پیشگفتار
کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین با ایده های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع، مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکت های نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده که توأم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می گردد. » کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی، کشاورزی، خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی. سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود. روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.
فهرست مطالب:
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: کلیات
تعاریف مفاهیم و اصطلاحات
تعریف و تشریح موضوع تحقیق
اهداف پروژه
فصل دوم: جمع آوری مقدماتی اطلاعات (پیشینه طرح)
تاریخچه چاپ و تولید عکس در جهان و ایران
تاریخچه طرح
فصل سوم: برنامه عملیاتی
تهیه و تبدیل مواد اولیه
خدمات طرح
روشهای بازاریابی و تبلیغات
فصل چهارم: نیروی انسانی
چارت تشکیلاتی
فصل پنجم: منابع مالی
ضوابط جواز تاسیس و گذفتن مجوز
توجیه اقتصادی طرح
نتیجه گیری
فهرست منابع