عنوان انگلیسی مقاله: ISLAMIC MARKETING MIX: THE CRITICAL FACTORS
عنوان فارسی مقاله: ترکیب بازاریابی اسلامی: فاکتورهای تعیین کننده
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
بازاریابی
اسلامی یا IM اندازه ای منفعتی در زمینه ارتقا یافتن دانش بازاریابی و
فعالیت عملی برای تجارت و مشتریانی می باشد که به صورت معناداری انکار
ناپذیر می باشد. بنابراین این به صورت قابل توجهی توجهات را به سوی پژوهش
جلب می نماید و علاوه بر این محققان را به سوی بازاریابی اسلامی یا IM جذب
می نماید. اگر چه این سطح هنوز تحت مطالعه به همراه شواهد تجربی محدود شده
می باشد اما از نظر عملی، تصمیم های ترکیبی در زمینه بازاریابی یا چهار P
(محصول، قیمت، تبلیغ و مکان) در راستای اصول اسلامی می باشد. بنابراین این
مطالعه تلاش می کند تا فاکتورهای تعیین کننده را در زمینه هدایت کردن
فعالیت های ترکیبی مربوط به بازاریابی اسلامی و اهمیت نسبی آن ها را معرفی
نمایید.
ادامه دارد (Full-text)