بخشی از گزارش:
شرکت ویدا فناوران آسیا که طراح و سازنده ایستگاه های لیبل چسبان و پرکن در صنعت کشور می باشند، به منظور معرفی و عرضه بهتر دستگاه های صنعتی خود نیاز به تبلیغات گسترده می باشد، که طراحی سایت وب، طراحی کتابهای تبلیغاتی و همچنین ساخت CDهای تبلیغاتی و ... از جمله راههای تبلیغات می باشد. نرم افزارهای طراحی صفحات وب Dreamweaver،Front page می باشد که مکمل این نرم افزارهای طراحی، نرم افزارهای گرافیکی دیگر از جمله photoshop و Corel و ... نیز نیاز می باشد.
اینجانب نیز با علاقه به این گرایش کامپیوتر و نیاز به آموزش در این زمینه در این شرکت به عنوان کارآموز شروع به فعالیت کرده ام. این شرکت علاوه بر نیاز به این تبلیغات از کامپیوتر و نرم افزارهای دیگری از جمله Word, Excel و ... برای انجام امر حسابداری و نامه های اداری نیز استفاه می نماید و همچنین می توان از نرم افزار کامپیوتر در جهت هدایت و کارکرد دستگاههای صنعتی ساخته شده نیز استفاده نمود که نیاز به علم بالای کامپیوتر و برنامه نویسی دارد.
دسته: حسابداری
حجم فایل: 13 کیلوبایت
تعداد صفحه: 4
این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت داروسازی اکسیر در سال 87 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم، بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد
قیمت: 2,000 تومان
کیفیت کار
کیفیت بطور استثنائی بالاست. همواره دقیق، درست و در کشف خطاهای خود و دیگران سریع است. گاهی عالی کار می کند، ولی معمولاً دقیق است. تعداد کاری که باید تکرار شود قابل اغماض است. نوع کار بطور معمول مطابق استاندارد است. فردی است دقیق. تعداد کمی از کارش باید تکرار شود. در زمان معقول اصلاحات را انجام می دهد. معمولًا از عهده استانداردهای مرسوم بر می آید. نوع کار مکرراً پایین تر از کیفیت قابل قبول است. به بی دقتی گرایش دارد. تعداد متوسطی از کار باید تکرار شود. برای اصلاحات وقت زیادی می خواهد. اغلب کارش بی ارزش است. به ندرت از عهده استانداردها بر می آید. برای اصلاح، وقت فراوان می خواهد.
خلاصه
امروزه اینترنت، اشتراک گذاری انواع اطلاعات را برای همگان آسان کرده است. با این حال، محتوای خشن در وب تأثیر زیان آوری روی کسانی که قدرت قضاوت درست را ندارند مخصوصاً نوجوانان می گذارد. این مقاله، روشی را برای تشخیص خشونت در ویدئو ارائه می کند، این روش تحلیل ویژگی آرام تبعیضانه (D-SFA) را معرفی می کند تا یادگیری توابع ویژگی آرام از انبوه صحنه ها در ویدئو انجام گیرد. پس از آن با توابع ویژگی آرام یادگیری شده، ویژگی های بدست آمدۀ انباشتۀ مربعی شکل (ASD) برای ارائۀ ویدئو استخراج می شوند. در نهایت، یک ماشین برداری پشتیبان خطی (SVM) برای طبقه بندی آموزش می بیند. ما همچنین یک دیتاست ویدئوی خشن (VV) با 200 نمونۀ خشونت آمیز و 200 نمونۀ بدون خشونت جمع آوری شده از اینترنت و فیلم ها ساخته ایم. نتایج تجربی روی دیتاست جدید، کارایی روش پیشنهادی را نشان می دهد.
مقدمه
با رشد سریع وبسایت های شبکه اجتماعی مثل فیس بوک، توئیتر و یوتیوب، ویدئوهای زیادی هر روز آپلود می شود. همانطور که ما از اطلاعات مفید این سایت ها لذت می بریم، برخی ویدئوهای حاوی خشونت نیز توسط کاربران قابل دسترسی هستند. در افرادی که قدرت قضاوت صحیح ندارند مثل کودکان و نوجوانانی که در معرض این محتوا هستند ممکن است منجر به رفتارهای خشونت آمیز شود یا حتی آثار جرم در آن ها با تقلید از آنچه در این فیلم ها دیده اند آشکار شود. بنابراین واضح است که نیاز به محافظت از چنین گروه های حساس جامعه با استفاده از تشخیص دهنده های اتوماتیک، کارا و مؤثر امری ضروری است.
با وجود اینکه تشخیص خشونت موضوع داغی در بینایی کامپیوتر نیست اما امری بسیار مهم است. برخی روش ها تاکنون برای حل این مسئله پیشنهاد شده است. در [1] نویسندگان از هشت ویژگی رادیویی در زمینۀ زمان و فرکانس به عنوان ورودی دسته بندی کنندۀ باینری استفاده کرده اند که محتوای ویدئو را با توجه به میزان خشونت در آن اندازه شناسایی می کند. سپس آن ها کار خود را با استفاده از شبکه های بیزین به مسئلۀ طبقه بندی چند کلاسه تعمیم داده اند.
بیان مساله
توجه به هیجان ها و عواطف و کاربرد مناسب آنها در روابط انسانی، درک هیجانات خود و دیگران و مدیریتمطلوب آنها و نیز ایجاد همدلی با دیگران و استفاده مثبت از هیجان ها موضوعی است که طی دهه گذشته با عنوان هوش هیجانی (عاطفی) مورد توجه قرار گرفته است. توجه به بهره وری سازمانی که خود حاصل کارایی و کارایی است، از مقوله هایی است که همواره ذهن مدیران سازمان ها را به خود مشغول می دارد. بی تردید کارایی مدیران از مواردی است که می تواند بهره وری را تحت تاثیر قرار دهد، بر همین اساس شناسایی عواملی که بتواند کارایی مدیران را بهبود بخشد از الزامات مدیریت منابع انسانی در هر سازمانی است، بر همین پایه است که ارزشیابی کارایی مدیران اهمیت می یابد، در واقع ارزشیابی کارایی راهی است که مدیران می توانند به نقاط قوت و ضعف مدیران پی ببرند و با شناسایی عوامل اثرگذار بر آن، فعالیت های سازمانی را بهبود بخشند (رضا، 2010). شناسایی این عوامل و بهبود آنها می تواند کارایی شغلی را ارتقا دهد. یکی از عوامل موثر در عملکر مدیران میزان مهارت های مدیران می باشد که هوش هیجانی و مهارت های ارتباطی به عنوان یکی از این ضروریت ها مطرح می شود. دانشگاه به عنوان یک عامل اجرایی در آموزش و تربیت فرد وهدایت وی به سمت شهروندی موثر و مفید به حال جامعه، دارای نقش موثر بوده و بدون تردید تامین کننده نیروی انسانی مورد نیاز جامعه درآ ینده خواهد بود. به همین دلیل امروزه در جوامع مختلف , دانشگاه ها از نظر کمی و کیفی رشد و گسترش یافته و تقاضا برای راهیابی روز به روز زیادتر می شود و تعداد کثیری دانشجو برای تحصیل و برخورداری از مزایای آن به این مراکز روی می آورند.
دانشگاه بعنوان یک نهاد تعلیم و تربیت از همه نهادهای اجتماعی پیچیده تر است. دانشگاه همانند سایر سازمان های رسمی بایستی با وظایف ساخت، اداره و جهت دادن به ترکیب پیچیده ای از منابع انسانی درگیر گردد. بر خلاف اغلب سازمانهای رسمی تولید دانشگاه انسان است و این امر موجب پیدایش مسائل ویژه در مدیریت دانشگاه می گردد.
بنابراین سازمان های ورزشی بخصوص مدیران دانشکده های تربیت بدنی برای اینکه بتوانند برنامه های اصولی تربیت بدنی را در جهت تأمین سلامت جسمانی و روانی دانشجویان ارائه دهند و زمینه های مساعدی را برای رشد و پرورش استعدادهای ورزشی دانشجویان ایجاد نمایند و از حداکثر توان جسمانی و روانی و فکری کارکنان خود بهره گیرند. توانایی ارتباطی مدیران در موفقیت و اثر بخشی کارکنان و سازمان های آنها اثر بسزایی دارد.
مساله هوش به عنوان یکی از ویژگی های اساسی که تفاوت فردی را در بین انسان ها موجب می شود از ابتدای تاریخ مکتوب انسان ها مورد توجه بوده است (ونگ ولاو، 2003).
پژوهشگران هوش هیجانی را شناخت، کنترل و به کارگیری قابلیتهای عاطفی خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی برای کسب حداکثر نتایج میدانند که دارای چهار مؤلفه خودآگاهی، خودمدیریتی، آگاهی اجتماعی و مدیریت رابطه است. افراد با هوش هیجانی بالا از توانمندیهای اجتماعی و مهارتهای ارتباطی برخوردارند و با درک احساسات خود و دیگران، در انتقال و بیان احساسات به خوبی عمل می کنند (پاشاشریفی حسن، 1386).
هوش هیجانی دربردارنده آگاهی، تنظیم و بیان درست دامنه ای از هیجانات است. لذا توانایی شناخت، ابراز و کنترل این هیجانات یکی از ابعاد مهم هوش هیجانی است و توانایی فرد در هر کدام از این توانایی ها منجر به اختلالاتی برای فرد می شود (شامرادلو، 1383). در این رابطه مایر و سالووی (1998) بیان می دارند برخورداری فرد از هوش هیجانی می تواند زمینه بهبود بسیاری از کارایی های رفتاری فرد از جمله کارایی شغلی را به وجود آورد. در این رابطه اکسترمرا و فرناندز (2005) ، هوش هیجانی را به عنوان پیش بینی کننده عمده ای در بهبود کارایی افراد در جنبه های مختلف زندگی می دانند.
هوش هیجانی به عنوان مجموعه ای از توانایی های غیر شناختی، بر دانش ها و مهارت ها و توانایی رویارویی موفقیت آمیز در شرایط مختلف محیطی تأثیر می گذارد (بار-ان، 1997).
هوش هیجانی مجموعه ای توانایی ها مانند خودآگاهی، همدلی، خودنظم بخشی، انگیزش خود و مهارت های اجتماعی می باشد که بر کارایی های رفتاری افراد تأثیر می گذارد (گلمن، 1995). بنابراین هوش هیجانی به عنوان یکی از عوامل موثر بر کارایی شغلی کارکنان مطرح می شود که می بایست به آن توجه شود.
گلمن (2000) هوش عاطفی را مهارتی می داند که دارنده آن می تواند با کسب خودآگاهی روحیات خود را کنترل نموده و خودمدیریتی خود را بهبود بخشد و از طریق مدیریت روابط به شیوه ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد. هوش عاطفی، توانایی فرد برای اداره احساسات و عواطف، همدلی با سایر افراد و برخورد مناسب در روابط عاطفی است. مایر و سالوی4 (2004) هوش عاطفی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم عاطفه خود و دیگران و همچنین استفاده کارآمد از آن می دانند. هر چه یک شغل پیچیده تر باشد، هوش عاطفی اهمیت بیشتری می یابد) اسمیگلا و پاستوریا 5، 2000) مهارت های هوش عاطفی به فرد اجازه می دهد تحت شرایط سخت، بهتر فکر کند و از هدر رفتن زمان به واسطه احساساتی همچون خشم، اضطراب و ترس جلوگیری نماید. افرادی که دارای هوش عاطفی بالایی هستند، بهتر با دیگران کنار می آیند و اجازه نمی دهند اضطراب و پریشانی آنان را از حل موفقیت آمیز مشکل باز دارد. چنین افرادی نسبت به دیگران توجهی خالصانه و صادقانه دارند. به سرعت و سهولت ذهن خود را آرام و شفاف می سازند و به این ترتیب راه را برای بصیرت و بینش درونی و ایده های خلاق به روی خود می گشایند.
وزینگر 6 (200) معتقد است که افرادی که هوش عاطفی بالایی دارند، هیجانات خود را بکار می گیرند تا با استفاده از آنها رفتار و تفکر خود را در راستای دستیابی به اهداف هدایت نمایند. از نظر وی به کارگیری هوش عاطفی در محیط کار امکان پذیر بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. او به این نکته اشاره می نماید که هوش عاطفی را می توان پرورش داد و توسعه بخشید. هوش عاطفی خصوصیتی نیست که افراد داشته باشند یا نداشته باشند، بلکه افراد هوش عاطفی خود را با آموزش و تمرین مهارت ها و قابلیت هایی که هوش عاطفی را افزایش می دهد، تقویت می کنند.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 128 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
مشخصات سیستم تصویر:
Geographic Coordinate System: GCS_WGS_1984
Datum: D_WGS_1984
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree
راهنمای استفاده:
این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.
محتوای فایل:
لایه پولیگونی با پسوند "shp" و قابل ویرایش در نرم افزار GIS
قیمت: 3,000 تومان
دسته: مدیریت مالی
حجم فایل: 12 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
این فایل شامل متغیرهای اهرم مالی، نسبت قیمت به سود، ارزش بازاری به دفتری، اندازه، ضریب بتا، اهرم مالی صنعت، نسبت تمرکز (شاخص هرفیندال) و بازده غیر عادی شرکت شیشه گاز در فاصله زمانی سالهای 80 الی 89 می باشد
قیمت: 1,000 تومان
دسته: شبکه های کامپیوتری
حجم فایل: 130 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
فهرست:
مقدمه: 2
مدیریت اطلاعات مالتیمدیا در پایگاه داده: 2
موارد مهم دیگر در مورد ذخیرهسازی و بازیابی دادههای مالتیمدیا: 3
: Continuous-Media Data.
ماهیت دادههای مالتیمدیا: 7
مدل کردن دادههای مالتیمدیا: 7
فرمت دادههای مالتیمدیا: 9
پردازش Queryها: 10
پایگاه دادههای تجاری که دادههای مالتی مدیا را پشتیبانی میکنند: 13
منابع: 14
مقدمه:
به مجوعه متن، گرافیک و صدا برای نمایش اطلاعات.
در پایگاه دادههای امروزی غالبا تنها از متن برای نگهداری اطلاعات استفاده میشود اما از حدود سال 1985 بحث پایگاه دادههای مالتیمدیا مورد توجه قرار گرفت. اهمیت این نوع دادهها بسیار زیاد است. بنابراین تحقیقات بسیاری نیز در این زمینه صورت گرفته است که هدف از آنها ایجاد یک چهارچوب کلی برای درخواست، جمع آوری و ذخیره دادههایی مانند صوت و تصویر و عکس بوده است. ذخیره این نوع دادهها امکانات خاص خود را میطلبد. هر کدام از این نوع دادهها به چندین زیرمجموعه تقسیم میشوند و فرمتهای مختلفی برای ذخیره و نمایش آنها وجود دارد به عنوان مثال عکسها را میتوان با فرمت BMPیا GIF ذخیره کرد که هر کدام ویژگیهای خاص خود را دارند. مبحث پایگاه دادههای مالتیمدیا یکی از مشکلترین و پیچیدهترین مباحث در زمینه پایگاه دادهها است. مفاهیمی که در زمینه مباحث پایگاه دادههای مالتیمدیا با آنها برخورد میشود را میتوان به صورت زیر طبقهبندی کرد:
اگرچه برای برخی از این موارد راهحل های مناسبی ابداع شده است اما برای برخی هنوز نتایج مفیدی بدست نیامده و مشکلات هنوز باقی است و باید برای آنها راهحل های مناسبی پیدا کرد.
مدیریت اطلاعات مالتیمدیا در پایگاه داده:
در ده سال گذشته مبحث پایگاه دادهها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و کارهای زیادی در این زمینه انجام شده، روشهای موثری برای مدیریت دادهها ابداع شده است. روشهای جدیدی هم برای مدیریت تایپهای دادهای مالتیمدیا مورد توجه قرار گرفته است. البته از آنجا که سیستمهای امروزی برای نگهداری دادههای متنی طراحی شدهاند هنگامی که از آنها برای نگهداری دادههای مالتیمدیا استفاده شود باعث بروز مشکلاتی خواهد شد. این نوع دادهها را میتوان هم در پایگاه دادههای شیئگرا و هم در پایگاه دادههای رابطهای مدیریت کرد. وقتی محققین توانستند عکس و ویژگیهای آن را به صورت مجموعهای از تاپلها نمایش دهند و آنها را در پایگاه داده رابطهای ذخیره کنند فکر میکردند که تمام تکنیکهایی که برای فهرستسازی، بهینه سازی Query، مدیریت بافرها، کنترل همزمانی مسائل امنیتی و ترمیم دادهها که برای دادههای متنی به کار میرفت در مورد این نوع دادهها هم به خوبی کار خواهد کرد اما پس از مدتی کار و آزمایش بر روی این نوع دادهها متوجه شدند که روشهای موجود برای کار با دادههای متنی در مورد دادههای مالتیمدیا به علت ماهیت متفاوت این نوع داده کارایی خوبی ندارد. کارایی پایگاه دادههای شیئگرا هم چندان بهتر از ساختار رابطهای معمولی نبود. بنابراین چنین به نظر میرسید که برای مدیریت دادههای مالتیمدیا باید روشهای معمولی را تا حدی تغییر داد. امروزه ما میدانیم که استانداردهای کنونی باید تغییر کند اما هنوز بر سر نحوه تغییر آنها توافقی صورت نگرفته است.
قیمت: 20,000 تومان
بررسی عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی در شهرستان نیشابور چکیده تحقیق
بی سوادی یکی از مسائل عمده اکثر کشورهای جهان سوم است که ریشه و اساس بسیاری از مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را تشکیل می دهد.
بررسی های اخیر سازمان یونسکو و بسیاری از سازمانهایی که در ارتباط با سوادآموزی یا آموزش بزرگسالان در کشورهای مختلف فعالیت می کنند نشان می دهد که این مسئله مشکلی همگانی است و محدود به کشورهای جهان سوم نیز نمی شود. این بررسی ها بیانگر این واقعیت تلخ هستند که بی سوادی و کم سوادی گرچه مسئله حاد و لاینحل اکثر کشورهای جهان سوم است ولی مشکل جدید کشورهای پیشرفته صنعتی نیز هست. اما مسئله بی سوادی به دلیل افزایش بی سوادان روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.
با توجه به اینکه کسب مهارتهای سواد اولیه پله های نردبان دانش و آگاهی است، بی سواد ماندن درصد بالایی از افراد جامعه وسیله ای برای عدم آگاهی و فقدان تخصص و مهارتهای لازم برای ایجاد جامعه ای مستقل، آگاه و تواناست.
با وجود اینکه ی سالهای متمادی، برنامه های مبارزه با بی سوادی به صور مختلف در اغلب کشورهای جهان سوم رونق داشته ولی به دلیل رشد جمعیت بر تعدد بی سوادان جهان افزوده شده است. بدین وسیله لازم است از افرادی که در تهیه این پروژه من را یاری نموده اند قدردانی شود. ابتدا از ریاست محترم نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور و راهنمایان تعلیماتی و کادر اداری نهضت قدردانی می شود و و پس از آن از آموزشیارانی که صادقانه پاسخ دادند و سوادآموزان و نوسوادان که همکاری کردند سپاسگذاری می شود.
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه
چکیده تحقیق
اهمیت موضوع
مسئله تحقیق
بیان موضوع
هدف تحقیق
فرضیات تحقیق
سئوال تحقیق
روش انجام تحقیق
جامعه آماری
روش جمع آوری اطلاعات
تعریف علمی مفاهیم و متغیرهای مورد مطالعه
آموزش بزرگسالان: (Adult Education)
نهضت سوادآموزی
خودشکوفایی: (Self-Actualization)
بالغ و رشید (Alult)
انگیزه پیشرفت (Achierement motire)
آموزش بزرگسالان
آموزش پایه بزرگسالان (Adult Basie Education)
آموزش مداوم آموزش پیگیر (Lifelong Education, Permanent Education)
فصل دوم
بررسی پیشینه تحقیق
ادبیات تحقیق
سابقه پژوهشی موضوع
بررسی مسائل سوادآموزی ایران قبل از انقلاب اسلامی
تعلیمات اکابر
آموزش سالمندان
آموزش بزرگسالان
کمیته ملی پیکار جهانی با بی سوادی
فعالیتهای کمیته پیکار جهانی با بی سوادی به سه دوره تقسیم شده است
فصل سوم
روش پژوهش
جامعه نمونه و روشهای نمونه گیری
روشهای جمع آوری اطلاعات
روشهای آماری
فصل چهارم
یافته های پژوهشی
جدول شماره ۱- زمان مناسب برای تشکیل کلاسها و ضرورت تغییر کلاس با تغییرفصل
جدول شماره ۲- تأثیر ویژگیهای آموزشیار بر یادگیری سوادآموزان
جدول شماره ۳- گرایش نمونه ها به آموختن مواد مختلف
جدول شماره ۴- تأثیر سواد در ابعاد مختلف زندگی نمونه ها
جدول شماره ۵- میزان رضایت نمونه ها از عوامل مختلف در سوادآموزی
جدول شماره ۶: اهمیت تشویق
جدول شماره ۷- بررسی میزان ذوق و علاقه سوادآموزان
جدول شماره ۸- دلیل بی سواد ماندن سوادآموزان تا سنین بزرگسال
جدول شماره ۹- تطبیق اوقات فراغت بزرگسالان با ساعات تشکیل کلاس
جدول شماره۱۰- مقایسه نمرات سوادآموزان با آموزشیاران و مسئولین نهضت سوادآموزی
فصل پنجم
تفسیر و نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیت ها
منابع و مآخذ