دانلود پروژه بررسی تجهیزات پست های فشار قوی
فهرست مطالب
خطوط انتقال ...۱
سیم گارد ... ۲
گوی حفاظتی ...۳
پستها ... ۳
اجزاء تشکیل دهنده پستها ... ۵
مقره ها ...۵
برق گیر ...۵
کنتور برق گیر ...۸
برق گیر موجود در پست دوشان تپه ... ۹
ترانسفور ماتور ولتاژ ... ۹
ترانسفورماتور ولتاژ در پست دوشان تپه... ۹
ترانسفورماتور جریان ... ۱۲
پارامترهای اساسی در ترانسفورماتور جریان.. ۱۲
تله موج ...۱۷
سکسیونر و انواع آن ... ۱۷
بریکر و انواع آن ...۲۲
ترانسفورماتور ... ۳۷
علائم اختصاری اتصالات .۴۰
ساختمان ترانسفورماتور .. ۴۲
سیستم خنک کننده ... ۴۳
تب چنجر ... ۴۵
کنسرواتور ...۴۶
رطوبت گیر ...۴۸
خازن ۴۹
خازن پست دوشان تپه. ..۵۱
راکتور ... ۵۲
شبکه ارتینگ پست ...۵۳
ولتاژ گام ... ۵۴
باکس ها کانالها ... ۵۵
انواع شینه بندی در پستهای فشار قوی ۶۸
شینه بندی ساده جدا شده .. ۶۹
شینه بندی ساده U شکل ... ۶۹
شینه بندی اصلی و انتقالی .. ۷۰
شینه بندی دوبل ... ۷۱
شینه بندی ۵/۱ کلیدی ... ۷۲
شینه بندی حلقوی ...۷۳
شینه بندی سه کلیدی ...۷۳
اصول کلی در تهیه دیاگرام تک خطی
سوئیچ گیر های ۲۰ کیلو ولت
فهرست مطالب HB ۷۹
تجهیزات پست مشیریه ..۱۴۳
تجهیزات پست دوشان تپه... ۱۴۶
خطوط انتقال
انرژی تولیدی توسط نیروگاهها جهت مصرف بایستی به نقاط مختلف کشور انتقال داده شود زیرا کل تولید یک نیروگاه در بیشتر از مصرف آن منطقه می باشد بدین منظور انرژی بوجود آمده که در نقاط دیگر مورد نیاز می باشد توسط خطوط هوائی که عمدتاً فشار قوی هستند و قادرند با ولتاژهای بالا انرژی برق را به مسافت های دور برسانند و انتقال داده شود. انتقال انرژی الکتریکی توسط خطوط هوائی نیاز به پایه هائی که نگهدارنده سیم باشد دارند این پایه ها که نگهدارنده سیم باشد دارند این پایه ها که بایستی مشخصات مربوط به نوع خط را دارا باشند بعضی دارای تا چهار سیم برای یک مدار و یا بیشتر می باشند که جنس این پایه ها از نوع فلز مخصوصی گالوانیزه می باشد که براساس مشخصات خط و موقعیت زمین از ضخامت معینی برخوردار می باشد.
قابل توجه می باشد که پایه های کار گذاشته دارای اهمیت فراوانی می باشد زیرا اگر یکی از این پایه ها ناقص شود و یا صدمه ببیند انتقال انرژی را مختل می نمایند و باعث ضرر فراوان می شود. بطور مثال در چند سال پیش بر اثر ایجاد بهمن تعدادی از دکل های بین نیروگاه بندرعباس و تهران فرو ریخت و باعث کمبود شدید برق در مرکز شد. بخصوص که در فصل سرما این اتفاق رخ داد.
برای انتقال قدرت الکتریکی بهتر است از سیم های آلومینیوم که در مقطع وسط آن از نوع فولاد بلحاظ نگهداری و استقامت آن بکار می رود، استفاده گردد. قابل ذکر است که جریان بیشتر از سطح خارجی سیم عبور می کند در مواردی که سطح بیشتری نیاز باشد تعداد سیم ها را بیشتر می نمایند. مثلاً دو بانده یا چهار بانده گفته می شود پدیده ای که الکترونها از سطح هادی عبور می کند یا سطح هادی جمع می شوند (پدیده پوستی) و در نتیجه رشته بودن سیم های هوائی باعث جلوگیری از کرونا در سیم می گردد.
خواص سیم های آلومینیم فولاد را بشرح زیر می توان بیان نمود.
۱- انتقال الکتریکی از سطح آن بیشتر است.
۲- مقاومت یا کشش مکانیکی بیشتر جبران می شود.
۳- نیروی وزن را بهتر عمل می نماید.
۴- تحمل در برابر نیروی باد را دارد.
۵- تحمل در برابر نیروی یخ و برف را دارد.
فهرست منابع
۱- کتابخانه شرکت مترو
۲- شرکت برق منطقه ای تهران
۳- شرکت برق منطقه ای اسلام شهر
۴- کتابخانه دانشکده تهران جنوب
۵- کتابخانه دانشکده اسلام شهر
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 965 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
راهنمای استفاده:
این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.
محتوای فایل:
لایه پولیگونی با پسوند "shp" و قابل ویرایش در نرم افزار GIS
قیمت: 3,000 تومان
دسته: مکانیک
حجم فایل: 60 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
اسپیکر طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
مقدمه
بسیار خوشحالم که خداوند کمک کرد که بتوانم روی پروژه ای کار کنم که واقعا از ته قلب کارکردن روی این زمینه و زمینه های مشابه را دوست داشتم و از علاقه مندی های تمام دوران زندگی ام بوده است، هرچند که در این مسیر سختی ها و مشکلاتی هم وجود داشت اما خواستن توانستن است، و من هم توانستم به آرزویم یعنی ساخت ربات میکروماوس برسم.
و از استاد گرامی ام آقای مغانی نهایت تشکر را دارم که این توفیق اجباری را نصیب بنده فرمودند و در سراسر کار و در کنار همۀ این مشکلات همراه و یاور اینجاب بودند.
چکیده
آنچه پیش روی شماست، نگارش تجربۀ بنده در زمینۀ کار روی ربات میکروماوس و تمام چیزهایی است که از ساخت این ربات و شرکت در مسابقه pnuopen 2013 به دست آورده ام، امیدوارم این چند صفحۀ کوتاه که از تمام کارهای انجام شده از آغاز کار تا تکمیل تمام پروژه یعنی ساخت یک ربات میکروماوس است بتواند اطلاعاتی هر چند کوچک به دانسته های شما اضافه کند و بتواند باعث علاقه مندی شما در زمینۀ رباتیک و اللخصوص نوع میکروماوس باشد
تاریخچه بافندگی
عمر بافندگی احتمالاً به قدمت تمدن بشری است زیرا یکی از نیازهای ضروری انسان پوشاندن بدن برای محافظت از اثرات بیرونی (سرما و گرما) بوده است و البته با این کار « متمدن تر » نیز به چشم می آمده است سایر دلایل پیشرفت صنعت پوشاک در طول تاریخ عبارت اند از: وضعیت اجتماعی، نیازهای مذهبی و.. البته مدل لباس ها و مکان استفاده آنها نیز بستگی داشت. یافته های تاریخی حاکی از این است که مصریان در حدود ۶۰۰۰ سال پیش پارچه های تاری پودی بافته اند و چینی ها نیز در حدود ۴۰۰۰ سال پیش پارچه های بسیار ظریفی از جنس ابریشم می بافتند. گمان می رود که دستگاه بافندگی دستی به دفعات زیاد در تمدن های مختلف ابداع شده است و این صنعت تا پیدایش ماکو به عنوان یک صنعت خانگی باقی ماند. کی در سال ۱۷۳۳ عبور ماکو از دهنه را اختراع کرد این ماکو با دست پرتاب می شد. دو کانسون در ۱۷۴۵ دستگاهی بافندگی ساخت که بعداً ژاکارد آن را کامل تر کرد در این دستگاه هر نخ تار به صورت جداگانه کنترل می شد. در سال ۱۷۸۵، کارترایت ماشین بافندگی موتوری را اختراع کرد. در سال های اولیه قرن نوزدهم، ماشین های بافندگی از چدن درست می شدند و با نیروی بخار کار می کردند ماشین بافندگی موتوری به نخ های تار قوی نیاز داشت این نیاز به ساخته شدن اولین ماشین آهار در سال ۱۸۰۳ منجر شد در دهه ۱۸۳۰، بیش از ۱۰۰ هزار ماشین ماکویی در انگلستان کار می کردند اساس کار این ماشین ها بسیار شبیه ماشین های ماکویی امروزی بود
فهرست مطالب:
۲-۲- اجزاء یک دستگاه بافندگی
۲-۳-کنارگیر پارچه
۲-۴- ورد ماشین بافندگی
۲-۵- میل میلک
۲-۶- لامل و دنده شانه ای
۲-۷- غلتک نخ تار
۲-۸- پل نخ تار
۲-۹- میله های تقسیم کننده نخهای تار
۲-۱۰- پل پارچه
۲-۱۱- غلتک پیچیدن پارچه
۲-۱۲- دفتین زدن در ماشین های بافندگی سولرز
۲-۱۳- تنظیم ماشین سولرز
۲-۱۴- طرز تشکیل پارچه در ماشین بافندگی سولرز
۲-۱۵- مکانیزم کنترل کننده نخ تار
۲-۱۶- مکانیزم رزرو نخ پود
۲-۱۶-۱ مکانیزم کنترل نخ پود
۲-۱۷- کنترل کننده زمان کار
۲-۱۸- حس کننده C
۲-۱۹- حس کننده D
۲-۲۰- حس کننده E
۲-۲۱- سیستم حرکت راپیرها
۲-۲۲- تنظیم درجه ماشین
۲-۲۳- کلاچ
۲-۲۴- تغییر سرعت ماشین
۲-۲۵- سوار کردن راپیرها
۲-۲۶- محفظه نوار راپیر
۲-۲۷- راپیر سمت راست
۲-۲۸- راپیر سمت چپ
۲-۲۹- دفتین و شانه
۲-۳۰- رگولاتور منفی غلتک نخ تار
۲-۳۱- رگلاتور غلتک پارچه
۲-۳۲- مکانیزم انتخاب رنگ پود در ماشین های بافندگی سولرز
۲-۳۳- انواع دهنه در لحظه دفتین زدن
۲-۳۴- لحظه تشکیل دهنه
۲-۳۵- عیوب بافت پارچه
۲-۳۶- چله پیچی مستقیم
۲-۳۷- تعمیر و نگهداری ماشین چله پیچی
۲-۳۸- اهداف بوبین پیچی
۲-۳۹- نخ کشی
۲-۴۰- ماشین گره زنی
فصل سوم معرفی و توضیحات دستگاه ژاکارد
۳-۱- یادآوری
۳-۲- تکرار طرح بافت
۳-۳- ترسیم طرح ژاکارد
۳-۴- مکانیزم تشکیل دهنه ژاکارد
۳-۵- اصول کار ژاکارد
۳-۵-۱ مکانیزم ژاکارد (ونسانزی)
۳-۵-۲- مکانیزیم ژاکارد (وردل)
۳-۶- مزایا و معایب ژاکارد و نسانزی و وردل نسبت به هم
۳-۷- ژاکارد الکترونیکی گروسه
۳-۸- مراحل مختلف آماده کردن ماشین ژاکارد
۳-۸-۱- راپورت نقش (راپورت شکل یا راپورت تصویر)
۳-۸-۲- راپورت تار
۳-۸-۳- راپورت ماشین
۳-۹- ریسمان کشی
۳-۹-۱- ریسمان کشی باز
۳-۹-۲- ریسمان کشی مورب
۳-۱۰- انواع ریسمان کشی نسبت به نقش پارچه
۳-۱۰-۱- ریسمان کشی متوالی
۳-۱۰-۲- ریسمان کشی جناغی
۳-۱۱- ریسمانکشی برای پارچههای راهراه طولی با استفاده از ورد برای بافت زمینه
۳-۱۲- اتصال ریسمان ها به قلاب ها
۳-۱۳- اتصال ریسمان ها به میل میلک
۳-۱۴- تقسیم بندی میل میلک ها
چکیده
تبدیل شرکت به سهامی عام تصمیم آسانی نیست. اجرای این امر مطابق با پروسه عرضه اولیه سهام (IPO) هزینه ها و مزیت های قابل توجهی را دربر می گیرد. حسابداران مدیریتبواسطه کمک به مدیریت در تهیه صورت وضعیت های مالی مبتنی بر GAAP، انتخاب شرکت حسابداری بیرونی، گزینش پذیره نویس برای IPO و تهیه پیش نویس شرح حال، تامین نیازهای گزارشات کمیسیون ارز و اوراق بهادار (SEC) ، تعیین قیمت عرضه اولیه و تهیه نقشه راه، و کمک به مدیران اجرائی شرکت، نقش حیاتی را ایفا می کنند. هنگامی که شرکت سهامی خاص تصمیم به ارائه سهام خود به عموم می نماید – «عمومی شدن»، اقدام به عرضه عمومی اولیه سهام (IPO) می کند (1). عمومی شدن تصمیم بزرگی است که برای همیشه ماهیت کسب و کار شرکت را تغییر می دهد. پروسه واقعی عمومی شدن زمان بر بوده و چالش های ویژه و خاصی را به همراه دارد که شرکت ها باید برای مقابله با آن آمادگی داشته باشند. تصمیم به عمومی کردن شرکت امر آسانی نیست. در شرایطی که تبدیل به سهامی عام شدن دسترسی بیشتری را به منابع سرمایه فراهم می سازد، این امر مسئولیت های قابل توجهی را نیز دربر می گیرد، از جمله تسهیم کنترل شرکت با سهامداران، افزایش حاکمیت شرکتی، و شرایط Sarbanes-Oxley. همچنین، هزینه های مستقیم و غیرمستقیم قابل توجه با پروسه IPO و الزامات گزارشات (آتی) بعدی ارتباط می یابد.
چکیده
این تحقیق با هدف بررسی عوامل موثر بر شکل گیری هویت اجتماعی دانش آموزان متوسطه شهر نیشابور از سه بعد دینی، خانوادگی و ملی شکل گرفته است. فرضیات اصلی این تحقیق عبارتند از: جنس، پایگاه اقتصادی – اجتماعی، میزان رضایت از خود، درونی شدن ارزشها، هماهنگی ارزشهای گروهی، تایید دیگران که بر هویت اجتماعی دانش آموزان موثر می باشند.
این تحقیق به شیوه پیمایشی انجام شده و از تکنیک پرسشنامه برای جمع آوری داده ها استفاده شده است. جامعه آماری تمام دانش آموزان پایه اول و دوم و سوم متوسطه نیشابور (۱۵۳۳۶ نفر) می باشند. حجم نمونه ۳۷۵ نفر شد که ۱۹۰ نفر دانش آموز پسر و ۱۸۵ نفر دانش آموز دختر را در بر می گیرد. شیوه نمونه گیری قشر بندی است که نمونه ها از رشته های عمومی، انسانی، تجربی، ریاضی، فنی و حرفه ای و کار و دانش به تفکیک جنس و پایه تحصیلی به صورت تصادفی انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از t-test و ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه) و تحلیل مسیر صورت گرفته است.
نتایج تحقیق نشان داد که بین متغیرهای مستقل (میزان رضایت از خود، درونی شدن ارزشها، هماهنگی ارزشهای گروهی و تایید دیگران) با متغیر وابسته هویت اجتماعی و سه بعد آن (ملی، دینی، خانوادگی) رابطه معنا دار مثبت وجود داشت. یعنی با افزایش متغیرهای مستقل متغیر وابسته هم افزایش می یابد. و بین متغیر پایگاه اقتصادی- اجتماعی با هویت اجتماعی رابطه معناداری وجود نداشت. ولی با بعد ملی رابطه معنا دار و معکوس و با بعد خانوادگی رابطه معنادار و مثبت وجود داشت. یعنی هر چه پایگاه اقتصادی – اجتماعی والدین بالاتر باشد، هویت ملی آنان ضعیف تر و هویت خانوادگی آنها، قوی تر می شود. بین متغیر جنس با هویت اجتماعی رابطه معنادار وجود نداشت ولی با بعد دینی رابطه معنا دار وجود داشت. بدین معنا که: دختران هویت دینی قوی تری نسبت به پسران داشتند.
کلید واژه ها: جنس، پایگاه اقتصادی – اجتماعی، درونی شدن ارزشها، هماهنگی ارزشهای گروهی، تایید دیگران، رضایت از خود، هویت اجتماعی، هویت دینی، هویت خانوادگی، هویت ملی
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: طرح تحقیق
۱-۱ مقدمه
۲-۱ موضوع تحقیق
۳-۱ بیان مساله
۴-۱ اهمیت و ضرورت تحقیق
۵-۱ اهداف تحقیق
۶-۱ محدود زمانی و مکانی تحقیق
۷-۱پیشینه تحقیق
۱-۷-۱ تحقیقات داخلی
۲-۷-۱تحقیقات خارجی
۳-۷-۱ جمع بندی نتایج تحقیقات
۸-۱ تعاریف مربوط به هویت
۹-۱ موانع و تنگناهای تحقیق
فصل دوم: مبانی و چارچوب نظری
۱-۲ مقدمه
۲-۲ مباحث نظری
۱-۲-۲ دورکیم
۲-۲-۲ پارسونز
۳-۲-۲ ماکس وبر
۴-۲-۲ کنش متقابل نمادی
۵-۲-۲ کولی
۶-۲-۲ مید
۷-۲-۲ گافمن
۸-۲-۲ نظریه هویت (بورک)
۳-۲ چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق
۴-۲ پرسشهای تحقیق
۵-۲ فرضیات تحقیق
۶-۲ الگوی نظری و تحلیلی تحقیق
فصل سوم: روش تحقیق
۱-۳ مقدمه
۲-۳ نوع تحقیق
۳-۳ تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق
۱-۳-۳ تعریف نظری متغیرهای تحقیق
۲-۳-۳ تعریف عملی متغیرهای تحقیق
۴-۳ متغیرهای مستقل و وابسته
۵-۳ شاخص سازی متغیر های تحقیق
۱-۵-۳ شاخص سازی متغیرهای مستقل
۲-۵-۳ شاخص سازی متغیرهای وابسته
۶-۳ قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ)
۷-۳ اعتبار تحقیق
۸-۳ جامعه آماری
۹-۳ تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
۱-۹-۳ تعیین حجم نمونه
۲-۹-۳ شیوه نمونه گیری
۱۰-۳ واحد تحلیل
۱۱-۳ تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
۱۲-۳ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم: یافته ها و دستاوردهای تحقیق
۱-۴ مقدمه
۲-۴ توصیف دستاوردهای تحقیق
۱-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس
۲-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی
۳-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی
۴-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر
۵-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر
۶-۲-۴ بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده
۷-۲-۴ بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان
۸-۲-۴ بررسی میزان تایید دیگران
۹-۲-۴ بررسی میزان درونی کردن ارزشها
۱۰-۲-۴ بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی
۱۱-۲-۴ بررسی میزان پایگاه اقتصادی – اجتماعی دانش آموزان
۱۲-۲-۴ بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان
۱۳-۲-۴ بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان
۱۴-۲-۴ بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان
۱۵-۲-۴ بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان
فصل پنجم: تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق
۱-۵ مقدمه
۲-۵ آزمون فرضیات
۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۱: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان
۱-۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۱: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان
۲-۱-۲-۵آزمون فرضیه ۲/۱: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان
۳-۱-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۱: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان
۲-۲-۵آزمون فرضیه ۲: بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی
۱-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۲: بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی»
۲-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۲: بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی»
۳-۲-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۲: بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی»
۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی»
۱-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی»
۲-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی
۳-۳-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۳: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی
۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۴: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی
۱-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۴: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی»
۲-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۴: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
۳-۴-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۴: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۵: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی»
۱-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۵: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی»
۲-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۵: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی»
۳-۵-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۵: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی»
۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۶: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی
۱-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۱/۶: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»...
۲-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۲/۶: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»...
۳-۶-۲-۵ آزمون فرضیه ۳/۶: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»...
۳-۵ تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه)
۱-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت دینی
۲-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی
۳-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت ملی۸۲
۴-۳-۵ تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی
۴-۵ تحلیل مسیر
فصل ششم: نتیجه گیری و پیشنهادها
۱-۶ خلاصه تحقیق
۲-۶ جمع بندی و نتیجه گیری
۳-۶ پیشنهادها
فهرست منابع و ماخذ
پیوست
اگر فصلهای سرد سال یعنی پاییز و زمستان را فصل عفونت های ویروسی در نظر بگیریم و اگر فصل بهار را فصل بیماری های آلرژیک بدانیم، تابستان، فصل گرما را باید فصل مسمومیت های غذایی بنامیم.
هرچقدر هوا روبه گرمی می رود، شیوع اسهال و استفراغ هم که شایع ترین علت آنها عفونت های گوارشی است، بیشتر می شود. گرمای هوا به مواد غذایی ای که در نگهداری درستشان در خانه ها، کارگاه های تولید، انبارها، فروشگاه ها و رستوران ها و هر کجای دیگر سهل انگاری می شود، رحم نمی کند و محیط دلپذیرتری برای انواع باکتری هایی فراهم می کند که در مدت زمان کوتاهی می توانند تکثیر شوند و یک ماده غذایی را به فساد بکشانند بدون آن که در ظاهر آن کمترین تغییری ایجاد کرده یا بو و طعم آن را عوض کنند
خلاصه
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 20 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
1- در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:
- نام شهرستان
- مرکز شهرستان
- مساحت شهرستان به کیلومتر
- محیط شهرستان به کیلومتر
- مساحت شهرستان به هکتار
2- این شیپ فایل، در یک فایل فشرده ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.
قیمت: 1,500 تومان