گزارش کاراموزی دفتر اسناد رسمی


پیشگفتار

«دفتر اسناد رسمی» واحدی است وابسته به قوه قضائیه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که وظیفه تنظیم و ثبت اسناد رسمی، گواهی امضاء و… را مطابق قوانین و مقررات برعهده دارد. عموم افراد برای اعتبار و رسمیت بخشیدن به معاملات، تعهدات و قراردادهای خود نیازمند مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و ثبت آنها می باشند. امروزه با گسترش روزافزون تعاملات و روابط آحاد جامعه، لزوم ثبت رسمی روابط حقوقی بین اشخاص را برای حفظ حقوق خود و پیشگیری از مشکلات احتمالی، بیش از پیش اهمیت و ضرورت میبخشد.   

چکیده:

طی دوره ای که به عنوان کارورزی مشغول به فعالیت بودم به آموزش و نکات زیر پرداخته شد:

آشنائی کلی با مکان کارورزی

آشنائی با تفاوت سند رسمی و غیر رسمی

آشنائی با دفتر اندیکاتور

آشنائی با وظایف دفتر داران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد