تأثیر میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی بر پیشرفت تحصیلی فهرست مطالب
چکیده
مقدمه ۲
فصل اول: گستره علمی مسئله مورد بررسی
۱ بیان مسئله ۷
۲ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱۱
۳ اهداف ۱۴
۴ فرضیه های پژوهش ۱۵
۵ متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ۱۶
۶ خلاصه ۱۸
فصل دوم: مرور تحلیل یافته ها در زمینه بررسی حاضر
۱ مبانی نظری ۲۰
الف افسردگی (مفهوم و نظریه های مربوط به آن)
روان تحلیل گری ۲۲
رفتاری نگر ۲۵
شناختی ۳۰
زیست شناختی ۳۲
انواع ۳۵
میزان شیوع ۳۶
ب پیشرفت تحصیلی ۳۷
۲ یافته های پژوهشی ۴۳
۳ خلاصه ۵۰
فصل سوم: فرآیند روش شناختی
۱ انتخاب نمونه
الف جامعه و نمونه ۵۲
۲ ابزار گردآوری اطلاعات ۵۳
الف معرفی سیاهه ۵۳
ب روش اجرا و نمره گذاری ۵۴
ج اعتبار و پایایی ۵۴
۳ طرح تحقیق و روشهای آماری ۵۶
الف طرح تحقیق ۵۶
ب روشهای آماری ۵۸
۴ خلاصه ۵۹
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کمی
۱ ارائه داده های توصیفی بدست آمده ۶۱
۲ بررسی نتایج در چهارچوب بدست آمده ۶۳
الف نتایج حاصل از رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی ۶۴
ب نتایج آزمون t در متغیر افسردگی ۶۵
ج نتایج آزمون t در متغیر پیشرفت تحصیلی ۶۵
۳ خلاصه ۶۷
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۱ بحث و بررسی درباره یافته ها ۶۹
۲ جمع بندی و نتیجه گیری ۷۲
۳ کاربرد نتایج ۷۳
۴ محدودیت ها ۷۸
۵ پیشنهادات ۷۹
منابع