ترجمه مقاله وسایل نقلیه الکتریکی HYBRID بر اساس تغییر موتور درایو بی میلی


رشته: مکانیک / برق

HYBRID ELECTRIC VEHICLES BASED ON SWITCHED RELUCTANCE MOTOR DRIVES

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده: با توجه به ضرورت به بهبود اقتصاد سوخت از ماشین ها و کاهش تولید گازهای گلخانه ای خود نیاز به تغییرات مهم در ساختار خودرو معمولی و فلسفه. یکی از راه حل های با ارزش ترین وسیله نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV)، که معمولا ترکیبی از موتور احتراق داخلی (ICE) از یک وسیله نقلیه معمولی با باتری و موتور الکتریکی یک خودرو الکتریکی است. در این مقاله، پس از بحث مختصری از ساختار و توپولوژی از HEV S، دو راه حل برای درایو الکتریکی وسایل نقلیه ‘ارائه: یک خودرو با ICE و استارت یکپارچه / ژنراتور (ISG) و “معتدل” HEV، هر دو بر اساس در موتور بی میلی روشن (SRM) درایو الکتریکی. بخش از مقاله به طراحی SRM از طریق 2D FEM تجزیه و تحلیل میدان مغناطیسی اختصاص یافته است.   

معرفی:

HEVs ترکیب ICE از یک وسیله نقلیه معمولی با باتری و موتور الکتریکی یک خودرو الکتریکی می باشد. این ترکیب ارائه می دهد محدوده سرعت توسعه یافته و سوخت گیری سریع که مصرف کنندگان از یک وسیله نقلیه معمولی انتظار می رود، با یک بخش قابل توجهی از انرژی و فواید زیست محیطی از یک وسیله نقلیه الکتریکی. مزایای عملی HEV بازدید کنندگان شامل بهبود اقتصاد سوخت و تولید گازهای گلخانه ای پایین تر، در مقایسه با خودروهای معمولی. انعطاف پذیری ذاتی HEV بازدید کنندگان اجازه می دهد آنها را به در یک طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی از حمل و نقل شخصی و عمومی به تخلیه تجاری استفاده می شود.

Abstract: The necessity to improve the fuel economy of the cars and to decrease their emissions requires important changes in the conventional vehicle structure and philosophy. One of the most valuable solutions is the hybrid electric vehicle (HEV) , which usually combines the internal combustion engine (ICE) of a conventional vehicle with the battery and electric motor of an electric car. In this paper, after a brief discussion of the basic structures and topologies of HEV s, two solutions for the vehicles’ electric drive are presented: a vehicle with ICE and integrated starter/generator (ISG) and a “mild” HEV, both based on switched reluctance motor (SRM) electric drive. A section of the paper is dedicated to the SRM’s design via 2D FEM magnetic field analysis.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد