چکیده
در جشنواره دوسالانه 2005 ونیز، برای نخستین بار نمایشگاه نادر و اغواکننده مشترکی به نام «آرشیو معاصر» از کشورهای قرقیزستان، ازبکستان و قزاقستان در کلاه فرنگی (پاویون) آسیای مرکزی به نمایش گذاشته شد. چندین ویدئو و چیدمان این نمایشگاه با کار دوباره روی فرم های آوانگارد دهه 70 و 80 میلادی نور/تاریکی آبراموویچ و اولی (1077) ، اندرونی های خانگی روسیه شوروی ناباکوف احساس غریب «آشناپنداری» را به وجود می اورد که با جست وجوی هویت سیاسی و قومی این جمهوری های نوپا که پس از فروپاشی شوروی پا به هستی گذاشته اند، همراه بود، شیوه ای که این شکلهای هنری، از گذشته سفر می کرد تا معنایشان را در زمان حال تغییر دهد، پرسشی را پیش می کشید که جابه جایی هنر انتقادی در زمینه های تازه، و فراتر از آن بود، این نمایشگاه پرسشی را مطرح می کرد که آیا درک ودریافت هنر این کشورها به شکلی مستقل از این زمینه خاص سیاسی است یا نه؟ اینکه شدنی است یا نه، یا خواه چنین چیزی شدنی باشد یا نه، آیا می توان این کارها را به هر حال سیاسی تعبیر کرد، در حالی که عنوتن نمایشگاه، شکل مهارشده تری از آرشیو را برمی انگیخت؟ انگیزه های درهم تنیده سیاسی، سود جستنِ دوباره از شکلهای آوانگارد و استفاده از بایگانی، از آن گونه پرسشهایی است که فیلسوف فرانسوی ژک رنسییر در کتاب تازه اش به نام بیماری در زیبایی شناسی (پاریس، 2004) پیش می کشد. علاقه رنسییر با دنبال کردن کارش در رشته فلسفه سیاسی، در این سالها به فرهنگی دیدنی (بصری) و رابطه میان سیاست و زیبایی شناسی کشیده شد؛ دو رشته ای که بنا به دریافت رنسییر، به جای آنکه خودمختار باشند، به شکلی درونزدادی به یکدیگر تعلق دارند. در حالی که کتاب تازه اش برخی از نظریه هایی را بازبینی می کند که پیش از ان در زیبایی شناسی سیاست پرورانده بود، بازاندیشی های تازه اش، او را به گفت وشنود نمونه های خاصی کشانده که از نمایشگاه های هنری این سالها بیرون کشیده شده است. چنین می نماید که بیماری در زیبایی شناسی روشی کاری برای پی بردن به سرشت سیاسی زیبایی شناسی در زمینه خاص هنر امروز پیشنهاد می دهد که در عین حال، راززدایی تندرستی بخشی از « هنر انتقادی» دهه شصت و میراثش است.
هدف
دلیل وجودی یک سایت که مهمترین بخش طراحی وب می باشد، این عنصر باید درتمامی تصمیماتی که شامل بخشهای دیگر می شود در نظر گرفته شود. به طور کلی هدف از ایجاد سایت های وب گرفتن اصل مطلب و پخش کردن آن بین چندین صفحه مرتبط است برای اینکه درک آن توسط کاربر آسان شود (ارائه این صفحات در فصل دوم انجام می گیرد.). صرف نظر از پروژه اولین قدم همیشه یکسان است: هدف کلی پروژه را تعیین کنید. پس در ابتدا لازم است که هدف خود را در طراحی این سایت بیان کنم: سایتی که توسط اینجانب در دست طراحی است یک سایت اطلاعات گرا یا سندگرا است. این گونه سایت های متن گرا با تأکید روی محتویات متنی طراحی می شوند. پس نسبتاً سبک، قابل دریافت از اینترنت و تا حدودی دارای کوچکترین طراحی هستند. البته ناگفته نماند که در کنار متن از سبکهای گرافیکی (GUI) مثل آیکون ها و پنجره های گشودنی و ... نیز استفاده شده است.
هدف این است که کاربران بتوانند با مراجعه به این سایت به اطلاعات زیر دست پیدا کنند:
همچنین توضیح مختصری راجع به خود دانشگاه. همچنین کاربران می توانند ازاین سایت به سایت دانشگاه دسترسی پیدا کنند. در این طراحی سعی کرده ام این نکته رادرنظر داشته باشم که تأکید اساسی درطراحی سایت باید همیشه روی کاربر باشد یک سایت باید با در نظر گرفتن توانایی های مشترک کاربران ساخته شود نه برای کاربر فوق العاده ابتدایی یا حرفه ای سایت ها. انگیزه من در طراحی سایت کار با زبان HTML (البته کاملتر از آن XHTML) است. چون وب جهانی که متشکل از میلیونها صفحه وب می باشد وهر کدام از جایی روی اینترنت قرار گرفته اند وهمه این صفحات به شکلی از html نوشته شده اندواز طرفی با توجه به اینکه من هیچ اشنایی قبلی با طراحی وب سایت نداشتم و یادگیری و کسب مهارت در html نسبت به زبان های دیگر دشوار نمی باشد تصمیم گرفتم که این زبان را برای اولین طراحی خود انتخاب کنم.
بیان مساله
در طول دهه های اخیر، شاهد مطالعات و تحقیقاتی در زمینه درک و مفهوم سازی جنبه های مختلف روانشناسی مثبت نگر به ویژه بهزیستی بوده است. بهزیستی روان شناختی به طور گسترده ای مورد بررسی و به روش های مختلفی مفهوم سازی شده است. یکی از مفاهیم اصلی مدل سلامت بهزیستی است. مدل سلامت سه نوع بهزیستی هیجانی، بهزیستی روانشناختی و بهزیستی اجتماعی را با هم ترکیب کرده ومفهوم جامع و کامل از بهزیستی را هم که جنبه عاطفی (بهزیستی هیجانی) و هم جنبه کاربردی (بهزیستی روانشناختی و اجتماعی) سلامت روانی را در بر می گیرد به وجود آورده اند. سلامت روانی دارای 13 نشانه است که 2 نشانه مرتبط با بهزیستی هیجانی 5 نشانه مرتبط با بهزیستی اجتماعی و 6 نشانه مرتبط با بهزیستی روانشناختی است. بهزیستی روانشناختی به معنای قابلیت یافتن تمام استعدادهای فرد است. و دارای مولفه های 1- خودمختاری (احساس شایستگی و توانایی در مدیریتمحیط پیرامون فرد و ...) 2- رشد شخصی (داشتن رشد مداوم و ...) 3- روابط مثبت با دیگران (داشتن روابط گرم و ...) 4- هدفمندی در زندگی (داشتن هدف در زندگی) 5-پذیرش خود (داشتن نگرش مثبت نسبت به خود و ...) 6- تسلط بر محیط (توانایی انتخاب و ایجاد محیطی مناسب و ...) می باشد. در این پژوهش افسردگی نه بعنوان یک بیماری، بلکه بعنوان واکنشی روانی در مقابل مسائل و مشکلاتی که دانشجویان با آنها گریبانگیر هستند، مطرح است. بعبارت دیگر حالتی است عاطفی به نحوی که فرد قدرت و توانایی لازم و کافی برای انجام امور و تکالیف عادی روزمره خود را ندارد و کاهش چشمگیر در فعالیتهای سازنده وی دیده می شود. افراد افسرده گرایش دارند به اینکه به تشریح درونی شکستها و تشریح بیرونی موفقیت هایشان بپردازند، بعبارت دیگر به بروز و بیان شکست هایشان و عدم بروز موفقیت هایشان می پردازند. وجود یک برنامه ریزی درست برای پاسخگویی به نیازهای جسمانی و روانی و ذهنی می تواند یک راه حل باشد مورد دیگر که زمینه مشکلات و نگرانی های دانشجویان را فراهم می کند نیاز مبرم به پیشرفت دردروس است. احساس بی کفایتی، عدم فهم دروس و گرفتن نمرات کم زمینه یکسری اضطرابها و نگرانی ها را دردانشجویان فراهم می کند. حضور کودک عقب مانده ذهنی در هر خانواده ساختار آن خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد و سلامت روانی خانواده به خصوص والدین را تحت الشعاع قرار می دهد، کودک بر اثر تعارض های شدید میان اعضای خانواده، کل خانواده را درگیر بحران می کند. ممکن است روابط خانوادگی، افزایش فشارهای ناخواسته جسمی، هیجانی و مالی ضعیف شود کودک عقب مانده ذهنی می تواند ضایعات و اثرات جبران ناپذیری بر وضعیت بهداشت روانی خانواده وارد کند از جمله ایجاد تشدید اختلافاتی زناشویی، جدایی، تحمل بار سنگین اقتصادی، افسردگی، ناامیدی، اضطراب، خجالت و خشم1 و بسیاری از مسایل دیگر (بردن2، 1980). مراقبت مداوم از کودک عقب مانده ذهنی اغلب برای والدین استرس زا می باشد زیرا این دشواری های کودکان به طور اجتناب ناپذیری بر زندگی آنها اثر می گذارد (کرنیک3 و همکاران، 1983). تحقیقات نشان داده است که والدین کودکان عقب مانده ذهنی عموما در خطر مشکلات زندگی خانوادگی و دشواری های عاطفی قرار دارند (بکمن4، 1991 سینگر واوروین 1989).
به طور کلی خانواده کودک معلول به لحاظ داشتن کودکی متفاوت با سایر کودکان با مشکلات فراوانی در زمینه نگهداری، آموزش و تربیت آنها روبه روست. این مسایل همگی بر والدین فشارهایی وارد می کنند که سبب بر هم خوردن آرامش و یکپارچگی خانواده می شوند و در نتیجه انطباق و سازگاری آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. سبک های هویت یکی از مهمترین عوامل تحول و شکل گیری شخصیت است و نقش بنیادین در سلامت روانی دارد به گونه ای که سبک های هویت پایین و شکل گیری احساس خود کم بینی در والدین زمینه های آسیب روانی را فراهم می نماید (ولی زاده و همکاران و 1387).
سبک های هویت مفهوم روانشناختی بسیار عام و در عین حال بسیار مهم است اما به طور کلی می توان سبک های هویت را احساس ارزشمندی شخص تعریف نمود. احساسات و افکار مردم درباره خودشان اغلب بر احساس تجارب روزانه تغییر پذیر است و به طور موقت بر احساس فرد تاثیر می گذارند. البته سبک های هویت، بنیادی تر از آن است که افت و خیزهای معمول می توان نوسانات گذرایی بر نحوه احساستشان نسبت به خود ایجاد کند، ولی این تاثیرات بسیار محدودند، بر عکس آنهایی که سبک های هویت پایینی دارند افت و خیزهای معمول می تواند زندگی آنها را دگرگون کند. سبک های هویت معمولاً به عنوان ارزیابی شخص از ارزشمندی خویش تعریف می شود افرادی که سبک های هویت بالایی دارند خودپذیرا و خود ارزشمند هستند. روانشناسان اجتماعی سبک های هویت را ارزیابی مثبت و منفی از خود می دانند به طوری که فرض می شود سبک های هویت تا حدودی با ثبات است. سبک های هویت یا همان احترام به خود یکی از خصوصیات مهم و اساسی شخصیت هر فردی را تشکیل می دهد و به طور حتم روی جنبه های شخصی انسان اثر می گذارد و کمبود یا فقدان آن باعث عدم رشد سایر جنبه های شخصیت به صورت ناهماهنگ خواهد شد و حتی ممکن است باعث پدیدآیی بیماریهای روانی گوناگون مانند افسردگی، کمرویی، پرخاشگری، ترس و ... شود (بیابانگرد).
سبک های هویت بالا بستگی به شکل دهی ارزشها و استانداردهای خود والدین دارد همچنین به رفتار سالم بستگی دارد، زمانی که افراد از سلامتی کامل برخوردار باشند ولی سبک های هویت بالایی نداشته باشند در رفتار خود سبک های هویت پایین نشان می دهند (شاطرلو، 1386). سلامت روانی یکی از مباحث مهمی است که در رشد و بالندگی خانواده و جامعه موثر می باشد. سازمان بهداشت جهانی (2004) سلامت روانی را به عنوان حالتی از بهزیستی که درآن فرد توانمندی خود را شناخته از آنها به نحو موثر و مولد استفاده کرده و برای اجتماع خویش مفید است تعریف می کند. به طور کلی بهداشت روانی ایجاد سلامت روان به وسیله پیشگیری از ابتلا به بیماری های روانی، کنترل عوامل موثر بروز آن، تشخیص زودرس، پیشگیری از عوامل ناشی از برگشت بیماریهای روانی و ایجاد محیط سالم در برقراری روابط صحیح انسانی است (میلانی فرد، 1386).
با توجه به فراوانی کودکان عقب مانده ذهنی که هم بر جامعه و هم بر خانواده بار مالی و بخصوص بار عاطفی و روانی به دنبال دارند و از سوی دیگر این کودکان طبق اصل 130 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دارایی حقوق هستند ازجمله اینکه دولت موظف است برای این کودکان در حد توان خدمات آموزش و رفاهی فراهم سازد. این در حالی است که یک کودک عقب مانده ذهنی در هر خانواده ای ساختار خانواده را تحت تاثیر قرار داده و سلامت روان اعضای بخصوص والدین را تحت الشعاع قرار می دهد بخصوص که کارکردهای روانشناختی خانواده را مختل می سازد که بهترین این کار کردها عبارتند از:
الف) ابراز کردن: والدین و تک تک فرزندان باید اجازه ابراز احساس افکار و نظرات داشته باشند.
ب) اتحاد: خانواده باید یک سیستم متحد و هماهنگ باشد.
ج) ساختار و سازمان: خانواده باید دارایی چارچوب، ساختار و سازمان باشد.
د) معنویت و مذهب: خانواده باید ارزشهای مذهبی خود را به اعضای عرضه بدارد.
و) کنترل: خانواده باید اعضای خود را کنترل نماید (آلن 1 2001).
هدف سلامت روان فقط منحصر به تشریح علل اختلالات رفتار نبوده بلکه هدف آن به وجود آمدن عواملی که مکمل زندگی سالم و نرمال باشد و نیز درمان اختلالات جزیی رفتار به منظور جلوگیری از وقوع بیماری های شدید روانی و به طور کلی هدف سازمان روان پیشگیری است (شاملو 1382). وجود کودک معلول می تواند ضایعات واثرات جبران ناپذیری بروضعیت سلامت روانی و والدین داشته باشد و آدلر در نظام روانشناختی فردی بیان کرده است که احساس حقارت از طریق تجربه به قدرت شخصی بر انسان تسلط پیدا می کند با این وجود آغاز مفهوم منبع کنترل به عنوان یک سازه روان شناختی به دو دهه قبل بر می گردد (ادوارد1، 1977).
آموزش های روان شناختی شامل آموزش مهارتهای زندگی و آموزش ابراز وجود درمانهای روان شناختی مانند رفتار درمانی و انواع فنون روان درمان و توان بخشی مانند مشکلات ادراکی و شناختی از جمله مداخله های روان شناختی تلقی می شوند همچنین مداخله های روان شناختی شامل هر گونه اقداماتی است که روان شناسان و مشاوران به منظور پیشگیری درمان و کاهش مشکلات روان شناختی افراد بکار می برند. هدف نهایی این مداخله ها کمک به افراد برای درک بهتر خود و جهان پیرامون، افزایش قابلیت و توانمندی سازگاری و ارتقای سلامت روانی است (یوسفی، 1387).
به منظور کاهش مشکلات در رابطه با بروز نقایص جسمی و ذهنی معمولاً در هر جامعه به دو اقدام اساسی می پردازند: قدم اول سعی و کوشش هرچه بیشتر در امر پیشگیری از معلولیت و جلوگیری از بروز نقایص ذهنی و جسمی یا در اختیار گذاردن راه حلهای و رهنمود های لازم ازطریق کتب و مقالات و برنامه های رادیویی، تلویزیونی و غیره بر جامعه و سازمانهای ذیصلاح تا درصد بروز اینگونه عوارض را تا حد امکان کاهش دهند. اقدام اساسی دوم ایجاد امکانات لازم رفاهی و توانبخش مناسب جهت ارائه خدمات به کودکان معلول خانواده آنهاست.
از آنجا که وجود کودک معلول زمینه ای برای برای تغییر رفتار اعضای خانواده فراهم می کند، داشتن کودکی معلول در حکم ضربه روانی قابل توجه، موجب بروز احساسات و عکس العمل های متضاد و تشدید نیازهای و ایجاد نیازهای جدید، نگرشهای متفاوت و رفتارهای مختلف می شود و بهداشت روانی، تعامل روانی، اجتماعی و روابط والدین، کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.
رشته: هنر آموز تأسیسات
تاریخ آزمون: دفترچه سوالات عمومی شامل سال های 84 و 86 و 89 - دفترچه سوالات تخصصی تاریخ 1389/3/7
مواد امتحانی
55 سوال اختصاصی
3دفترچه سوال عمومی (60 سوال سال 84 / 60 سوال سال 86 / 100 سوال سال 89) - شامل دروس (ادبیات فارسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی و سیاسی، ریاضی، کامپیوتر، زبان انگلیسی)
دسته: مکانیک
حجم فایل: 567 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
قالب بادی طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
خلاصه
رشد بعد از مرحله رویانی (گیاهکی) گیاهان، به فعالیت مریستم های رأسی ایجاد شده در طی گیاهک زای بستگی دارد. مریستم رأسی شاخه (SAM) و مریستم رأسی ریشه (RAM) دارای سازمان سلولی مشابه اما مجزا می باشند. ژنهای FASCIATA1 (FAS1) و FAS2 آرابیدوپسیس سازمان کارکردی و سلولی SAM و RAM را حفظ می کند و محصولات ژن FAS، زیرواحدهای رونوشت عامل 1 اجتماع کروماتین (CAF-1) آرابیدوپسیس می باشند. جهش یافته های fas نمی توانند حالات بیان WUSCHEL (WUS) در SAM و SCARECROW (SCR) در RAM را حفظ کنند. ما نشان خواهیم داد که CAF-1 نقش حیاتی در سازماندهی SAM و RAM در طی رشد بعد ازگیاهکی از طریق تسهیل حفظ پایدار حالات بیان ژن ایفا می کند.
مقدمه
درگیاهان عالی، اندام زای محدود به رشد گیاهکی نمی شود. بلکه در سرتاسر زندگی گیاه ادامه دارد. در طی مدت گیاهک زای، فقط طرع پایه ای بدن به همراه گروههای کوچک سلول با نام مریستم های رأسی در هر دو انتهای محور بدن ایجاد میشود. مریستم های رأسی تقریبا به طور کامل مسئول رشد بعد از گیاهکی به منظور ساخت استادانۀ معماری گیاه می باشند. مریستم رأسی شاخه (SAM) در رشد قسمت های هوای گیاه و مریستم رأسی ریشه (RAM) در رشد سیستم زیرزمینی نقش دارند.
در گیاهان دولپه ای مانند آرابیدوپسیس، SAM دارای یک برآمدگی از سلول های سازمان یافته در یک ناحیۀ پیرامونی (PZ) سلول های در حال تقسیم سریع در جای که اغاز پریموردیوم رخ می دهد و یک ناحیۀ مرکزی (CZ) از سلول های در حال تقسیم کند که PZ را بازسازی میکنند. اضافه بر این سه لایۀ سلول تولیدی نیز وجود دارد. غشای پوششی شامل لایه های 1 و 2 (L1 و L2) میباشد. سلول های L1 و L2 که به صورت طاقی تقسیم میشوند، از نظر کلونی به صورت مجزا حفظ میشوند و به ترتیب اپیدرمی و مزوفیل رل شکل می دهند. زیر غشای پوششی، سلول های L3 تنه از طریق اندازه ها و صفحات تقسیم متغیرتر شاخصه بندی میشوند. سلول های L3 به بافت آوندی و مغز تیره (pith) کمک می کند (Meyerowitz 1997). RAM آرابیدوپسیس دارای سازمان سلولی منظم و نسبتا تقلیدی میباشد. چهار نوع آغاز (initial) سلولی متمایز (8 اغاز کورتکس/آندودرمی، 16 آغاز کلاهک ریشۀ جانبی/ اپیدرمی، 12 آغاز کلاهک ریشۀ جزستونی (columella) و آغازهای استوانۀ آوندی) اطراف 4 سلول مرکزی ترتیب یافتند. یک شکل غیر متغیر منظم از تقسیم سلول آغازها، دودمانی را ایجاد کرد که انواع سلول اختصاصی در ریشه و کلاهک ریشه تفکیک می شود. سلول های مرکزی بندرت تقسیم می شوند و بامرکز نهفته و خاموش مطابقت دارند (دولان وهمکاران 1993).
دسته: معماری
فرمت فایل: dwg
حجم فایل: 246 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
نام فایل: پلان معماری
قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر
با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.
شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.
از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.
توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.
قیمت: 5,000 تومان
چکیده
نظریه ادبی چیست؟ چگونه ایجاد شده است؟ چه کاری انجام می دهد؟ چرا مهم می باشد و یا برای چه چیزی مناسب می باشد؟ مباحث مربوط به آن چه چیزهایی هستند هستند و چرا در برابر آن مقاومت می شود؟ آیا نظریه ادبی در واقع یک کلمه یا پدیده قابل تعریف می باشد؟ تمام این پرسش ها عمقی بوده و می بایست تحت بررسی قرار گیرند، پاسخ به هیچ یک از آن ها آسان نمی باشد، و مطمئنا در یک پیشگفتار یا مقدمه خلاصه نمی شوند. اما من می خواهم با چند پاسخ مفصل کار خود را آغاز کنم.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 228 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
مشخصات سیستم تصویر:
Geographic Coordinate System: GCS_WGS_1984
Datum: D_WGS_1984
Prime Meridian: Greenwich
Angular Unit: Degree
راهنمای استفاده:
این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.
محتوای فایل:
لایه پولیگونی با پسوند "shp" و قابل ویرایش در نرم افزار GIS
قیمت: 3,000 تومان
- چکیده
به علت ساختار شبکه های توزیع، گستردگی و در معرض عوامل محیطی بودن آنها بسیاری از خاموشیهای اعمال شده به مشترکین ناشی از حوادث این شبکه هامی باشد.
روش عیب یابی فعلی در شبکه های توزیع به علت عدم وجود تجهیزات حفاظتی و مانیتورینگ مناسب و نیز نبودن امکان کنترل از راه دور زمانبر بوده و بصورت سعی و خطا می باشد. این مسئله باعث برخی آسیبهای احتمالی به تجهیزات شبکه و مشترکین نیز می گردد.
افزایش اطلاعات از وقایع سیستم اتوماسیون شبکه های توزیع در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است که با اجرای آن اطلاعاتی نظیر عملکرد تجهیزات حفاظتی، وضعیت کلیدها و مقادیر ولتاژ و جریان در مرکز قابل مشاهده بوده و امکان ارسال فرمان برای تجهیزات وجود دارد.
در این پروژه سعی شده است معرفی جامعی از سیستمهای اتوماسیون ومانیتورینگ پست ارائه گردد.
در فصل دوم از پروژه به شرح کلی سیستمهای اتوماسیون پست (SAS) پرداخته شده است و همچنین انواع سیستمهای پست همراه با مزایای آنها نیز بیان شده است.
در فصل سوم، پیشرفته ترین سیستم اتوماسیون پست (SAS570) بطور کامل شرح داده شده است و به توزیع مواردی از قبیل خصوصیات، طراحی تجهیزات و وظایف این سیستم پرداخته شده است.
اجزای سیستم اتوماسیون پست بسیار زیاد وگسترده است و صحبت در مورد تمامی آنها نیاز به تالیف چندین کتاب دارد ولی بطور خلاصه چند جزء مهم سیستم اتوماسیون پست در فصل چهارم آورده شده است.
در فصل پنجم به شرح کاملی از سیستم مانیتورینگ پست (530 SMS) پرداخته شده است.
امید است این پروژه بتواند دید جدیدی نسبت به تکنولوژی پیشرفته اتوماسیون و مانیتورینگ به شما ارائه کند.