عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing:A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
هدف-
مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و
طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل
فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی
خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به
عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح
شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در
ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار
دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در
مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری
دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
ادامه دارد (Full-text)