حجم فایل: 1240 کیلوبایت
تعداد صفحه: 29
مستندسازی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ایزو 9001 ویرایش 2008
اهداف و مقاصد مستندسازی
n انتقال مقاصد و ثبات و یکنواختی اقدامات و فعالیتها
n دستیابی به انطباق با خواستههای مشتری و بهبود کیفیت
n فراهم آوردن آموزشهای مناسب
n تکرارپذیری و قابلیت ردیابی
n فراهم آوردن شواهد عینی
n ارزیابی اثربخشی و همچنین تداوم مناسب بودن سیستم مدیریت کیفیت
قیمت: 5,000 تومان
خلاصه
چکیده
علیرغم افزایش مستمر در فعایتهای برون سپاری فناوری اطلاعات در طیف جهانی، درصد قابل توجهی از معاملات برون سپاری به عنوان معاملاتی ناموفق بخاطر برخی مسائل جدی مدنظر گرفته میشوند. در چین که روش های برون سپاری فناوری اطلاعات هنوز هم در مراحل آغازین خود است، این موقعیت از اهمیت و جدیت بیشتری برخوردار است. در مورد چگونگی انجام مذاکرات مناسب برای قراردادها و چگونگی گسترش این روابط، دستورالعمل های سیستماتیکی وجود ندارد. در نتیجه یک روش پدید آمده از این بررسی، موارد قرارداد یا ارتباطی را در برون سپاری موفق فناوری اطلاعات کشف کرده است. با این حال، تلاش های محدودی در جهت بررسی اثرات ارتباط و قرارداد بر این موفقیت با یک نگاه یکپارچه انجام شده است. مطالعه کنونی به گسترش یک چارچوب تحقیقی استوار بر نظریه هایی درزمینه های اقتصادی و مدیریت و بازاریابی به منظور بررسی اثرات ارتباطی و قراردادی در این موفقیت میپردازد. برای حمایت از این قضیه، شواهدی از دو مورد تشریحی مطالعاتی انجام شده در هنگ کنگ و قاره چین جمع آوری شد. بررسی این مورد ها دلالت بر ابعاد قرارداد و ارتباط دارند. آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات عمدتا از منافع فناوری نسبت به منافع استراتژیکی و یا اقتصادی مبادله یابی شده اند که شرکت های مشتری میتوانستند از ارتباط برون سپاری فناوری اطلاعات بدست آورند. سهم قابل توجهی از این مطالعه در جهت نظریه سازی، نگرش به پدیده برون سپاری فناوری اطلاعات با یک مرور متوازن و بررسی های دقیق نظریه میباشد. برای دست اندر کاران این تحقیق میتواند کمکی در رفع هر گونه شبه و تردیدی برای مدیران نسبت به بکارگیری همزمان ارتباط و قرارداد به عنوان یک مکانیسم دولتی در مدیریت معادلات برون سپاری فناوری اطلاعات میباشد.
کلمات کلیدی: ارتباط، قرارداد، موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات
مقدمه
برون سپاری فناوری اطلاعات، گواهی بر رشد مداوم به منظور پذیرش برجسته اش توسط کداک در 20 سال پیش میباشد. با توجه به گزارش اخیر توسط گروه گارتنر، بازار جهانی برون سپاری فناوری اطلاعات از 268 میلیارد دلار آمریکا در سال 2009 به 325 میلیارد دلار آمریکا تا سال 2013 در نرخ رشد مرکب سالانه حدود 5? افزایش مییابد. آسیا و اقیانوس آرام، یکی از رهروان رشد در مقایسه با دیگر مناطق است. تنها در چین، بازار خدمات برون سپاری فناوری اطلاعات، یک رشد بسیار سریعی را از سال 2004 (با 297 درصد نرخ رشد مرکب سالانه) بیان میکند و به 3 میلیارد دلار آمریکا در سال 2011 خواهد رسید. واضح است که روند برون سپاری در سراسر جهان با سرعت قابل توجهی به اشکال مختلف در حال رشد میباشد. با وجود روند رشد سریع، برون سپاری فناوری اطلاعات، مملو از مشکلات و نرخ بالای شکست میباشد. جهان کامپیوتر گزارش داده که درصد کمی از روابط برون سپاری موفق در نظر گرفته شده و حداقل 50 درصد از روابط برون سپاری فناوری اطلاعات در اوایل فسخ شد ه اند. نمونه های اخیر می توانند از رابطه ناموفق بین JP مورگان چیس و IBM و بارکلیز و Accenture یافت شود.
دسته: حسابداری
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحه: 5
این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکتایران خودرو دیزل در سال 84 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم، بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد
قیمت: 2,000 تومان
دسته: معماری
حجم فایل: 152 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
این فایل شامل پلان معماری ساختمان مسکونی 212 متری فایل اتوکد می باشد.
قیمت: 2,000 تومان
دسته: مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات
حجم فایل: 519 کیلوبایت
تعداد صفحه: 172
چکیده
انسان موجودی اجتماعی است و همین ماهیت اجتماعی بودن آدمی را به برقراری رابطه و ایجاد ارتباطات با وجوه گوناگون اجتماعی رهنمون می سازد. رفع نیازهای آدمی جز از طریق ارتباطات صورت نمی گیرد. سازمان به عنوان یک نهاد اجتماعی به دلیل اهداف بنیادین فراتر از ارتباطی مؤثر در میان واحدهای گوناگون سازمان از وظایف مهم مدیران است. برقراری ارتباط مؤثر با کارکنان موجب آشنائی با نیازها و خواسته ها و درک بهتر انگیزه آنها می شود. پویا شدن اقتصاد جهانی، رفاه، رقابت و حدود جغرافیائی را دستخوش تغییر کرده است. دوران جدید که به عصر اطلاعات معروف شده، نوید دهنده ی جهانی نو با شیوه های نوین به کارگیری اطلاعات است. با توجه به گستردگی حوزه مسایل ارتباطی در سازمان و مدیریت می توان ادعا کرد که بسیاری از مشکلات سازمانی و اجتماعی ناشی از ضعف ارتباطات است. با توجه به حیاتی بودن ارتباط بین افراد و گروه ها در سازمان و تحقق اهداف سازمانی، این پژوهش با هدف شناسائی تأثیر عواملی همچون فن آوری اطلاعات و ارتباطات، ساختار سازمانی و سبک رهبری در ایجاد و بهبود ارتباطات سازمانی صورت گرفته است. جامعه آماری کلیه کارکنان شعب بانک کشاورزی شهرستان شیراز بوده که برای تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران استفاده شده است. روش و ابزار جمع آوری اطلاعات در این تحقیق روش کتابخانه ای و میدانی با پرسشنامه بر مبنای طیف لیکرت بوده است. اطلاعات جمع آوری شده با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. تجزیه و تحلیل داده ها در 2 سطح توصیفی شامل فراوانی، درصد فراوانی و میانگین و سطح استنباطی از آزمون t تک نمونه ای، آزمون غیر پارامتریک فریدمن، آزمون t مستقل و آزمون تحلیل واریانس یک طرفه استفاده گردیده است.
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه.. 3
1-1- تعریف و بیان مسأله.. 4
1-2- اهمیت تحقیق.. 4
1-3- اهداف تحقیق.. 5
1-4- فرضیات تحقیق.. 5
1-5- متغیر های تحقیق.. 5
1-6- قلمرو تحقیق.. 6
1-7- محدودیت ها6
1-8 - واژگان کلیدی... 6
فصل دوم: ادبیات موضوع، مباحث نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه... 9
2-1- فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 10
2-1-1- تعریف فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 10
2-1-2- فرآیند تکوین فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 11
2-1-3- انقلاب فن آوری اطلاعات و ارتباطات.. 11
2-1-4- تاریخچه فن آوری اطلاعات12
الف- رایانه های نسل اول.. 14
ب- رایانه های نسل دوم.. 14
پ- رایانه های نسل سوم.. 14
ج- رایانه های نسل چهارم.. 15
2-1-5- سیستم های اطلاعاتی و انواع آن.. 15
الف- سیستم پردازش داد و ستد (TPS16
ب- سیستم اطلاعات مدیریت (MIS16
ج- سیستم های حمایت از تصمیم. (DSS17
د- سیستم های حمایت از مدیران ارشد (ESS17
هـ - سیستم های حمایت از گروه کار (WGSS18
و- سیستم های اطلاعاتی خبره18
2-1-6- مؤلفه های فن آوری اطلاعات18
2-1-7- انواع فن آوریهای ارتباط سازمانی 19
2-1-8- فن آوریهای کلیدی مؤثر بر فن آوری اطلاعات و ارتباطات 20
الف- فن آوریهای سخت افزاری 21
ب- فن آوریهای نرم افزاری 21
ج- فن آوریهای شبکه سازی 21
د- فن آوریهای مخابراتی 21
و- فن آوریهای مهندسی دانش 21
هـ- فن آوریهای واسط انسان و ماشین 21
2-1-9- کاربرد های فن آوری اطلاعات در سازمانها 22
2-1-10- مراحل رشد فن آوری اطلاعات و ارتباطات و سیستم اطلاعاتی در سازمانها 23
2-1-11- انقلاب ارتباطات از راه دور (مخابرات) 23
2-1-12- فن آوری اطلاعات و مدیران24
2-1-13- مزایای فن آوری اطلاعات و ارتباطات24
2-1-14- نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در سازمانها25
2-1-15- نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباطات سازمانی25
2-1-16- اثر فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر الگوی ارتباط 26
2-1-17- اثرات فن آوری اطلاعات و ارتباطات بر پیامدهای ارتباط26
2-1-18 - توانمند سازی کارکنان و فن آوری اطلاعات 26
2-1-19- چشم انداز فن آوری اطلاعات در جهان27
2-2- ساختار سازمانی 27
2-2-1- سازمان و سازماندهی 27
2-2-2- اهمیت مطالعه سازمان 29
2-2-3- سازمان رسمی 30
2-2-4- سازمان غیر رسمی 30
2-2-5- سازماندهی 31
2-2-6- نمودار سازمانی 31
2-2-7- تعریف ساختار 32
2-2-8- ساختار سازمان 32
2-2-9- تقسیم کار (تخصصی کردن کار) 33
2-2-10- محدودیتهای ساختارهای سنتی سازمان 34
2-2-11- ابعاد ساختار سازمانی 35
2-2-12- تعریف پیچیدگی 36
2-2-13-تفکیک افقی36
2-2-14- گروه بندی کارها (تشکیل دوایر سازمانی) 36
2-2-15- تخصص گرائی 37
2-2-16- زنجیره فرماندهی 38
2-2-17- حوزة کنترل 39
2-2-18- تمرکز وعدم تمرکز 39
2-2-19- رسمیت 41
2-2-20- دامنة رسمیت42
2-2-21- چرا پیچیدگی مهم است ؟43
2-2-22- چرا رسمیت مهم است 43
2-2-23- چرا تمرکز مهم است ؟44
2-2-24- ارتباط تمرکز، پیچیدگی و رسمیت 45
2-2-24-1- تمرکز و پیچیدگی45
2-2-24-2 - تمرکز و رسمیت 46
2-2-24-3- رابطه بین رسمیت وپیچیدگی 46
2-2-25- طرحهای سازمانی 46
2-2-25-1- ساختار ساده 46
2-2-25-2- دیوانسالاری (بوروکراسی) 47
2-2-25-3- ساختار ماتریسی 48
2-2-26- راههای جدید 48
2-2-26-1- ساختار تیمی 48
2-2-26-2 - سازمانهای مجازی 49
2-2-26-3- سازمانهای بدون مرز. 49
2-2-27- عوامل موثر و تعیین کننده ساختار سازمانی. 50
الف- استراتژی50
ب- اندازه سازمان51
ج- تکنولوژی51
د- محیط52
هـ قدرت - کنترل53
2-2-28- رابطه ساختار و اثر بخشی سازمانی.. 54
2-3- رهبری.. 56
2-3-1- تعریف رهبری.. 56
2-3-2- اهمیت رهبری مدیران.. 58
2-3-3- سبک رهبری مدیران.. 59
2-3-4- عوامل درونی شکل دهنده سبک رهبری مدیران59
2-3- 5 - اثر بخشی سبک رهبری مدیران.. 60
2-3-6- تمایز مدیریت ورهبری.. 61
2-3-7- نظریه های سبک رهبری.. 62
2-3-7-1- نظریه صفت رهبری.. 62
2-3-7- 2- نظریه های رفتاری رهبری63
2-3-7-2-1- نظریه های x و y رهبری 63
2-3-7-2-2- سبکهای اساسی رهبری.. 64
2-3-8- شبکه مدیریتی 65
2-3-9- دیدگاههای معاصر در نظریه رفتاری.. 66
2-3-10- مطالعات دانشگاه آیووا.. 68
2-3-11- رهبری وضعی در سازمان های چند فرهنگی.. 68
2-3-12- تئوری مسیر – هدف.. 72
2-3-13- مدل اقتضایی «سبک – ساختار- توان.. 73
2-3-14- قدرت و رهبری.. 73
2-3-15- دیدگاههای در حال ظهور در رهبری74
2-3-15-1- جایگزینی رهبری74
2-3-16- دیدگاههای موافق ومخالف رهبری کاریزماتیک75
2-3-17- اداره امور عمومی در روم باستان77
2-3-18- رهبری سازمانهای عمومی واداره امور دولتی در ایران باستان77
2-3-19- مدیریت ورهبری سازمانهای اداری در قرون وسطی77
2-3 -20- شیوه های رهبری و اداره امور دولتی در اسلام78
2-3-21- دیدگاه های معاصر در رهبری80
2-3-21-1- هوش هیجانی و اثربخشی رهبری80
2-3-21-2- رهبری اخلاقی80
2-3-21-3- رهبری میان فرهنگی 81
2-3-22- ارتباط اعتماد و رهبری81
2-3-23- آیا رهبران زن با رهبران مرد متفاوت اند ؟83
2-3-24- نقش جدید مدیران ورهبران سازمانها در قرن بیست ویکم85
2-3-24-1- نگاه خوشبینانه 85
2-3-24-2- نگاه انتقادی86
2-4- ارتباطات 87
2-4-1- تعریف ارتباطات 87
2-4-3- عناصر فراگرد ارتباطات 89
2-4-4- ارتباطات در سازمانها 90
2-4-5- فرایند ارتباطات90
2-4-6- ارتباطات یک جانبه و دو جانبه 91
2-4-7- انواع مسیر های ارتباطی92
2-4-7-1- ارتباطات افقی93
2-4-7-2- ارتباطات عمودی93
2-4-7-3- ارتباطات مورب93
2-4-8- منبع«فرستنده 93
2-4-9- به رمز درآوردن93
2-4-10- گیرنده پیام (پاسخ دهنده 93
2-4-11- بازخور94
2-4-12- شبکه های ارتباطی در گروههای غیر رسمی94
2-4-12-1- ارتباطات در سطح افقی 94
2-4-13- ارتباطات در سطح سازمان 94
2-4-14- فرآیند انتقال 95
2-4-15- کشف کردن (از رمز خارج شدن95
2-4-16- اختلالات پارازیت95
2-4-17- سیستمهای ارتباطات غیررسمی 95
2-4-18- سیستمهای ارتباطات رسمی 96
2-4-19- شبکه های ارتباطی96
2-4-19-1- شبکه های ارتباطی گروههای کوچک97
2-4-19-2- شبکه های ارتباط سازمانی 98
2-4-20- موانعی که بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرار دارد99
2-4-20-1- از صافی گذرانیدن اطلاعات99
2-4-20-2- ویژگیهای شخصی 99
2-4-20-3- جنسیت99
2-4-20-4- عواطف99
2-4-20-5- زبان 100
2-4-21- توصیه هایی برای بهبود فراگرد ارتباطات100
2-4-22- ارتباطات بین فرهنگها100
2-4-23- سبکهای ارتباطات 101
2-4-24- شیوه های ارتبا ط101
2-4-24-1- ارتباط مکاتبه ای101
2-4-24-2- ارتباط کلامی 102
2-4-24-3- ارتباط غیر کلامی 102
2-4-25- روشهای بهبود ارتباطات (تنش زدایی در مدیریت 102
2-4-25-1- خود گشودگی103
2-4-25-2- ادراک مدیر از خودش و سبک103
2-4-26- مدیریت ارتباطات سازمانی 103
2-4-27- بهسازی فرایند ارتباطات 104
2-4-28- ارتباطات راغبانه 104
2-4-29- فراگرد ارتباطات راغبانه105
2-4-30- پرورش اطلاعات الکترونیکی و ارتباطات راه دور 105
2-4-31- ارتباطات از منظر ارزشهای اسلامی 106
2-4-32- نقش ادراک در ارتباطات 107
2-4-33- ارتباطات به کمک کامپیوتر 108
2-4-33-1- پست الکترونیکی108
2-4-33-2- پیام های فوری109
2-4-33-3- اینترانت و اکسترانت109
2-4-33-4- ویدئو کنفرانس109
2-4-34- مـؤلفه های ارتباطات 109
2-4-35- مدیریت دانش. 110
2-4-36- منظور از ارتباطات مدیریت منابع انسانی 110
2-4-37- اخلاق در ارتباطات: دروغ گفتن بد است؟110
2-4-38- خصیصه های ارتباطات اثر بخش111
2-4-39- اثرات فن آوری ارتباطی روی الگوهای ارتباط 112
2-5- پیشینه تحقیق113
فصل سوم: روش تحقیق
مقدمه 120
3-1- روش تحقیق 121
3-2- جامعه آماری 121
3-3- حجم نمونه و شیوه نمونه گیری 121
3-4- روش ها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات 122
3-5- قابلیت اعتماد و اعتبار تحقیق (روایی و پایایی) 124
3-6- روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 124
3-7- متغیرهای تحقیق 125
3-8- شاخص سازی 125
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه 128
الف- تحلیل توصیفی – جداول فراوانی و خلاصه نتایج 129
ب- تحلیل استنباطی – آزمون فرضیه ها و خلاصه نتایج 136
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه. 145
یافته های پژوهش. 146
پیشنهادات. 148
منابع و مآخذ . 150
ضمائم. 157
قیمت: 10,000 تومان
دسته: معماری
فرمت فایل: dwg
حجم فایل: 182 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
نام فایل: نما
قابل اجرا در اتوکد 2007 یا جدیدتر
با توجه به اینکه نقشه کشی و طراحی ساختمان به دقت فراوان و دانش کامل نیاز دارد، داشتن نمونه کار کامل و مناسب برای آشنایی با این امر بسیار الزامی است. فایل موجود توسط طراحان با تجربه رشته نقشه کشی معماری طراحی شده است. این فایل تمامی استانداردهای طراحی معماری و اصول نقشه کشی را دارا بوده و هیچگونه نقصی ندارد. همچنین این فایل تمامی استانداردهای طراحی در نرم افزار اتوکد را دارا بوده و برای الگو برداری برای دانشجویان رشته نقشه کشی معماری و مبحث اتوکد بسیار مناسب می باشد.
شایان ذکر است که این فایل توسط مهندسان طراح و ناظر بررسی شده و مشکلات آن برطرف شده است.
از مزایای دیگر این فایل، کم حجم بودن آن است، بنابرین می توانید پس از پرداخت وجه بلافاصله آن را در کمترین زمان ممکن دانلود نموده و از آن استفاده کنید.
این فایل به صورت فایل اتوکدی با فرمت. dwg بوده و کاملا قابل ویرایش است.
توجه کنید که این فایل فقط با برنامه اتوکد 2007 و نسخه های بالاتر از آن قابل اجراست.
قیمت: 5,000 تومان
چکیده:
با وجود آنکه مواد افزودنی مثل اجزای تشکیل دهندة بتن مثل سیمان، ماسه و آب جزء اجزای اصلی نباشد ولی به مقدار زیادی در بتن استفاده می شود. لذا جزء اجزای مهم بوده و کمتر می توان از آن چشم پوشی کرد.
معمولاً بجای آنکه از یک سیمان بخصوصی که تمامی خواص مورد نظر ما را در خود تأمین کند، استفاده از یک سیمان معمولی که در آن مواد افزودنی بکار رفته باشد. «موادی که بتواند خواستة ما را برآورده کنند» ترجیح داده می شود.
به عبارت دیگر، بهترین و تها راه ممکن برای رسیدن به بتنی با شرایط ایده آل استفاه از مواد افزودنی مناسب می باشد.
دسته: زیست شناسی
حجم فایل: 1422 کیلوبایت
تعداد صفحه: 10
ساختار فلوئم
خلاصه
توزیع طولانی مسافت assimilateها (مواد جذبی) در گیاهان عالی در سیستم مجرای غربالی مرکزی فلوئم رخ می دهد. عموما پذیرفته شده که جریان assimilates توسط یک اختلاف فشار که به صورت اسمزی تولید می شود و حدود 80 سال قبل توسط Ernst Mu¨ nch پشنهاد شد، هدایت می گردد. در بین سال های 1960 و 1980، بعد از اینکه تصاویر میکروسکوپ الکترونیی نشان داد که مجراهای غربالی دارای موانعی هستند که جریان منفعل را متوقف می کند، فرضی? جریان فشار با چالش و بحث مواجه شد. این امر منجر به پیشنهاد مکانیسم های جابجایی گوناگون شد. بااینحال، اکثر پژوهشگران به این نتیجه رسیدند که موانع موجود در مسیر مجرای غربالی به دلیل مصنوعات آماده سازی است. پشرفت های اخیر در زمین? تصویر برداری زیستی (bioimaging) توانایی ما در مطالع? فلوئم را به طور قابل توجهی بیشتر کرده است. دود از انتظار است که مطالعات بافت زنده فرضی? فشار-جریان را بار دیگر به چالش بکشاند. در این مطالعه، ما بررسی های فعلی درمورد ساختار و نقش فلوئم را به صورت خلاصه بیان خواهیم کرد و تأثیر آن بر آگاهی و درک ما از انتقال طولانی مسافت در فلوئم را توضیح خواهیم داد.
کلید واژه ها: فلوئم، عناصر غربالی، انتقال طولانی مسافت، فرضی?جریان فشار Mu¨ nch، تصویربرداری با تفکیک بالا، فوریسوم ها، اتاقک های رزوفر میکروسکوپ
قیمت: 9,000 تومان
مقدمه
در جهان امروز که اقتصاد حرف اول را می زند و در جریان پر تلاطم اطلاعات که هر لحظه انبوهی از اطلاعات جدید به آن افزوده می شود و هر کشوری به فراخور حال خود از این اطلاعات بهره می گیرد و قدمی در مسیر پیشرفت برمی دارد. جا دارد که ما ایرانیان نیز برای سربلندی و اعتلای میهن خود از هیچ کوششی فروگذار نکنیم. با نگاهی اجمالی بر کشورهای پیشرفته و مشاهده توسعه همه جانبه آنها، انسان به شگفتی فرو می رود. چگونه این کشورها توانسته اند به این مراتب از پیشرفت مترقی دست یابند؟ شاید یکی از مهمترین دلایل این امر، اهمیت و ارزشی است که این کشورها برای امر تحقیق و پژوهش قایل هستند. بودجه های عظیمی که در این کشورها برای تحقیق صرف می گردد، خود مؤید این مسئله می باشد. متأسفانه در کشور ما، بخش کوچکی از بودجه صرف امر پژوهش می گردد که شاید همین مقدار نیز در مسیر درست به جریان نیفتد. دسترسی به آمار و ارقام صحیح بسیار مشکل است و این بخش به صورت انحصاری در اختیار دولت می باشد و در کل می توان گفت، هنوز تحقیق و پژوهش در ایران به معنی واقعی جایگاه خود را نیافته است. امروزه هر یک از بانکها سعی و تلاش می کنند که سهم بیشتری در بازار بدست آورند و رهبری بازار را در کنترل خود در آورند. یکی از عواملی که به بانکها در این امر کمک می کند، مفهوم مشتری گرایی و بانک است. در این راستا بسیاری بانکها تنها به الفاظی اکتفا کرده و کمتر به صورت واقعی و عملی به آن پرداخته اند. کلید و رمز موفقیت اجرای عملی مفهوم مشتری گرایی در استراتژی بانک نهفته است. این استراتژی باید مبتنی بر حل مسئله و مشکل مشتری از طریق نیازهای آشکار و پنهان او در حال و آینده باشد. بانک باید نیازهای آینده مشتریان را پیش بینی کرده و سعی کند آنها را تأمین کند. تأمین نیازهای موجود مشتریان به تنهایی کافی نیست، چرا که بانکهایی در ارائه خدمات موفق هستند که بتوانند به نیازهای آینده مشتریان پی ببرند و به بازاریابی توجه بیشتری کنند. به عقیده پیتر دراکر، دو شرط برای موفقیت هر مؤسسه ای، بازاریابی و نوآوری است. در این پژوهش سعی بر آن است تا با تبیین مهمترین استراتژی های مبتنی بر مشتری گرایی که اجرای آنها موفقیت بانک را تضمین می کند به تحقق این امر کمک می کند.
این تحقیق کوششی بسیار اندک است در راه کمک به بانکها و سرانجام در راه اعتلای میهن عزیزمان. اگرچه در راه این پژوهش مشکلات عدیده ای از نظر زمانی، کمبود منابع و آمار و حتی مالی سرراهمان بود، ولی در حد توان و بضاعت از هیچ کوششی واگذار نکردیم. در انتها برخود لازم می دانیم مراتب تشکر و قدردانی خویش را از تمام کسانی که در این راه ما را یاری کرده اند به خصوص خانم فریده فخری زاده، استاد امین دلیری به خاطر راهنمایی ها و کادر کتابخانه پژوهشکده پولی و بانکی ابراز داریم.
فصل اول کلیات
11 تعریف موضوع تحقیق
21 اهمیت موضوع تحقیق
31 فرضیه ها
41 روش تحقیق
51 حدود و موانع تحقیق، اشکالات و محدودیتها
61 تعریف اصطلاحات و واژه های خاص در تمام مسأله
71 خلاصه ای از اهم گزارش
فصل دوم بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی
12 بررسی زمینه بازاریابی در نظام بانکداری ایران
بیان مسأله
22 مشکل اصلی: «محصول»
32 مشکلات مدیریتی و بازاریابی
42 ویژگیهای خدمات بانکی
142 ناملموس بودن
242 ارتباط خریدار و فروشنده و تولید و مصرف همزمان
342 عدم امکان ذخیره سازی و انبارکردن خدمات
442 بی اثباتی کیفیت خدمات
542 مسئولیت امانتداری
642 جریان دو طرفه اطلاعات فصل سوم مشتری گرایی، راهی به سوی موفقیت در عملیات بانکداری
13 ضرورت مشتری گرایی
23 مفهوم استراتژی مشتری گرایی
33 انگیزه ها و نیازهای مالی مشتریان بانکها
43 استراتژی های مهم در جهت مشتری گرایی
143 ایجاد فرهنگ مشتری گرایی
243 توانمند سازی منابع انسانی
فصل چهارم کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، جدیدترین قلمرو بازاریابی
14 مفهوم جدید خدمت به مشتریان
24 مفهوم کیفیت خدمت
124 کیفیت فرآیند
224 کیفیت ستاده
324 کیفیت فیزیکی
424 کیفیت تعاملات
524 کیفیت سازمان
34 رابطه بین کیفیت خدمات و رضایت
44 مزایای رضایت مشتری
54 ابزار اندازه گیری کیفیت خدمت
154 مقیاس کیفیت خدمت
254 اجزای مقیاس کیفیت خدمت
354 مدل عملیاتی / فنی کیفیت خدمت
64 برنامه ای برای ارائه خدمت به مشتریان
164 درک انتظارات مشتریان
264 برقراری اولویت برای مشتریان
364 تعریف اهداف خدمت
464 ارائه خدمات در تمام سطوح
564 ایجاد انتظارات مطلوب در تمام مشتریان
664 ایجاد ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات
764 پرورش کارکنان
864 اندازه گیری رضایت مشتریان
74 بررسی شعارهای بانکهای ایرانی
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادات
15 خلاصه نتایج بدست آمده در ضمن تحقیق
25 تصریح روابط علت و معلول در نتیجه تحقیق ثابت و مسلم شده است.
35 بررسی فرضیه، تأیید فرضیه
45 پیشنهاد اصل عملی و تئوری بدست آمده
55 پیشنهادات برای انجام امری با لزوم انجام تحقیقات مکمل در زمینه موضوع تحقیق
65 پیشنهادات درباره روش و نحوه تحقیق و مطالعات بعدی
عنوان پروژه
مروری بر مسمومیت آرسنیکی در حیوانات اهلی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول/ مقدمه
?-?- مقدمه... ?
فصل دوم/ کلیات
?-?- تاریخچه... ?
?-?- خواص عمومی... ?
?-?-خواص حیاتی و اثرات آرسنیک در بدن و اعضاء... ??
?-?-?- اثر بر روی پوست... ??
?-?-?- اثر بر روی تغذیه... ??
?-?-?- اثر بر روی کبد... ??
?-?-?- اثر بر روی دستگاه گردش خون... ??
?-?-?- اثر بر روی اعصاب... ??
?-?-?- اثر بر روی استخوانها و نمو بدن... ??
?-?-?- اثر بر روی سوخت و ساز بدن... ??
?-?-?- اثر بر روی دهان و دندان... ??
?-?-?- اثر بر روی کلیه... ??
?-?- سمیت ترکیبات مختلف آرسنیکی... ??
?-?-?- ترکیبات معدنی یا کانی... ??
?-?-?- ترکیبات آلی... ??
?-?- توکسیکوکنتیک آرسنیک... ??
?-?-?- جذب... ??
?-?-?- توزیع و تجمع آرسنیک در بدن... ??
?-?-?- دفع آرسنیک... ??
?-?- تحمل بدن در مقابل آرسنیک... ??
?-?- اعمال دفاعی بدن در مقابل آرسنیک... ??
?-?- سبب شناسی... ??
?-?-? مسمومیت جنائی... ??
?-?-?- مسمومیت اتفاقی... ??
?-?-?- مسمومیت دارویی... ??
?-?- درجات مسمومیت به (درجات صحیح مسمومیت)... ??
?-?-?- سمیت حاد تا تحت حاد... ??
?-?-?- سمیت مزمن و تحت مزمن... ??
?-?-?- سمیت آرسنیک در گونه های مختلف حیوانات... ??
?-??- مکانیسم عمل... ??
فصل سوم/ جمع بندی و نتیجه گیری
?-?- علائم بالینی... ??
?-?-?- علائم در مسمومیت های فوق حاد... ??
?-?-?- علائم در مسمومیت های حاد... ??
?-?-?- علائم در مسمومیت های تحت حاد... ??
?-?-?- علائم در مسمومیت های مزمن... ??
?-?- یافته های آزمایشگاهی... ??
?-?- درمان و پیش آگهی... ??
فصل چهارم/ منابع
الف- منابع فارسی... ??
ب- منابع انگلیسی... ??