روش جدید در عقیده کاوی و تحلیل احساسات (ترجمه)

چکیده

عقاید دیگران در موقع تصمیم گیری یا انتخاب یک گزینه از میان چندین گزینه می تواند بسیار حیاتی باشد. وقتی این گزینه ها حاوی منابع ارزشمند باشند (برای مثال صرف زمان و هزینه برای خرید محصولات یا سرویس ها) ، مردم اغلب به تجربیات قبلی خود تکیه می کنند. قبلاً منابع مهم اطلاعاتی، دوستان و مجلات و وبسایت های تخصصی بودند. حالا وب اجتماعی ابزار جدیدی برای ساخت و به اشتراک گذاری ایده ها با افراد متصل به شبکه جهانی وب فراهم می کنند. انجمن ها، بلاگ ها، شبکه های اجتماعی و سرویس های اشتراک محتوا به مردم در اشتراک گذاری اطلاعات مفید کمک می کند. این اطلاعات ساختیافته نیستند اما بخاطر اینکه برای مصارف انسانی تولید شده اند، قابل پردازش توسط ماشین نیستند. دریافت عقاید عمومی درباره رویدادهای اجتماعی، فعالیت های بازاریابی و اولویت های محصول، علاقه جوامع علمی و جهان تجارت را به خود جلب کرده است. زمینه های ادغام شده حاصل عقیده کاوی و تحلیل احساسات است. با وجود اینکه این دو عبارت معمولاً به جای یکدیگر استفاده می شوند عقیده کاوی و تحلیل احساسات به ترتیب روی تشخیص تمایلات و درک احساسات تمرکز دارند. به دلیل اینکه شناسایی احساسات برای تشخیص تمایلات استفاده می شود با این حال دو زمینه معمولاً زیر یک چتر ترکیب می شوند و حتی به عنوان هم معنی از آن ها یاد می شود. هر دو از تکنیک های داده کاوی و پردازش زبان طبیعی (NLP) برای کشف، بازیابی و استفاده از اطلاعات و عقاید در شبکه جهانی وب استفاده می کنند. احساس و عقیده کاوی از زبان طبیعی، چالش برانگیز است زیرا نیاز به درک عمیقی از قوانین آشکار و ضمنی، منظم و نامنظم و نحوی و معنایی زبان دارد. تحقیقات تحلیل احساسات با مشکلات حل نشده NLP دست و پنجه نرم می کند: وضوح هم ارجاعی، کنترل نفی، وضوح تکرار و وضوح حساس به کلمه. عقیده کاوی یک مسئله بسیار محدود NLP است زیرا سیستم فقط نیاز به درک احساسات مثبت و منفی از هر جمله و موجودیت ها و موضوعات مقصد دارد. بنابراین تحلیل احساسات یک فرصت برای محققان NLP است تا پیشرفت در همه زمینه های NLP و تأثیر عملی را ملموس تر کنند.

خرید و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد