عنوان انگلیسی مقاله: Innovations in Retail Pricing and Promotions
عنوان فارسی مقاله: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
خلاصه
خرده
فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از:
رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در
زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان
هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده
فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور
اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله
پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته
بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن
های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط
به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات
بعدی پیشنهاد می دهد.
ادامه دارد (Full-text)