پروژه آموزش الکترونیکی و کاربرد آن در مهندسی معدن

طبقه بندی: علوم تربیتی، فناوری اطلاعات و مهندسی معدن

چکیده 9

فصل اول: کلیات 10

1 – 1 هدف 11

فصل دوم: تعاریف و اصطلاحات 13

1 – 2 تاریخچه 14

2 – 2 معرفی 24

3 – 2 تعاریف و اصطلاحات 25

4 – 2 عناصر اصلی 27

5 – 2 دو نوع آموزش از راه دور 28

6 – 2 فرضیات اصلی آموزش از راه دور 30 فصل سوم: مدیریتو برنامه ریزی 31

1 – 3 برنامه ریزی آموزشی 32

2 – 3 مدیریت آموزشی 34

فصل چهارم: طراحی آموزش از راه دور 37

1 – 4 زیر ساختهای آموزش مجازی 38

1 – 1 – 4 بررسی یک نمونه زیرساخت نرم افزاری 43

2 – 4 عناصر طراحی 83

3 – 4 حرکتهای ساختاری 84

4 – 4 حمایت از نوآوری ها 84

5 – 4 ایجاد مطالب برای آموزش از راه دور 85

6 – 4 اهمیت نقش فن آوری در مقوله طراحی 88

فصل پنجم: چشم اندازهای برنامه ریزی و مدیریت توسعه فن آوری اطلاعات در نظام رسمی آموزشی ایران 90

1 – 5 بیان مسأله 91

2 – 5 اهمیت برنامه ریزی بلندمدت و متمرکز 92

3 – 5 اهداف و رسالت توسعه فن آوری اطلاعات در آموزش و پرورش 93

4 – 5 چشم انداز توسعه فن آوری اطلاعات در آموزش و پرورش 94

5 – 5 دانشگاه آرمانی در هزاره سوم و توسعه اطلاعاتی جامعه دانایی محور 95

6 – 5 آموزش در هزاره سوم 101

7 – 5 بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش 105

8 – 5 نگاهی به رابطه فناوری ارتباطات و اطلاعات با آموزش 107

فصل ششم: بحث و نتیجه گیری؛ ارزشیابی 11

1 – 6 آیا آموزش از راه دور موثر است؟ 112

2 – 6 مزایای دانشگاه مجازی 113

3 – 6 روشهای ارزشیابی 118

4 – 6 ارزیابی های کیفی 120

5 – 6 بررسی اجمالی دو دانشگاه اینترنتی 122

5 – 6 پیشنهادات و نتیجه گیری 130

فصل هفتم: آموزش الکترونیکی و مهندسی معدن 131

منابع و ماخذ 151

فهرست کتاب ها 152

فهرست سایت های اینترنتی 153

خرید و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد