عنوان انگلیسی مقاله: Customer Relationships Management in Organizations
عنوان فارسی مقاله: مدیریت روابط با مشتری در سازمان ها.
دسته: مدیریت - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
در
سالهای اخیر، بازار بر حسب تقاضای کار و برنامه های کاربردی CRM، به
خصوص در شرکت های کوچک و متوسط با مشکلاتی همراه بو ده و این مشکلات، مرتبط با هزینه و پیچیدگی یک درخواست (تقاضا) بود.
CMR مخفف Customer relationship management و به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد.
هدف
عمده یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری اینست که با استفاده از فرآیند های
قابل اطمینان و رویه های تعامل با مشتریان، شرکت را در خدمات رسانی بهتر
به آنها یاری دهد.
ادامه دارد (Full-text)