educational developments throughout the world in universities […] —
ادامه متنگروه اجتماعی -
آموزش و پرورش معاون وزیر
آموزش و پرورش با اشاره به آمادگی 107 هزار مدرسه جهت […] —
ادامه متنA recent attempt to answer questions on the scientific status of education draws on the thoughts of Jürgen Habermas. There is a tension in Habermas"s work because he […] —
ادامه متنThis chapter addresses the origin, legacy, and persistence of intelligence testing in the United States as a process whereby education was colonized by the fiel […] —
ادامه متن1. Introduction. In developing countries, poverty is often associated with low levels of educational attainment, as well as larger gender gaps in education (Filmer, 2000 […] —
ادامه متنThe online version of Journal of Accounting
Education at ScienceDirect.com, the world"s leading platform for high quality peer-reviewed full-text journals. […] —
ادامه متنTwo lecturers from the
Educational Science Department were also involved in the study. 3.3. Measures Kolb’s self-report Learning Style Inventory […] —
ادامه متنعنوان پایان نامه: بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی در میان دانش آموزان مقطع دبیرستان شهرستان بیجار در سال تحصیلی 1386-1387 | رشته:
علوم تربیتی و روانشناسی | مقدمه | یکی از مهم ترین صفات بشری برای رسیدن به هدف هایی که انسان در پیش دارد عزت نفس است برخورداری از اراده و اعتماد به نفس قوی، قدرت تصمیم گیری و ابتکار، خلاقیت، سلامت فکر و بهداشت روانی ارتباط مستقیمی با میزان عزت نفس و احساس خود ارزشمندی دارد. منظور از عزت نفس، احساس و تصوری است که فرد به مرور زمان نسبت به خویشتن در ذهن می پروراند. به عبارت ساده تر، عزت نفس یعنی، ارزیابی فرد از خودش، حال این برداشت و ارزیابی می تواند مثبت و خوشایند […] —
ادامه متنEducation and psychology are interdependent. One psychologist said that I did not understand how a teacher could teach without the knowledge of education Psycho […] —
ادامه متنA dialectical, reflexive approach to learning, however, would theorize the movement of an educational science (its learning and development) […] —
ادامه متندسته:
علوم تربیتی | حجم فایل: 27 کیلوبایت | تعداد صفحه: 21 | چکیده: | یک ورزشکار حرفه ای تا زمانی که نداند چه باید مصرف کند و چگونه و با چه مواد غذایی کلیه نیازهایش را تأمین کند، موفق نخواهد بود. امروز، علم تغذیه یکی از اساسی ترین عوامل موفقیت ورزشکارن است. از اینرو در این بخش مطالب دنباله داری در این زمینه ارائه خواهد شد. | همه انسان ها بی شک بارها و بارها شنیده اند، خوانده اند و می دانند که ورزش برای هر بدنی لازم است. اولین مسابقه المپیک در کشور یونان و بیش تر از 2500 سال قبل برگزار شد. در آن جا جمله معروفی برای اولین بار در مورد اهمیت ورزش در تن درستی برای تمام جهانیان بیان شد که هنوز هم در […] —
ادامه متنچکیده | این تحقیق به منظور بررسی تأثیر مهد کودک در بالا بردن هوش عملی مقاطع اول و دوم و سوم ابتدایی که قبل از ورود به مدرسه دوره مهد کودک و پیش دبستانی را طی کرده اند انجام گرفته است. | برای نمونه برداری از بین دانش آموزان شهرستان ابهر، ناحیه یک
آموزش و پرورش این شهر تعداد ?? نفر در مقاطع تحصیلی اوّل، دوّم، سوّم به طور تصادفی خوشه ای گزینش شدند که از این تعداد نیمی پسر و نیمی دختر هستند. | فرضیه های اساسی این پژوهش عبارتند از: | رشد هوش عملی کودکان برخوردار از آموزش های مهد کودک بیش از رشد عملی کودکان محروم از آموزشهای مهد کودک است. | بین کودکان دختر و پسر برخوردار از آموزشهای مهد کودک بر رشد […] —
ادامه متنStudies in Philosophy and
Education is an international peer-reviewed journal that focuses on philosophical, theoretical, normative and conceptual problems and issues […] —
ادامه متنIn particular, I think that my discussion point to philosophy of education as the basic discipline in an educational science. Page %P […] —
ادامه متنوزیر آموزش و پرورش: لایحه رتبه بندی معلمان تا پایان سال تقدیم مجلس می شود. وزیر
آموزش و پرورش […] —
ادامه متنThis chapter examines the relations of educational sciences and child well-being. After clarifying how educational science has influenced not only the status of […] —
ادامه متنچکیده | تکنولوژی آموزشی، یکی از عناصر اصلی و مهم در نظام های آموزشی است که از یک طرف باعث افزایش کیفیت آموزش از طرف دیگر منجر به کاهش هزینه ها و کمک به اقتصاد نظام های آموزشی و
آموزش و پرورش است که در بعضی از موارد در آموزش های تخصصی، هزینه ها را نصف تقلیل داد. از اواسط قرن بیستم با اختراع رایانه، سیطره تکنولوژی بر صنعت، خدمات، کشاورزی و تمام اضلاع زندگی بشری هویدا شد. از فناوری آموزشی و اطلاعاتی برای فراگیری دانش و مهارت به عنصری ضروری در نظام های آموزشی سراسر دنیا تبدیل شده است و با به کارگیری فناوری های آموزشی به نیازهای جامعه علمی پاسخ داده می شود. در این پزوهش ضمن بررسی رویکردهای موجود و […] —
ادامه متنThe Journal of Science
Education and Technology is an international and interdisciplinary forum for both invited and contributed peer reviewed articles that … […] —
ادامه متن