بررسی رابطه ی رضایت شغلی و استفاده بهینه از زمان در کارمندان

چکیده:

هدف این پژوهش بررسی عواملی بود که دانش آموزان را به سوی رشته های فنی و حرفه ای سوق می دهد تا با شناخت این عوامل و انگیزه ها را ه های تقویت آن را یافته وشوق و رغبت آنان را سوی این رشته ها بیشتر به وجود آورده باشد که با تربیت افراد متخصص در امور فنی و حر فه ای راه خود کفایی کشور سریع تر طی می شود.

برای این منظور تعدادی فرضیه تعیین شده و نتایجی نیز حاصل گردید که عبارت از: ?-بین نوع شغل والدین و گرایش فرزندانشان به رشته های هنرستانی رابطه وجود دارد؟

?- دانش آموزانی که در ترم اول ودوم سال گذشته در کلاس اول از پیشرفت تحصیلی بر خوردار بوده اند کمتر از دانش آموزان دیگر به شاخه فنی گرایش دارند.

?- بین تحصیلات پدر و مادر و گرایش فرزندان به رشته های هنرستانی رابطه وجود دارد.

?- گرایش دانش آموزان به ادامه تحصیل در هنر ستان بستگی به علاقه شخصی آنها دارد.

?- گرایش دانش آموزان به ادامه تحصیل در هنر ستان ها بستگی به مهارت و استعداد فنی دارد.

?- تشویق افراد خانواده و دوستان در انتخاب رشته های هنرستانی تاًثیر دارد.

?- عوامل اجرایی دوره راهنمایی و دبیر ستان در انتخاب رشته های هنر ستانی تاًثیر دارد.

?- بین امکان ورود به مقطع فوق دیپلم (دیپلم) و گرایش نو جوانان به رشته های هنرستان رابطه وجود دارد.

?- آسانی ورود به بازار کار در انتخاب رشته های هنر ستانی موًثر است

فهرست مطالب

فصل اول

کلیات

چکیده

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

هدف تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعارف عملیاتی متغیر های تحقیق

فصل دوم

ادبیات و پیشینه

پژوهش

ادبیات تحقیق

نگاهی به نظرات علمای تعلیم و تربیت

سیر تحول آموزشی فنی و حرفه ای در ایران

دوره متوسطه فنی و حرفه ای (نظام فعلی) در حال اجرا

هدف شاخه متوسطه فنی و حر فه ای:

با ایجاد مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش:

برنامه تحصیلات حرفه ای:

کمک به هر محصل در آماده شدن برای یک شاخه:

نتیجه گیری

فصل سوم

روش تحقیق

روش شناسی تحقیق:

جامعه آماری:

نمونه آماری:

روش نمونه گیری:

ابزار پژوهش:

شیوه اجرا:

طرح پژوهش:

فصل چهارم:

تجزیه و تحلیل داده ها

خرید و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد