بتن تزئینی
بتن تزئینی دارای ساختارهایی از بتن است که در که اکیداً به عناصر عملکرد بتن ها ارتباطی ندارد, به کار می رود. بتن بخاطر استحکام زیادش به ویژه زمانی که با فولاد rebar ترکیب می شود با ارزش پنداشته می شود. بتن می تواند برای دیوارهای تزئینی, کف زمین و سردر باجه ها که از نظر ساختاری زیبا و معتبر هستند به کار می رود اما پرداخت رنگ و روغن تزئینی ایجاد می کند که سنگ جلاداده ای را نشان می دهد و موادش هزینه کمی را در بردارد.
اشکال بتن تزئینی
سردر بتونی باجه ها
تنوع بتن بطور مطلوب سردر بتونی باجه ها ی با شکوهی را می سازد. سردر باجه ها از بتنی ساخته شده که در مدلی ساخته می شود که با گرانیت و سنگ مرمر نمی توان در آن سایز و اندازه ساخت.
ارتفاع, رنگ و بافتها می توانند به آسانی تغییر داده شوند. اقلام عملی یا زیبایی شناختی می توانند در بتن هایی مانند نرده های برنجی یا اقلام شخصی یا ظروف مانند قفسه ها, سنگواره ها یا یادبودهایی که ارزش احساسی دارند تجسم شوند.
رنگ کننده های مکمل
مواد رنگی برای رنگ کردن سطحی به طور متراکم با ترکیب بتن مخلوط می شود. اکثر رنگ کننده ها اکسیدهای آهن هستند و می توانند رنگ های مشکی, زرد و قرمز تولید کنند. سبزها می توانند با استفاده از کرومیوم ساخته شوند و رنگ آبی سیر برای تولید انواع رنگ های آبی بکار می روند.
برخی از ترکیبات که برای ایجاد رنگ بکار می روند فلزات سنگین هستند و می توانند در طول ساییدن و جلای بتن آزاد شوند. این فلزات سنگین می توانند موجب مشکلات تنفسی سخت و صدمه به محیط شوند.
دسته: علوم انسانی
حجم فایل: 39 کیلوبایت
تعداد صفحه: 34
جنگ جهانی اول
جنگ جهانی اول (با نامهای جنگ جهانگیر یکم، نخستین جنگ جهانی، جنگ بزرگ و جنگ برای پایان همه جنگ ها نیز شناخته میشود) یک نبرد جهانی بود که از ماه اوت 1914 تا نوامبر 1918 رخ داد. بدون هیچ زمینه کشمکشی، سربازان بسیاری برای جنگ تجهیز شدند و مناطق بسیاری درگیر جنگ شدند. پیش از این، هیچ وقت تلفات جنگی به این اندازه زیاد نبود. سلاحهای شیمیایی برای نخستین بار در این جنگ استفاده شدند، برای نخستین بار، به طور انبوه مناطق غیرنظامی از آسمان بمباران شدند و نیز برای نخستین بار در این سده کشتار غیرنظامیان در سطحی گسترده در طول جنگ رخ داد. این جنگ بخاطر شیوه جنگی سنگری نیز معروف است.
جنگ جهانی اول از مهمترین اتفاقات تاریخ بشر است و به طور مستقیم و غیر مستقیم نقش بزرگی در تعیین تاریخ قرن بیستم داشتهاست. این جنگ پایانی بر نظامهای سلطنت مطلقه در اروپا را به همراه آورد و باعث انقراض چهار امپراتوری امپراطوری اتریش - مجارستان، آلمان و عثمانی و روسیه تزاری و سلسلههای هوهنزولرن، هابسبورگ، عثمانی و رمانوف شد. همه این امپراتوریها از زمان جنگهای صلیبی بر سر قدرت بودند.
اکثر تاریخ نویسان معتقدند که عدم موفقیت مذاکرات پس از جنگ و «معاهده ورسای» و تحمیل غرامتهای بسیار به آلمان و دیگر دول شکست خورده باعث رشد فاشیسم در ایتالیا و نازیسم در آلمان و زمینهٔ آغاز جنگ جهانی دوم شد.
قیمت: 7,000 تومان
مکاتبات به منظور ارائه کردن توضیحات نوشته (گزارش) شده
سفارش ها
موضوع
خلاصه
شرایط تشخیص
شرایط اندازه گیری
سودهای پایانی، از طریق سود تعیین شده حقوق بازنشستگی یا طرح OPEB فراهم شده اند
شرایط آشکارسازی
زمان مؤثر
اندازه گیری
تشخیص سود پایانی در بدهی ها و هزینه ها در بهره های پول صورت حساب های بنیادین مالی
زمان موثر و انتقال
اندازه گیری
سودهای پایانی غیر از سلامتی
تشخیص
یادداشت آشکار سازی ها
تاریخ مؤثر و انتقال
C ×APPendi کد گزاری دستورالعمل ها
گزارش بدهی ها
اساس حسابداری
اندازه گیری و تشخیص سودهای پایانی
ادعاها و داوری ها
اقدامات حقوق بازنشستگی – گزارش کارفرما
سودهای پایانی
سودهای کارمندان سابق بجز سودهای حقوق بازنشستگی – گزارش کارفرما
سودهای پایانی
طرح های حقوق بازنشستگی – سود مشخص
طرح های سود کارمندان سابق بجز طرح های حقوق بازنشستگی
دسته: مقالات ترجمه شده isi
حجم فایل: 471 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
http://jait. ir
چکیده
مقدمه
1- فصل اول: کارهای انجام شده قبلی برای تحویل پیام در شبکه های چالشی
1-1- کارهای انجام شده
1-1-1- پروتکل epidemic routing
1-1-2- پروتکل routing prophet
1-1-3-پروتکل spray and waiting
2- فصل دوم: مکانیزم spray and routing
2-1- معرفی مکانیزم spray and routing
2-1-1 پاشیدن نسخه ها مبتنی بر درخت
2-1-2 محاسبه مسیر بهینه مبتنی بر توپولوژی پویا
2-1-3 مدیریت صف و حذف نسخه های افزونه
3- فصل سوم: شبیه سازی و نتیجه گیری
3-1- راه اندازی شبیه سازی
3-2- نتایج شبیه سازی
3-3- نتیجه گیری
چکیده
در شبکه های جالشی مانند شبکه های بین سیارات، شبکه های ماهواره ای، شبکه های نظامی و...، برای بیشتر مواقع یک مسیر کامل از مبدا به مقصد وجود ندارد. فقدان یک مسیر end to end باعث می شود که تحویل پیام یک چالش بزرگ در این شبکه ها باشد. در این مقاله، ما مکانیزم تحویل پیام spray and routing را ارایه می کنیم، که ترکیبی از سادگی epidemic routing و کارایی direct routing می باشد. کارایی spray and routing را با استفاده از یک شبیه ساز در مقایسه با پروتکل های قدیمی epidemic، prophet و spray and waiting ارزیابی می کنیم.
کلمات کلیدی: شبکه های چالشی، تحویل پیام، مسیربابی، مسیر بهینه
Abstract-In the challenged networks، such as interplanetary
networks، satellite networks، military networks and so on، a
complete path from the source to the destination does not exist
for most of the time. The lack of end-to-end path makes the
message delivery a great challenge in these networks. In this
paper، we propose the spray and routing message delivery
mechanism، which combines the simplicity of epidemic routing
and the efficiency of direct routing. We evaluate the
performance of Spray and Routing via simulation using the
ONE simulator، in comparison with the traditional Epidemic،
Prophet and Spray and Waiting protocols. The simulation
results show that our method can achieve better performance.
Keywords-challenged networks; message delivery; routing;
optimal path
قیمت: 3,000 تومان
مقدمه:
واکنش هر موجود زنده در برابر محیط و اجتماع خود بر اساس یک سلسله اطلاعات صورت می گیرد و این اطلاعات فراهم نمی گردد جز با برقراری ارتباط با محیط و همنوع خویش. بدین ترتیب هرچه امکانات ارتباطی وسیع تر و پیشرفته تر باشد دستیابی به منابع اطلاعاتی افزونتر خواهد بود و به تبع داشتن اطلاعات غنی، فرد یا جامعه را دارای پویایی و تحرک سریعتر و معقول تری می نماید. دستیابی به اطلاعات صحیح، مطمئن و سریع در اتخاذ تصمیم گیری ها از اعتبار بالایی برخوردار است که در نتیجه، ارتباط سالمی را طالب است. غالباً برقراری ارتباط و کسب اطلاعات خارج از قلمرو مشاهده مستقیم و تماس شخصی نیاز به امکانات ویژه ای دارد. از میان طیف وسیع امکانات ارتباطی می توان از مخابرات به مفهوم متعارف در جامعه کنونی نام برد.
فهرست:
۱ اهمیت و نقش ارتباطات و مخابرات در جامعه... ۱
۲ تاریخچه ی مخابرات... ۲
۳ تأسیس شرکت مخابرات استان مرکزی... ۲
۴ تشکیلات کلی شرکت مخابرات... ۳
معاونت توسعه و مهندسی... ۳
مدیریت مخابرات مرکز استان... ۳
مدیریت اداری و تدارکاتی... ۳
معاونت نگهداری و بهره برداری... ۳
مدیریت مالی و اقتصادی... ۳
واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات ()... ۴
واحد روابط عمومی... ۴
۵ نمودار سازمانی شرکت مخابرات استان مرکزی... ۵
۶ خدمات قابل ارائه در مراکز تلفن... ۶
۷ سیم کشی... ۶
سیم کشی خارجی... ۶
سیم کشی داخلی... ۶
۸ تلفن همگانی... ۷
۹ سرویسهای ویژه تلفنی... ۸
۱۰ عوامل قطع تلفن توسط مخابرات... ۸
۱۱ مرکز اطلاعات ۱۱۸... ۸
۱۲ دبیت کارت (DEBIT CAR)... ۹
۱۳ خدمات اینترنت... ۹
۱۴ تلفن گویای ۱۳۵... ۱۰
۱۵ جایگاه اینترنت... ۱۰
۱۶ شبکه چیست؟... ۱۱
فوائد شبکه سازی... ۱۱
شبکه کامپیوتر در مخابرات... ۱۴
۱۷- کارت گرافیک... ۱۵
۱۸ کارتهای صدا (Sound Cards)... ۱۷
۱۹ کارتهای مودم... ۱۸
۲۰ چاپگرها (Printer)... ۲۱
۲۱ اسکنرها (Scaner)... ۲۲
۲۲ انواع فن... ۲۳
۲۳ صفحه کلید... ۲۳
۲۴ ماوس... ۲۴
۲۵ مونیتورها (Monitors)... ۲۵
۲۶ پارتیشن بندی هارد دیسک نو... ۲۷
۲۷ ویژوال بیسیک... ۲۹
۲۸ پروژه مربوط به ویژوال بیسیک... ۲۹
مقدمه
. ۱موضوع مورد علاقه محقق باشد.
. ۲با رشته تحصیلی یا مطالعات محقق مرتبط باشد
. ۳به اندازه کافی محدود شود.
خلاصه
در این مقاله سیستم استنتاج فازی تطبیقی به نام SAFIS، بر مبنای شباهت های عملکردی بین شبکه توابع بر پایه شعاع و سیستم استنتاج فازی (FIS) ایجاد می گردد. در سیستم SAFIS (استنتاج فازی تطبیقی) ، مفاهیم مربوط به تاثیر قوانین فازی معرفی شده و با استفاده از این موارد، قوانین فازی بر مبنای داده های اولیه ای که تا به حال دریافت شده اند، حذف یا اضافه می گردند. اگر داده های اولیه مانع اضافه شدن قوانین فازی شوند، به این ترتیب تنها پارامترهای مربوط به قوانین مشخص (در مفهوم اقلیدسی) با استفاده از طرح فیلتر کالمن به روز می گردند. عملکرد SAFIS (استنتاج فازی تطبیقی) با چندین الگوریتم موجود در ارتباط با مسئله ارزیابی مقایسه ای شناسایی دو سیستم غیر خطی و مسئله پیش بینی سری زمانی زمان پرهرج و مرج، مقایسه می گردد. نتایچ نشان می دهد که SAFIS (استنتاج فازی تطبیقی) در مقایسه با الگوهای دیگر با توجه به تعداد قوانین کمتر، صحت مشابه یا بهتری را ایجاد می کند.
کلمات کلیدی: سیستم استنتاج فازی تطبیقی زنجیره ای (SAFIS) ؛ GAP-RBF؛ GGAP-RBF؛ تاثیر قوانین فازی؛ فبلتر توسعه یافته کالمن.
مشخص است که سیستم استنتاج فازی (FIS) تقریبا مشابه طرح های ورودی و خروجی با در نظر گرفتن بعضی از قوانین مورد استفاده قرار می گیرد. در طرح FIS، دو فعالیت اصلی وجود دارد که شامل تعیین ساختار و انطباق پارامترها می باشد. شناسایی ساختارها به تعیین ورودی ها و خروجی ها، متغیرهای پیش رو و قبلی با توجه به قوانین مورد نظر، تعداد قوانین، و موقعیت تابع عضویت می پردازد. فعالیت ثانویه انطباق پارامتر شامل تشخیص پارامترها می باشد زیرا ساختار سیستم فازی در مراحل پیشین مشخص شده اند.
اخیرا، شباهت توابع بین َبکه های به هم پیوسته RBF، و FIS برای به اجرا در آوردن دو مرحله بالا مورد استفاده قرار گرفته است. این طرح از قابلیت های RBF برای تغییر قوانین و همچنین تنظیم پارامترها با توجه به اینکه سلول های پنهانی شبکه RBF در ارتباط با سیستم فازی می باشند، استفاده می کند.
عنوان کامل پایان نامه: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان
فرمت فایل: WORD قابل ویرایش (Doc یا Docx)
طبقه بندی: علوم تربیتی
فهرست
فصل اول کلیات
زمینه و بیان مسئله
اهمیت و ضرئرت پژوهش
سئولات پژوهش
متغیرهای پژوهش
تعاریف مفهومی
تعاریف عملیاتی
فصل دوم پیشینه نظری و پژوهشی
خلاصه فصل
اسناد
نظریه های اسناد
سوگیری های اسناد
اسنادهای اصلی
ابعاد اسناد
اسنادها؛ موفقیت و شکست
اسناد و جنسیت
اسناد و پیشرفت تحصیلی
فصل سوم روش پژوهش
خلاصه فصل
روش تحقیق
جامعه اماری و روش نمونه گیری
ابزار تحقیق
روش نمره گذاری پرسشنامه
روش اجرا
اعتبار و پایایی پرسشنامه
روش آماری
فصل چهارم یافته های پژوهش
خلاصه فصل
یافته های توصیفی
یافته های تحلیلی
بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از شکست در دختران و پسران
بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقیت در دختران و پسران
بررسی رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی
بررسی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در دو جنس دختر و پسر با ابعاد سه گانه اسناد در موفقیت و شکست
یافته های دیگر
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری
محدودیت های تحقیق
پیشنهادات
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوست ها
پرسشنامه
مقدمه
واکنش دانش آموزان در برابر مدرسه و فعالیتهای کلاسی متفاوت است. این واکنش در برخی با اشتیاق، در برخی با اکراه و در برخی با امتناع همراه است. از لحاظ مقدار انرژی که دانش آموزان بکار می گیرند، زمینه ای که می خواهند کار کنند و یا تداوم در زمینه یا کار مورد نظر بین آنها تفاوت وجود دارد. این تفاوتها به مفهوم انگیزش ارتباط دارد. بنابراین در نظر گرفتن انگیزش در برانگیختن، جهت دادن وتداوم بخشیدن رفتار دانش آموز در فرآیند آموزش و پرورش از اهمیت خاص برخوردار است. اما چه سازه هایی در این فرآیند موثرند؟ مطمئناً عوامل زیادی در این زمینه نقش دارد. از جمله این عوامل اسناد می باشد. اسناد به معنی نسبت دادن رفتار خود یا رفتار دیگری به علل مختلف می باشد. نظریه های اسناد نیز بر همین اساس به توضیح و تبیین علل رفتار می پردازند. در حوزه آموزشگاهی، دانش آموزان موفقیت ها و شکست های خود را به عنوان یک پی آمد تحصیلی تفسیر می کنند و جویای علت آن هستند. عمده ترین عواملی که توسط دانش آموزان بکار می روند عبارتنداز: توانایی، کوشش، شانس و دشواری تکلیف، همچنین بررسیها نشان می دهد که دانش آموزان ممکن است عوامل نسبت داده شده به عملکرد خود را درونی یا بیرونی، پایدار یا ناپایدار وکلی یا اختصاصی بدانند. در راستای همین تحقیقات آنها علاقمند شده اند که بدانند آیا جنسیت نیز در این موضوع دخالت دارد یا خیر؟
برخی روش اسنادی دختران و پسران را متفاوت می دانند و علت این تفاوتها را ناشی از فرهنگ می دانند. پژوهش حاضر اسناد را به عنوان یکی از عوامل مهم انگیزش در دو جنس دختر و پسر و پیشرفت تحصیلی را به عنوان موضوعی که متأثر از روش اسناد دانش آموزان می باشد، مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد
خلاصه
نوشته حاضر بر اساس نمونه های منتشر شده از معروفترین نگاره های نسخه های خطی فارسی تهیه گردیده است. در این نمونه ها، نزدیک به 140 تصویر مربوط به بیش از 70 نسخه خطی، یک یا چند ویژگی بهار را می نمایاند و به دهه آخر قرن چهاردهم میلادی تا دهه سوم قرن هفدهم میلادی مربوط می شوند. خاطره جمعی ایرانی ویژگی های ممتاز بهار را به دوران کیکاوس می رساند و فردوسی این ویژگی ها را در سرود دیو رامشگر مازندرانی ثبت کرده است.
برخی از این ویژگیها تصویر شدنی و برخی دیگر احساس شدنی هستند. ویژگی های تصویری بهار مانند گل بوستان، لاله کوهی و سنبل و زمین پرنگار، عینا به نقاشی های نسخه های خطی فارسی منتقل شده و در آن ثابت مانده اند. درست به دلیل وجود گل در بوستان، لاله کوهی و سنبل و نقش و نگار بر زمین، می توان احساس کرد که هوا مطبوع است، یعنی نه گرم و نه سرد و فصل، فصل بهار است.