ترجمه مقاله منابع و قابلیت ها به عنوان درایورهای استراتژی بازاریابی محیطی هتل


منابع و قابلیت ها به عنوان درایورهای استراتژی بازاریابی محیطی هتل: مفاهیمی برای مزیت رقابتی و کارایی آن

رشته: بازاریابی / جهانگردی

Resources and capabilities as drivers of hotel environmental marketing strategy: Implications for competitive advantage and performance

جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید

چکیده:

بر اساس این دیدگاه های مبتنی بر منابع موجود، ما توسعه یک مدل از درایورها و نتایج استراتژی های بازاریابی سازگار با محیط در بخش هتل یونانی خواهیم داشت. اطلاعات جمع آوری شده از 152 هتل نشان می دهد که در اختیار داشتن منابع مالی و فیزیکی کافی، ابزاری برای دستیابی به استراتژی های بازاریابی سبز خواهد بود. علاوه بر این، چشم انداز و فن آوری قابلیت های سنجش و پاسخگویی مشترک کمک به توسعه یک استراتژی بازاریابی سازگار با محیط زیست را خواهد داشت. به نوبه خود، اتخاذ چنین استراتژی منجر به مزیت رقابتی خواهد شد، که پس از آن پتانسیل را برای رسیدن به بازار برتر و عملکرد مالی افزایش می دهد. علاوه بر این، در مطالعه دریافت اثر استراتژی بازاریابی زیست محیطی در مزیت رقابتی در مورد شرایط شدید رقابتی قوی تر می باشد، در حالی که دیگر بر پویایی بازار دیگر اثر ندارد و تعدیل در این انجمن را می توان از یافته های این مطالعه برای هر دو سیاست گذاران شرکت های بزرگ و عمومی و جهت جالب توجهی برای آینده در دسترس داشت.  

Abstract: Building on the resource-based view, we develop a model of drivers and outcomes of environmentally friendly marketing strategies in the Greek hotel sector. Data collected from 152 hotels reveal that possessing sufficient physical and financial resources is instrumental in achieving effective green marketing strategies. In addition, shared vision and technology sensing/response capabilities help develop a sound environmentally friendly marketing strategy. In turn, the adoption of such a strategy is conducive to obtaining competitive advantage, which subsequently increases the potential to achieve superior market and financial performance. Furthermore, the study finds that the effect of environmental marketing strategy on competitive advantage is stronger in the case of intense competitive situations, while market dynamism has no moderating effect on this association. Several implications can be drawn from the study findings for both corporate and public policy makers and interesting directions for future research are provided.

” مقدمه ترجمه در قسمت فهرست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد