دسته: حسابداری
حجم فایل: 392 کیلوبایت
تعداد صفحه: 90
مقدمه
توانایی مدیر مالی در درک و پاسخگویی صحیح و سریع نسبت به وضع بازار و تغییرات آن از امتیازات یک موسسه تجاری محسوب می شود. مدیران برای تصمیم گیری و هدایت واحد تجارتی باید با جنبه ها و ابعاد مختلف مناسب شرکت آشنایی کامل داشته باشند، از آن جمله می توان به تولید، خدمات، فعالیتهای تجاری و بازرگانی و عوامل پشتیبانی نظیر آموزش نیروی انسانی و پردازش اطلاعات اشاره کرد. برای انجام صحیح این مسئولیت ها ونیز جهت شناسایی نقاط ضعف سیستم و بهبود آن استفاده گسترده ای از اطلاعات و گزارشهای مالی به عمل می آید. بدین ترتیب مدیرمالی با استفاده از این اطلاعات و گزارش ها می تواند وضعیت شرکت را ارزیابی نماید و راه حل هایی برای بهبود وضعیت شرکت ارائه نماید. و دراین جا می توان به اهمیت تحلیل های مالی و تأثیرآن درحل مشکلات شرکت پی برد. ما دراین بخش می خواهیم اهمیت تحلیل های مالی را درموفقیت شرکت بررسی کنیم و اینکه هدف ما درانجام این تحقیق چه چیزی باشد، و بیان سوالاتی که دراین تحقیق مطرح شده است؟
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه2
بیان مسئله3
اهدف و ضرورت انجام تحقیق4
فرضیات تحقیق5
واژگان تحقیق5
فصل دوم: مطالعات نظری
مقدمه 9
تاریخچه شرکت9
چارت سازمانی10
پیشینه نظری تحقیق11
مدیرت مالی11
وظایف مدیریت مالی13
محیط عملیاتی مدیریت مالی14
صورت های مالی16
تجزیه و تحلیل نسبت های مالی19
انواع نسبت های مالی22
نسبت نقدینگی22
نسبت فعالیت (کارایی26
نسبت سرمایه گذاری29
نسبت سود آوری33
فصل سوم: روش اجرایی تحقیق
مقدمه 38
طرح تحقیق 39
جامعه و مورد انتخاب شده 43
ابزار مشاهده 44
روش تحلیل داده ها 45
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه 47
کاربرگ مقایسه نسبت های مالی 48
نسبتهای مالی درسال 8249
نسبتهای مالی درسال 8356
مقایسه نسبتهای مالی درسال 82 و 8361
فصل پنجم: نتیجه گیری
مقدمه 67
خلاصه نتایج حاصل از تحلیل نسبتها68
تحلیل های مدیریتی نسبتها70
نتیجه گیری کلی از تحقیق 78
منابع 79
قیمت: 9,000 تومان