مهم ترین مهارت کسب و کار


موضوع :

کتاب مهم ترین مهارت کسب و کار

فرمت: PDF


کتاب نتورک مارکتینگ از نگاهی دیگر، اولین کتابی است که توسط من به رشته تحریر درآمده است. کار نوشتن این کتاب در پاییز سال ۱۳۸۶ به پایان رسید و اولین بار در زمستان ۸۶ و بعد در بهار ۸۷ برای چاپ آن اقدام کردم. ناشر نخست به کل حتی زحمت درخواست مجوز رو هم به خودش نداد و صراحتاً این کتاب را “دردسری بزرگ برای نویسنده و ناشر” نامید! در بهار ۸۷ مجدداً برای چاپ اقدام کردم و این بار یکی از دوستان ناشر قبول زحمت فرموده برای اخذ مجوز قراردادی با بنده منعقد کردند. بعد از حدود دو ماه پیگیری و کش و قوس های فراوان و رد کردن انواع موانع “من در آوردی!” نهایتاً اداره فرهنگ و ارشاد رأی به عدم اجازه چاپ این کتاب داد و این شد سرآغازی بر عدم دریافت مجوز برای نوشته های من!  



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد