ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی


رشته: اقتصاد / حسابداری/ مالی

Measure Brand Resonance With The TRUE Brand Compass

دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

کلید مسیر:

علامت های تجاری همیشه منجر به پیروزی مصرف کننده بر اساس معیار های سنتی مانند قصد خریدن و رضایت را فراهم میی کند که برای مصرف کننده، مناسب خواهد بود. بازاریابان باید بدانند که چگونه از نام تجاری خود با مصرف کنندهگان صحبت نموده و از صحبت آن را ابلاغ نموده و بتوانند قیمت گذاری مناسبی را داشته باشند. بازاریابان باید یک نام تجاری واقعی را بسازند. فورستر در تجزیه و تحلیل های پیشرفته خود نشان می دهد که برند هایی برای مصرف کنندگان شناخته شده هستند، برای آنها قابل اعتماد بوده و آنها ضروری در نظر می گیرند. یک نام تجاری واقعی ارتباط عاطفی با مصرف کننده بر قرار می کند که این محافظت از تهدیدات رقابتی را به دنبال دارد. اعتماد غاسب با نام تجاری است که آن را تتحت تاثیر قرار می دهد. اما وقتی اولویت ها برای بازاریابان با اعتماد شروع می شود، اعتماد بیشتر ارتباط مستقل را با نام تجاری خواهد داشت و بدون آن، نام تجای شما برای فعالیت های رقابتی آسیب پذیر خواهد بود.   

چرا این گزارش را می خوانیم:

تکلونوژی تقویت مصرف کنندگان، امروزه دسترسی به اطلاعات بیشتر را در مورد برند ها در بیش از هر زمان بوجود آورده و تقاضای بیشتری از این مارک ها بوجود می آید. به توجه خود، افسران ارشد بازاریابی به چالش کشیده شده اند و آنها باید تلاش های خود را برای تمرکز در شهم بازار انجام دهند. این گزارش، قابل اعتماد بوده و مطالعه آن ضروری است تا بینش مصرف کننده را داشته باشد و به دنبال فعال کردن CMOS برای ایجاد نام تجاری قوی بایک چشم انداز جدید اقدام شود. استفاده تجاری واقعی و مورد اعتماد و قابل توجه با تردید، به طور مستقیم نفوذ نام تجاری را در اولویت داشته وقیمت گذاری ارائه شده و در نهایت بوجود آمدن برند تشدید می شود. این بروزرسانی در گزارش ها قبلا منتشر شده است. فورستر این داده های به روز را دوباره بررسی می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد