ترجمه مقاله مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها


عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
در سالهای اخیر، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی  CRM، به خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده  و این مشکلات، مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.  
هدف عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان، شرکت را در خدمات رسانی بهتر به آنها یاری دهد.  


ادامه دارد (Full-text)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد