ترجمه مقاله فاکتورهای مؤثر بر اعتماد در مصرف کنندگان و استفاده کنندگان تجارت الکترونیکی با توجه به جنس و سن


رشته: حسابداری

Influencing factors of trust in consumer-to-consumer electronic commerce with gender and age

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده

اگرچه مصرف کننده (C2C) تجارت الکترونیکی (تجارت الکترونیک) مشخص شده است و تجارت الکرونیک محبوبیت زیادی به دست آورده است، تمرکز اصلی B2C تجارت الکترونیکی بر مسیر اصلی و منطقه موجود می باشد، بدون اینکه تفاوتی بینی C2C و B2C تجارت الکترونیک ایجاد کند. در این مطالعه، یک مدل موثر بر فکتورهای C2C تجارت الکترونیک، توسعه داده شد که شامل چهار دیدگاه می باشد: (1) گرایش طبیعی به فاکتورهای موجود (NPT) به عنوان یک چشم انداز شخصیتی، (2) درک کیفیت وب سایت (PWsQ) با توجه به ویژگی های موجود، (3) اعتماد به خریداران و فروشندگان (oTBs) به عنوان یک چشم انداز معامله بین فردی، و (4) به رسمیت شناختن شخص ثالث (TPR) به عنوان یک چشم انداز از ویژگی های سازمانی می باشد.   این مطالعه همچنین نقش جنس و سن را با توجه به اعتماد C2C تجارت الکترونیک مورد بررسی قرار داده است. نتایج نشان می دهد که PWsQ و TPR اعتماد را در C2C تجارت الکترونیک به طور کلی تحت تاثیر قرار می دهند. با این حال، موارد 40 و بیشتر از 40 سال تنها در oTBs ممکن است اعتماد به C2C تجارت الکترونیک را تحت تاثیر قرار دهند. بنابراین، ما متوجه شدیم که اعتماد به C2C تجارت الکترونیک را می توان با فاکتورهای سنی مقایسه کرد. به طور کلی، این مدل به افزایش درک ما از اعتماد به C2C تجارت الکترونیک کمک می کند. به طور خاص، درک عمیق از این موضوع می تواند برای تعیین استراتژی ها و اقدامات کاربران اینترنت برای تبدیل شدن به خریداران آنلاین واقعی بسیار مفید باشد.

کلید واژه ها:C2C تجارت الکترونیک اعتماد, کیفیت وب سایت ها, شخص ثالث , به رسمیت شناختن سن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد