طبقه بندی: آمار
توزیع پواسن
متغیر تصادفی پوآسن
توزیع نرمال
متغیر تصادفی نرمال متغیر نرمال استاندارد
موارد استفاده توزیع نرمال
توزیع نرمال به صورت تقریبی از توزیع دو جمله ای
سطح زیر منحنی نرمال
تعریف و ویژگیهای توزیع پواسون
میانگین و واریانس
تابع مولد گشتاورها
تقریب پواسون برای توزیع دو جمله ای
تابع چگالی پواسن
توزیع پواسن به عنوان تقریبی از توزیع دو جمله ای
سطح ویژه زیر منحنی نرمال
توزیع نرمال استاندارد
فهرست عنوان صفحه
ایراد و آثار آن بر دادرسی فصل اول – کلیات... ۴
بخش اول – مقدمه... ۴
بخش دوم – تعریف ایراد و انواع آن... ۶
بند اول – ایراد چیست... ۶
بند دوم – انواع ایراد... ۸
بند سوم – تفکیک ایراد از دفاع ماهوی... ۱۱
بخش سوم – احکام کلی راجع به ایرادات... ۱۲
بند اول – چه کسی می تواند ایراد را مطرح نماید... ۱۳
بند دوم – ایراد در کدامیک از مقاطع و مراحل دادرسی قابل طرح است... ۱۶
بند سوم – آثار طرح ایراد... ۱۹
بند چهارم – اثر پذیرش و رد ایراد... ۲۱
فصل دوم – انواع ایرادات و احکام مربوطه... ۲۳
بخش اول – مقدمه... ۲۳
بخش دوم – ایراد عدم صلاحیت... ۲۵
بخش سوم – ایراد عدم صلاحیت ذاتی... ۳۸
بخش چهارم – ایراد عدم صلاحیت نسبی... ۴۳
بخش پنجم – ایراد عدم صلاحیت شخصی... ۵۱
بخش ششم – ایراد امر مطروحه... ۵۴
بخش هفتم – ایراد دعوای مرتبط... ۵۹
بخش هشتم – ایراد عدم اهلیت... ۶۳
بخش نهم – ایراد عدم توجه دعوا... ۶۷
بخش دهم – ایراد عدم سمت... ۷۱
بخش یازدهم – ایراد امر مختومه... ۷۶
بخش دوازدهم – ایراد عدم اثر قانونی دعوا... ۸۱
بخش سیزدهم – ایراد عدم مشروعیت... ۸۴
بخش چهاردهم – ایراد عدم جزمیت... ۸۷
بخش پانزدهم – ایراد عدم ذی نفعی... ۹۰
بخش شانزدهم – ایراد مرور زمان... ۹۴
بخش هفدهم – ایراد رد دادرس... ۹۷
بخش هیجدهم – ایراد عدم رعایت شرایط قانونی دادخواست... ۱۰۱
بند اول – لزوم پرداخت هزینه دادرسی... ۱۰۲
بند دوم – لزوم الصاق تمبر اوراق پیوست دادخواست... ۱۰۳
بند سوم – لزوم برابر با اصل کردن اوراق پیوست دادخواست... ۱۰۵
بند چهارم – لزوم الصاق تمبر وکالتی بر روی وکالتنامه های وکلای دادگستری... ۱۰۶
بند پنجم – سایر نواقص مربوط به دادخواست... ۱۰۷
بخش نوزدهم – ایراد تفکیک دعوا... ۱۰۷
بخش بیستم – ایراد اناطه... ۱۰۹
بخش بیست و یکم – اعتراض (ایراد) به بهای خواسته... ۱۱۲
بخش بیست و دوم – سایر ایرادات... ۱۲۹
بخش بیست و سوم – نتیجه... ۱۳۰
آشنایی با محل کارآموزی و عملیات انجام شده طی دوره
موضوع پروژه اجرای پست برق فشارقوی 62/230 کیلو وات واقع در شهرستان مینودشت استان گلستان می باشد. مساحت زمین پروژه حدود 49118 متر مربع می باشد که دارای عملیات اجرایی ذیل در طول دوره کارآموزی می باشد:
اجرای ساختمان کنترل، اجرای 4 ساختمان بی سی ار، اجرای پداستال برای دکل ها و گنتری ها، اجرای کانال های درون محوطه، اجرای اتاق نگهبانی، تسطیح و رگلاژ و بکفیل محوطه کارگاه توسط لودر، اجرای دال روی کانال ها بعنوان پل، اجرای دیوار آتش بین دو ترانس قدرت (دیوار از نوع برشی است) ، اجرای شبکه سیمکشی ارت درون محوطه و ساختمان ها و اجرای دیواره محوطه.
عملیات اجرایی مربوط به ساختمان کنترل
ساختمان کنترل یک سوله بزرگ می باشد که از نظر کاربری به عنوان مغز کنترل کننده دیگر اجزای پست برق می باشد. این ساختمان دارای اتاقهای مختلف می باشد مانند: اتاق پی ال سی، اتاق باطری، اتاق ای سی دی سی، اتاق کنترل، دفتر، آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی و دو راهروی ورودی می باشد.
آشنایی با محل کارآموزی و عملیات انجام شده طی دوره
عملیات اجرایی مربوط به ساختمان کنترل
از زمان شروع دوره کارآموزی عملیات مربوط به ساختمان کنترل شامل: اجرای سقف کاذب، گچ کاری دیوارها و زیر سقف کاذب، کاشی کاری اتاق باطری، اجرای سنگ کف پنجره ها توسط بنا، اجرای پیاده رو دور ساختمان کنترل، سنگ گاری دور ساختمان و اجرای داربست درون یا بیرون ساختمان برای کارهای اجرایی می باشد.
اجرای سقف کاذب
گچ کاری داخل اتاق کنترل
کاشی کاری درون سرویس ها و اتاق باطری
سنگ کاری های ساختمان کنترل
سنگهای سوپر باید داری شرایط زیر باشد
اجرای بتن پیاده رو در اطراف ساختمان کنترل
درز انقطاع اجرا شده در پیاده رو ساختمان کنترل
عملیات اجرایی مربوط به اتاق های بی سی آر
اجرای کف کاذب در بی سی آر روم ها
تسطیح، رگلاژ و بکفیل محوطه
اجرای پداستالها برای دکل ها و گنتری ها
اجرای دیوار آتش
اجرای شبکه سیم ارت
اجرای فنداسیون دیوار های جانبی کارگاه
اجرای کانال ها
اجرای دال روی کانل ها بعنوان پل
نکته هایی که باید در اجرای دال توجه شود
اجرا محل قرار گرفتن تابلو های برق روی کانال ها
اجرای تسطیح، رگلاژ و بکفیل محوطه
اجرای پداستالها برای دکل ها و گنتری ها
اجرای دیوار آتش
اجرای شبکه سیم ارت
اجرای فنداسیون دیوار های جانبی کارگاه
عملیات اجرایی مربوط به اتاق نگهبانی
آزمایشگاه بتن
خلاصه
در مناطق خشک و نیمه خشک ایالات متحده امریکا، مناطق وسیع تر تحت تاثیر فرسایش باد قرار می گیرند. دشت های وسیع در شرق کوه های راکی، منطقه ای می باشد که به طور خاص تحت ناثیر حرکت بادها بوده که 20 درصد کل زمین های ایالات متحده را شامل می گردد. بسیاری از مناطق مرطوب نیز توسط فرسایش باد آسیب می بینند. مناطقی که تحت آسیب بیشتری قرار می گیرند شامل زمین های ماسه ای در امتداد نهرها، دریاچه ها و سرزمین های ساحلی و خاک های آلی می باشند. خاک های نباتی و گل و لای 10 میلیون هکتار از 34 ایالت امریکا را شکل می دهند.
فرسایش باد نه تنها باعث انتقال خاک می گردد، بلکه باعث خسارت به محصولات، خاکریزها، سازه ها و بزرگراه های می گردد. ذرات ریز خاک در میان زمین ها جابه جا شده و در نتیجه باعث کاهش بازده محصولات می گردد. رسوبات ته نشین شده برای بسیاری از مردم مشکل آفرین بوده و می توانند بر روی سلامتی افراد تاثیرگذار باشند. مواردی وجود دارد که این گرد و خاک فرسایشی باعث کاهش دید می گردد این شرایط منجر به تصادفات مرگ آوری می گردد. برای نمونه در سال 1991، 104 وسیله نقلیه در یک تصادف بین ایالتی به هم پرخورد داشته که نتیجه آن 15 مرگ و 150 زخمی بود.
این ذرات می توانند بر روی اقیانوس ها نیز حرکت کنند. در نتیجه نشست خاک در واشنگتن دی سی ناشی از فرسایش باد در دشت های بزرگ در دهه 1930باعث شد ایالات متحده گفتگوهایی را در این زمینه شروع کند. شکل 20.1 خطر توزیع فرسایش بادی را در ایالت های غربی رودخانه می سی سی پی نشان می دهد.
چکیده تحقیق
بی سوادی یکی از مسائل عمده اکثر کشورهای جهان سوم است که ریشه و اساس بسیاری از مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را تشکیل می دهد.
بررسی های اخیر سازمان یونسکو و بسیاری از سازمانهایی که در ارتباط با سوادآموزی یا آموزش بزرگسالان در کشورهای مختلف فعالیت می کنند نشان می دهد که این مسئله مشکلی همگانی است و محدود به کشورهای جهان سوم نیز نمی شود. این بررسی ها بیانگر این واقعیت تلخ هستند که بی سوادی و کم سوادی گرچه مسئله حاد و لاینحل اکثر کشورهای جهان سوم است ولی مشکل جدید کشورهای پیشرفته صنعتی نیز هست. اما مسئله بی سوادی به دلیل افزایش بی سوادان روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.
با توجه به اینکه کسب مهارتهای سواد اولیه پله های نردبان دانش و آگاهی است، بی سواد ماندن درصد بالایی از افراد جامعه وسیله ای برای عدم آگاهی و فقدان تخصص و مهارتهای لازم برای ایجاد جامعه ای مستقل، آگاه و تواناست.
با وجود اینکه ی سالهای متمادی، برنامه های مبارزه با بی سوادی به صور مختلف در اغلب کشورهای جهان سوم رونق داشته ولی به دلیل رشد جمعیت بر تعدد بی سوادان جهان افزوده شده است. بدین وسیله لازم است از افرادی که در تهیه این پروژه من را یاری نموده اند قدردانی شود. ابتدا از ریاست محترم نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور و راهنمایان تعلیماتی و کادر اداری نهضت قدردانی می شود و و پس از آن از آموزشیارانی که صادقانه پاسخ دادند و سوادآموزان و نوسوادان که همکاری کردند سپاسگذاری می شود.
مقدمه
معمولاً برای پدیده هایی چون عقب ماندگی اقتصادی، فقر، جهل و وابستگی دلایلی متفاوت بیان می شود. این پدیده ها در دایره بسته ای فرض می شوند که هر کدام تشدید کننده دیگری است. نقطه آغاز همه این پدیده ها بیسوادی و جهل است که از بزرگترین معضلات هر جامعه محسوب می شود.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 19 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
قیمت: 2,000 تومان
کربوهیدرات ها
(هیدرات های کربن یا مواد قندی) یکی از انواع مولکول های زیستی هستند که از نظر شیمی ایی آنها را پلی هیدروکسی آلدئید یا پلی هیدروکسی کتون می دانند. هیدرات های کربن از اتم های کربن، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده اند. کربوهیدرات ها بیشتر به عنوان مولکول های ذخیره کننده انرژی عمل می کنند، اما کارمردهای ساختاری و نقش در انتقال پیام و ... نیز دارند.
ساختار
کربوهیدرات های خالص شامل اتم های کربن، هیدروژن و اکسیژن هستند با نسبت ملکولی 1:2:1 که فرمول عمومی Cn (H2O) n را تشکیل می دهند. با این وجود، خیلی از کربوهیدرات های مهم از این قانون مستثنی هستند (مثل دیوکسی ریبوز و گلیسرول که بدین ترتیب آنها را مستقیما نمی توان کربوهیدرات خواند. گاهی وقتها ترکیباتی که شامل عناصر دیگری نیز می شوند را هم کربوهیدرات میخوانند (مثلاً چیتین که شامل نیتروژن نیز است).
دسته بندی کربوهیدرات ها
کربوهیدرات ها یا به صورت تک واحدی هستند (تک قندی ها یا مونوساکاریدها) و یا بصورت دی مر، تری مر و یا پلی مر هایی از این زیر واحدها هستند که به ترتیب دوقندی ها (یا دی ساکارید) ها، چندقندی ها (یا الیگوساکاریدها) و پلی ساکارید ها نامیده می شوند.
دوقندی ها
لاکتوز یا قند شیر، ساکاروز یا شکر و مالتوز یا قند مالت، نمونه هایی از دی ساکاریدها هستند.
رشته: هنر آموز گرافیک
تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سالهای 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
مواد امتحانی
50 سوال اختصاصی
3دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی)