دسته: حسابداری
حجم فایل: 27 کیلوبایت
تعداد صفحه: 4
این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت مهر کام پارس در سال 89 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم، بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد
قیمت: 2,000 تومان
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه... ۴
فصل اول
معرفی پروژه... ۵
معرفی کلی... ۵
مشخصات فنی... ۶
مصرفی سیستم سازه ای... ۸
فصل دوم
آرماتورگذاری... ۹
حمل و تخلیه و انبار کردن میلگردها... ۹
برش میلگردها... ۱۰
خم کردن میلگردها... ۱۱
وصله کردن میلگردها... ۱۱
تمیز کردن میلگردها... ۱۲
حمل، نصب و استقرار میلگردها... ۱۲
آرماتور بندی ستونها... ۱۲
آرماتورگذاری پله... ۱۳
آرماتوربندی تیرها... ۱۴
عنوان صفحه
فصل سوم
قالبندی... ۱۵
کلیات قالبندی... ۱۵
انواع مصالح قالب... ۲۱
اقتصاد قالب بندی... ۲۳
قالبندی ستون... ۲۴
پایه های اطمینان... ۲۵
قالبندی تیرهای اصلی... ۲۶
قالبندی سقف... ۲۸
باز کردن قالب... ۲۹
چند نکته برای نگهداری ازبتن بعد از باز کردن قالبها... ۳۰
فصل چهارم
بتن ریزی... ۳۱
بتن ریزی در کارگاه... ۳۱
ویبره بتن... ۳۲
فصل پنجم
اجرای سقف تیرچه بلوک... ۳۴
فصل ششم
پیشنهادات... ۴۰
عنوان صفحه
ترکهای ناشی از زنگ زدن و فساد میلگردها... ۴۰
ترکهای ناشی از پوسیدگی آرماتور به دلیل کربناسیون بتن... ۴۳
ترکهای ناشی از پوسیدگی آرماتور به دلیل رطوبت و اتمسفر... ۴۴
فصل هفتم
ضمایم پروژه... ۴۶
نقشه ها... ۴۶
عکس ها... ۴۶ مقدمه در این گزارش باتوجه به زمان مربوط به کارآموزی مراحل، آماده سازی برای ساخت و قالبندی و آرماتوربندی و بتن ریزی سقفها، تیرها و ستونها انجام شده است.
روش ارائه این گزراش به این صورت است که در بخشهایی مستقل تحت عناوین مصرفی کلی پروژه آرماتورگذاری، قالبندی، بتن ریزی و اجرای سقف آورده شده است.
این کار به دلیل حفظ پیوستگی مطالب کارهای مختلف است مثلاً در قالبندی می توان به قالبها، قالبهای ستونها، تیرها و سقف و . جدا جدا اشاره کرد که پیوستگی و نظم مطالب به هم می خورد ولی با بیان کامل ان در یک فصل همه مطالب در یکی آورده شده است.
بدیهی است که ابتدا تیر یا ستون (و یا تیرچه) ساخته شده سپس در محل مرود نظر قرار داده شده، بعد قالبندی می کنیم، سپس بتن ریزی و بعد قالب برداری لذا با عنایت به دلیل فوق این گزارش به صورت بخشهای مستقل ارائه می شود.
فیزیکدان و ریاضیدان بزرگ انگلیسی در سال درگذشت گالیله به دنیا آمد. او به دلیل هوش سرشار خود در هفده سالگی به طور رایگان وارد دانشگاه کمبریج شد و به سرعت از استادان خود پیشی گرفت.
در سال ۱۶۶۳ به دلیل همه گیر شدن بیماری طاعون نیوتون مجبور به ترک دانشگاه شد و در مدت ۱۸ ماه که بیشتر مراکز علمی اروپا بسته بود نیوتون به خودسازی علمی خویش پرداخت. او در این مدت نظریه ذره ای نور- قانون جاذبه عمومی و بسیاری از نظریات خود را پایه گذاری کرد. نیوتون در ادامه کارهای کپلر دلیل بیضی بودن مسیر سیاره ها را یافت وقانون جاذبه عمومی را کشف کرد. نیوتون حاصل پژوهشهای خود را در کتابی به نام اصول ریاضی فلسفه طبیعی نوشت. این کتاب مشتمل بر قانون های نیوتن درباره حرکت است. نیوتن با استفاده از قانون جاذبه عمومی اثر ماه بر زمین را که بصورت جزر و مد ظاهر می شود شرح داد.
چکیده
فصل اول (گستره مسئله مورد بررسی)
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف پژوهش
فرضیه پژوهش
متغیرهای پژوهش
تعاریف نظری وعملیاتی واژه ها و مفاهیم
فصل دوم (پیشینه و ادبیات پژوهش)
مرور پیشینه
نظریه پالایش
وضع تحصیلی دانش آموز پرخاشگر
خصوصیات شخصیتی دانش آموزان پرخاشگر
راههای اصلاح و مهار پرخاشگری
فصل سوم (روش تحقیق)
جامعه مورد مطالعه پژوهش
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار پژوهش
روش آماری مربوط به فرضیه
روش تحقیق
فصل چهارم (یافته ها و تجزیه و تحلیل آنها)
جدول
انجام محاسبات
جدول میانگین و انحراف استاندارد
فصل پنجم (بحث و نتیجه گیری)
بحث و نتیجه گیری
محدودیتها و نارساییهای پژوهش
پیشنهادات
منابع و ماخذ
ضمائم پیوست
چکیده
هدف از پژوهش حاضر بررسی میزان پرخاشگری نوجوانانی است که از بازیهای الکترونیکی و رایانه ای خشن استفاده می کنند. جامعه پژوهشی حاضر را دانش آموزان پسر دوره راهنمایی شهرستان خرمدره تشکیل می دادند. در این پژوهش با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده تعداد 50 نفر از دانش آموزان پسر مقطع راهنمایی شهرستان خرمدره از دو مدرسه به عنوان نمونه انتخاب شدند و سپس تست پرخاشگری آیزنیک در اختیار آنها قرار داده شد و از آنها خواسته شد که به این سوالات با بلی و خیر پاسخ دهند. برای آزمودن فرضیه پژوهش از روش t مستقل در سطح معنی داری a = 0/05 استفاده گردید. نتایج بدست آورده نشان دادند که بین میانگینهای مورد مقایسه تفاوت معنی داری وجود دارد در نتیجه بین استفاده از بازیهای الکترونیکی خشن و پرخاشگری نوجوانان پسر دوره راهنمایی شهرستان خرمدره رابطه معنا داری وجود دارد. بنابراین فرضیه پژوهش تایید می گردد و فرض صفر رد می شود.
مقدمه
ما اکنون در جامعه متمدن عصر حاضر زندگی می کنیم که در آن خشونت بین افراد از نظر قانونی جرم بحساب می آید و پرخاشگری با دیگران نیز مقابله به مثل آنان را به دنبال می آورد و ممکن است زنجیره ای از اختلافات بعدی را سبب شود (لطف آبادی). نوجوانی یکی از بحرانی ترین دوران زندگی انسان است که در این دوران با مشکلات فراوانی دست به گریبان است با فرا رسیدن دوران بلوغ مزاج کودکان طوفانی می شود انقلاب و دگرگونی همه جانبه ای در جسم و روان آنان پدید می اید ممکن است پرخاشگر شود یا آرام و ساکت، تمام جنبه های حیوانی و انسانی که در وجودش نهفته است بر اثر ترشح هورمونهای بلوغ ظاهر و آشکار شود (آدلر، 1378، ترجمه سروری). در جهان معاصر پیشرفت علوم نه تنها بر سطح زندگی و فضا و محیطی که انسانها در آنجا زندگی می کنند تاثیر گذاشته بلکه قوانین و قواعد حاکم بر ارتباط و تعامل بین انسانها و نگرش آنها را نسبت به خود، و به دیگران و به جهان تغییر داده است.
چنانچه دنیای نوجوانان نیز از این تغییرات مصون نمانده است و یکی از جلوه های این تغییر و دگرگونی تغییر در نوع سرگرمیها و یا گذراندن اوقات فراغت این قشر از جامعه است که نمود بارز آن را می توان در ظهور و گسترش بازیهای الکترونیکی مشاهده کرد. به این تربیت با ظهور و گسترش این بازیها، روز به روز شرکتهای سازنده بازنده بازیهای جدیدتری را به بازار عرضه کرده اند، به طوری که سال به سال به بهبود و کیفیت دستگاههای ساخته شده افزوده گشته و بازیهای متنوعی نیز ارئه می شد، و هر بازی ارائه شده نسبت به بازیهای قبلی از درجه و شدت خشونت زیادی برخوردار بود. ناگهان با افزایش خشونت در این بازیها، کودکان و نوجوانان بسیاری به سمت اینگونه بازیها گرایش یافتند، تا زمانیکه امروزه تاثیرات این چنین بازیها در کودکان و نوجوانان تبدیل به ناهنجاری در رفتارها و تعاملات اجتماعی شده است. بدیهی است که در هزاره جدید خشونت نوجوانان یکی از بزرگترین مسائل رو در روی جوامع است. لذا روانشناسان و متخصصان معتقدند که این بازیها مانند بسیاری از وسایل دیگر می بایستی تحت نظارت والدین برای کودکان و نوجوانان استفاده شود و استفاده افراطی و بی نظارت بر آنها نیز آثار مخرب و بسیار خطر ناک را در پی خواهد داشت.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 11 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
قیمت: 2,000 تومان
دسته: مکانیک
حجم فایل: 90 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
فنر طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
هدف کتاب:
آشنایی دانشجو با اختلال های روانی، رویکردهای مربوط به اختلال های روانی و مقدماتی از درمان اختلال های مختلف روانی.
تعریف آسیب شناسی روانی:
رشته ای که به مطالعه ماهیت و شکل گیری رفتار، افکار، و احساسات نا بهنجار می پردازد.
چالش های پیش روی این رشته عبارتند از:
. ۱تحمل ابهام
. ۲حفظ عینیت
. ۳تعریف رفتار نابهنجار
بحران هویت در جوانی
مقدمه:
از ویژگی های عصر جدید جریان شتاب آلود زندگی است، حوادث و رویدادهای گوناگون آن چنان با سرعت پدید می آیند که فرصت تفکر و تامل را از آدمی سلب می کند در نتیجه مجالی برای تفرج در دنیای درون جهان برون باقی نمی گذارد و انسان این موجود سرگشته و درمانده نه تنها لذت تفکر را حس نمی کند بلکه انگیزه کافی برای اندیشیدن در باب ضروریات زندگی در خود نمی یابد حاصل این روند، بیگانگی او با خویشتن و جهان خارج از خویش است ولی آنچه دردآورتر عمیقتر و دشوار تر رخ می نماید بیگانگی با خود (عالم درون) است.
در کلام الهی از خود بیگانگی حاصل از خدا بیگانگی تلقی شده است آنجا که می فرماید در زمره آنانی نباشید که خدای را از یاد برند، پس خود را نیز از یاد بردند.
امروزه از خود بیگانگی معمای بزرگ و معضل فکری اندیشمندان و نویسندگان نام آور می باشد. به گفته اریک فروم از زمان دکارت تاکنون هویت فرد از بزرگترین مشکلات فلسفه جدید بوده است.
الکسیس کارل در بحث از انسان این موجود ناشناخته چنین می نویسید. ما می خواهیم معنای زندگی و مرگ را بدانیم چرا باید زیست؟ به کجا می رویم؟ سرنوشت روان ما چیست؟
وایتهد، ریاضیدان و فیلسوف برجسته معاصر معتقد است که در عصر جدید انسان در لابه لای شهرهای بزرگ و جمعیت های انبوه و متراکم، بخشی از حقیقت وجودی خویش را از دست داده است و احساس تعلق به جایی ندارد تعبیری که در حال حاضر برای از خود بیگانگی به کار می رود فقدان هویت است که به عقیده ارکسیون مفهوم بحران هویت گوباتر و جامع تر است. او هر یک از مراحل رشد آدمی را توام با یک بحران می داند ولی شروع بحران هویت را از دوره نوجوانی دانسته و دامنه آن را به دوره جوانی امتداد می دهد. شاید بتوان اریکسون را موفقترین نظریه پردازی دانست که در عرصه روانشناسی، مفهوم هویت را به ما شناسانده است. شاید بتوان هویت را به محورهای مختصات تشبیه کرد.
دسته: مدیریت
حجم فایل: 220 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
مقدمه
وفاداری به نام تجاری مفهومیست که در چند دهه ی اخیر مورد توجه بسیاری شرکت ها که به دنبال جلب وفاداری مشتریان خود هستند قرار گرفته است. در حالیکه می دانیم وفاداری به نام تجاری برای سازمان ها اهمیت دارد، کارکرد نگرشی وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مشتری چندان واضح نیست. چرا مشتریان همواره از یک نام تجاری خاص خرید می کنند؟ در این مقاله ما به بیان این مساله می پردازیم که تعهد و تمایل به خرید از نام تجاری خاص از بروز واکنشی صورت می گیرد که مشتری را به خرید مجدد سوق می دهد. ما از چارچوب کتز (1960) نسبت به رویکرد کاربردی به نگرش ها به منظور تحقیق بر رابطه ی میان چهار عملکرد وفاداری و سه جنبه از وفاداری به نام تجاری استفاده خواهیم کرد.
برای پاسخ به این سوال در مورد اینکه چه چیز باعث وفاداری نگرشی مشتریان می شود باید به شناسایی کارکردهای روانشناسی وفاداری به نام تجاری بپردازیم. شواهدی وجود دارد که خریداران گاه به هنگام خرید غیر منطقی عمل کرده و تحت تاثیر شرایط قرار می گیرند اما در برخی دیگر از موارد هم منطقی و تصمیم گیرنده هستند انتخاب هر رویکرد کاملا به شرایط محیط بستگی دارد (چادوری، 2006 و کتز 1960). یکی از تئوری هایی که مربوط به وجود نگرش ها و رفتارهای منطقی و غیر منطقی تئوری کاربردی نگرش کتز (1960) است. فرضیه ی اصلی این تئوری بر این پایه استوار است که درک محرک ها (عملکردها) باید قبل از تغییر نگرش صورت گیرد (اشلاسر 1998).
تئوری کاربردی نگرش (کتز 1960) چهار کارکرد اصلی نگرش را که به شرح اهداف نگرش نسبت به اشیاء می پردازند بررسی کرده و نهایتا رفتار را توصیف می کند. این تئوری در موقعیت های رفتاری مختلف گسترش یافته و مورد آزمایش قرار گرفته است: برای مثال گرو و همکاران (1977) سرگرمی، لوکاندر و اسپیور (1978) تنیس، کروگانوکار و همکاران (1985) ، خرید؛ آلن و همکاران (2002) رفتار مربوط به خرید ماشین و عینک آفتابی؛ هالت (2005) آزمایش اچ آی وی؛ آلن و همکاران (2002) ایجاد "پشتیبانی از سیستن رفتار ارزشی (ص 130). در این تحقیق ما از چارچوب کتز (1960) برای تعریف چهار کارکرد وفاداری (عملی، دانش، بیان ارزشی و واکنش دفاعی) استفاده کرده و به این موضوع می پردازیم که چگونه هر یک از کارکرد ها به سه جنبه از وفاداری مربوط است (عاطفی، شناختی و وفاداری رفتاری). رویکرد نهایی "رویکرد کاربردی به وفاداری نگرشی به نام تجاری" نامیده می شود.
قیمت: 15,000 تومان
دسته: عمران و نقشه کشی
حجم فایل: 1171 کیلوبایت
تعداد صفحه: 120
چکیده: در این پروژه سعی شده است با توجه به اهمیت بحث نگهداری شبکه های آبیاری و زهکشی با تلفیق مطالب معادل سازی شده موضوع نگهداری در صنایع دیگر به شبکه های آبیاری و زهکشی و مطالب موجود در این زمینه مجموعه نسبتاً جامعی فراهم آید. البته شایان ذکر است که مطالب موجود به صورت یک حالت ممکن در زمینه نگهداری شبکه های آبیاری پیشنهاد شده است و به صورت یک حالت قطعی و غیر تغییر نمی باشد و در صورت مطالعه و کسب تجربه بیشتر در این زمینه می توان حالات مختلفی را برای کارایی بیشتر در زمینه نگهداری شبکه های آبیاری و زهکشی ارائه کرد؛ به همین منظور این پروژه در شش فصل تدوین شده است؛ که در فصل اول به تعریف یکسری تعابیر کلی از شبکه های آبیاری و زهکشی و بحث نگهداری و تعمیرات پرداخته شده است. فصل دوم مباحثی چند را در سازماندهی امور نگهداری و تعمیرات از قبیل: برنامه ریزی و کنترل، تامین هزینه ها، نقش آمار و اطلاعات و . مطرح می کند، که هر کدام تاثیر بسزایی در رفع نارسایی های امور نت در شبکه های آبیاری و زهکشی دارند؛ در فصل سوم انواع خدمات نگهداری وتعمیرات را درشبکه های آبیاری و زهکشی در زمانهای بهره برداری و بروز بحرانهایی نظیر سیل و زلزله را بیان می کند، در فصل چهارم تعدادی از مواردی که در بهینه کردن نگهداری و تعمیرات شبکه می تواند موثر باشد از قبیل: تهیه شناسنامه برای تجهیزات و ماشین آلات، کدگذاری ابنیه و تجهیزات، برآورد حجم عملیات سالیانه، برآورد تعداد نیروی انسانی و تعداد و نوع ماشین آلات لازم، تعیین تناوب مطلوب برای هر نوع فعالیت نگهداری و . مطرح شده است. فصل پنجم به مطالعه اجمالی نگهداری و تعمیرات در شبکه های آبیاری و زهکشی اصفهان به طور عام و شبکه های آبشار و نکوآباد به طور خاص می پردازد و در فصل آخر با توجه به مطالعه موردی و سایر فصول به نتیجه گیری کلی و بیان پیشنهاداتی در خصوص بهینه، منسجم و منظم کردن فعالیتهای نگهداری در مورد شبکه های آبیاری و زهکشی می پردازد.
قیمت: 9,000 تومان