عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه خرید آنلاین
دسته: مقالات علمی و ISI
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
چکیده:
از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس می باشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق میافتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی می باشد.