دسته: علوم تربیتی
حجم فایل: 28 کیلوبایت
تعداد صفحه: 35
موضوع: بررسی امکان بهره گیری از مدیریت کیفیت جامع در مدارس ابتدایی از دیدگاه مدیران و معلمان شهرستان ساوه سال تحصیلی 87-86
فصل اول
- مقدمه
- بیان مسأله
- ضرورت و اهمیت مسئله
- هدف پژوهش
- سؤالات یا فرضیه
تعاریف
فصل دوم:
- مقدمه
- پیشینه
- مدیریت کیفیت جامع چیست
- تحقیقات پیشین
- پیشینه تحقیق در ایران
- پیشینه تحقیق در جهان
- نتیجه گیری از تحقیقات پیشین
فصل سوم
- مقدمه
- روش تحقیق
- جامعه آماری
- نمونه آماری و روش نمونه گیری
- ابزار جمع آوری اطلاعات
- روایی سنجی
- اعتبار پرسشنامه
- محدودیت های پژوهش
- پرسشنامه
- فهرست منابع
فصل اول:
مقدمه
سالیان متمادی است که مشکلات و مسائل آموزش و پرورش کشور، تقریباً مشابه به یکدیگر با زبان و ادبیات شبیه به هم بیان می شود. ذکر مواردی از قبیل انتقال محفوظات به دانش آموزان به جای توجه به اندیشه ها و تفکرات آنان، عدم استفاده مطلوب از امکانات و منابع از قبل کتابخانه ها و آزمایشگاههای مدارس، کمبوئ منابع و تجهیرات آموزشی، بی انگیزه بودن معلمان و غیرحرفه ای بودن بسیاری از آنان، ناکارآمدی مدیریت مدرسه، تراکم دانش آموزان در کلاس، پائین بودن شور و نشاط در مدارس، بی علاقه بودن دانش آموزان به کلاس و درس، افت تحصیلی، ابر سیاه کنکور سراسری بر فضای مدرسه و دل و روح دانش آموزان، روح مسابقه و رقابت به جای مشارکت، کمبود برخی نیروهای اداری در مدرسه از قبیل معاون، دفتردار، خدمتگزار و نیز مربی پرورشی و... از جمله کمبودها، مشکلات و مسائلی است که پیوسته مطرح بوده و می باشد.
قیمت: 5,000 تومان