رشته: مکانیک
Performance and flow-field assessment of an EGR pulse optimised asymmetric double–entry turbocharger turbine
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
در این مقاله ارائه یک مفهوم توربین به طور خاص برای طراحی ویژه از حفاظت انرژی جریان پالس و کنترل EGR ارائه شده است. به منظور ترکیب هردوی این ویژگی ها یک توربین با دو ورودی نامتقارن در پاسخ به عدم تعادل جریان به علت EGR توسعه داده شده است. EGRبا پره های هندسی متغیر به منظور کنترل سرعت و بهینه سازی جریان ورودی توربین ارائه شده است. در حالیکه هیچ پره دیگری در ورودی توربین قرار ندارد. تجزیه و تحلیل دقیق در طراحی و بهره وری از توربین نامتقارن در این تحقیق رائه شده است.
کلمات کلیدی: توربین با دو ورودی,هندسه متغیر توربو,چرخش گاز اگزوز,توروبوشارژر، ,دینامیک سیالات محاسباتی,پذیرش نابرابر.