عنوان کارآموزی : استفاده از تکنولوژی رایانه و اینترنت در مدارس
محل کارآموزی : دبیرستان دخترانه مرجان محسنی نیا
طبقه بندی: بخشی از گزارش
رشته مهندسی نرم افزار با توجه به فراگیر بودن و ضرورت استفاده از رایانه در تمامی واحدهای اداری، تجاری، پزشکی، مهندسی، و ... کاربردهای بسیار گسترده ای دارد. آموزش و پرورش نیز به عنوان رکن اصلی آموزشی دانش آموزان از این قاعده مستثنا نیست. به همین دلیل استفاده از تکنولوژی رایانه و اینترنت در مدارس از اهمیت و ضرورت بالایی برخوردار می باشد. ارتباط تنگاتنگی بین رشته دانشگاهی اینجانب و امور مدرسه وجود دارد. سیستم دانش آموزی مدرسه نرم افزار بسیار مهمی در مدارس است که کاربر مخصوص و آگاه مخصوص به خود را نیاز دارد. همچنین نامه نگاری ها و انجام امور تایپی جزء مهمی از برنامه های انجام شده در مدرسه می باشد که انجام تمام این امور نیازمند درک بالایی از استفاده از کامپیوتر و برنامه های کاربردی مرتبط می باشد.
معلم از هر روش یا الگویی که در تدریس استفاده کند، با مواردی برخورد خواهد کرد که باید درباره آنها با دانش آموزان بحث کند. این روش، الگوی تدریس مستقلی نیست، بلکه راهبرد یا جریانی از مراحل تدریس است که در اغلب الگوهای تدریس به کار می رود. با وجود این، در معرفی این راهبرد، از اصول کلی مشابه الگوهای تدریس استفاده شده است؛ یعنی ابتدا، مبانی نظری آن وسپس کاربرد عملی آن تشریح می شود.
دسته: فقه و حقوق اسلامی
حجم فایل: 154 کیلوبایت
تعداد صفحه: 50
چکیده:
تضامن وصف ویژه برخی از تعهدات است که گاه در مقابل تقسیم طلب وگاه در مقابل تقسیم دین مطرح می گردد؛ درحالت اول تضامن بین بستانکاران وجود دارد وبه همین دلیل تضامن مثبت نامیده می شود ودر حالت دوم، بین بدهکاران است وبه همین جهت تضامن منفی نامیده می شود. در هردو حالت، تضامن به نفع بستکانکار است زیرا موجب می شود که یکی از بستانکاران بتواند کل مبلغ طلب را دریافت کند یا کل مبلغ دین ازیکی از بدهکاران تضامنی قابل تحصیل باشد قانون واراده (معمولاً قرارداد) دو منبع تضامن هستند. با توجه به ندرت تضامن مثبت، حقوقدانان براوصاف و آثار تضامن منفی تأکید دارند. از این نظر، اوصاف ویژه تعهدات تضامنی مشتمل است بر وحدت موضوع وتعدد رابطه حقوقی، استقلال نسبی تعهدات بدهکاران تضامنی وسرانجام تقسیم پذیری تعهدات تضامنی. بعلاوه تضامن موجد یک اثر اصلی است؛ یعنی، تعهد نسبت به کل دین وچند اثر فرعی که در عصر مابوسیله مفهوم نمایندگی متقابل بدهکاران در میان خودشان توجیه می شود.
در این کار تحقیقی با موضوع تضامن آثار و اوصاف آن بر آن هستیم که این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم در این رابطه در ابتدا به بیان کلیات خواهیم پرداخت ودر فصول بعد به موضوعات دیگر همچون تضامن در اسناد تجاری اشاره ای می کنیم.
چکیده1
کلیدواژه1
مقدمه2
فصل اول:
کلیات
مبحث اول: کلیات و تعاریف 8
گفتار اول: مفهوم ضمان8
مبحث دوم: تضامن بین بستانکاران 10
گفتار اول: نادربودن تضامن بین بستانکاران11
گفتار دوم: آثار تضامن بین بستانکاران 12
مبحث سوم: تضامن بین بدهکاران 15
گفتار اول: اهمیت این نوع تضامن و تقسیم مطالب آن16
گفتار دوم: منابع بین بدهکاران 22
گفتارسوم: اوصاف تعهدات تضامنی 24
گفتارچهارم: آثار تضامن در رابطه بین بستانکار وبدهکاران 24
بند اول: تقسیم آثار تضامن 30
بند دوم: آثار اصلی31
بند سوم: آثار فرعی و ثانوی تضامن 35
بند چهارم: اهم آثار فرعی تضامن 35
فصل دوم:
تضامن در اسناد تجاری
مبحث اول: تعریف35
گفتار اول: ضمانت از ضامن35
گفتار دوم: آیا قاعده تضامن در اسناد تجاری موضوع ماده 249 قانون تجارت جزء قوانین آمره میباشد؟. 36
مبحث دوم: آثار تضامن در اسناد تجاری38
گفتار اول: حق مراجعه برای وصول طلب38
گفتار دوم: حق اقامه دعوای طلبکار به طرفیت هر یک از مسئولین39
گفتار سوم: اثر ورشکستگی هر یک از امضاکنندگان39
گفتار چهارم: از بین نرفتن وثایق و تضمینات40 گفتار پنجم: اسقاط تعهد ضامن موجب سقوط تعهد مضمون عنه نمیشود40
گفتار ششم: مسئولیت تضامنی امضاکنندگان41
گفتار هفتم: مسئولیت تضامنی ظهرنویس یا ظهرنویسان44
گفتار هشتم: مسئولیت تضامنی ضامن46
نتیجه گیری48
منابع و مراجع50
قیمت: 5,000 تومان
دسته: برق
حجم فایل: 1828 کیلوبایت
تعداد صفحه: 19
مصرف هوشمند برای تنظیم فرکانس:
نتایج تجربی+ نسخه انگلیسی2013
Smart Demand for Frequency Regulation:
Experimental Results
چکیده- با افزایش نفوذ منابع انرژی تجدیدپذیر، فروشندگان سنتی خدمات تنظیم فرکانس، یعنی نیروگاههای با سوخت فسیلی، با این منابع جایگزین خواهند شد و به این ترتیب انگیزهها به سمت یافتن فروشندگان جدیدی چون منابع سمت تقاضا (بار) سوق پیدا خواهد کرد. این مقاله نتایج تحقیقات میدانی با استفاده از مصرفکننده به عنوان یک ذخیره با فرکانسِ کنترلشده (DFCR) را بر روی وسایل با ترموستاتهای قابل برنامهریزی ارائه میکند. آزمایشهای انجام شده نشان دادند که طبق استانداردهای شبکه انتقال شمالی، پاسخ تعداد کثیری از بارهای کنترل شده گرمازا به عنوان ذخایر عادی (تنظیم فرکانس بالا و پایین) و ذخایر اغتشاش (تنها تنظیم فرکانس بالا) عمل میکنند. به علاوه، پمپهای صنعتی و بارهای کنترل شده با رله به عنوان مصرف کنندگان با فرکانس کنترلشده، آزمایش شدهاند. آزمایشها نشان میدهند که تعدادی از یخچالها میتوانند ذخایر فرکانس تقریبا معادل با متوسط توان مصرفی شان را تحویل دهند. گرمکنهای برقی در فصل پاییز میتوانند ذخایر فرکانسی برابر با 2. 7 دامنه متوسط توان مصرفی شان را تحویل دهند.
1- مقدمه
بهطور سنتی، ژنراتورها به گونهای دیسپاچ میشوند که از بارهای پسیو پیروی کنند. این حالت بهره برداری در مورد منابع انرژی غیرثابت (تصادفی) غیرقابل دیسپاچ، مانند نیروگاههای بادی و خورشیدی، غیرممکن است و یک راه بهبود این ایراد دیسپاچ کردن بارها برای مطابقت با تولید است. امروزه، بسیاری از بارها به ریزپردازندههایی مجهز شدهاند که کنترل فرآیندها را در محل انجام میدهند. این بارها میتوانند به طور کلی برای پایش فعال وضعیت شبکه برنامهریزی شوند و توان مصرفی خود را نیز طوری برنامهریزی کنند که به تعادل مصرف با تولید کمک شود.
قیمت: 19,500 تومان
دسته: مکانیک
حجم فایل: 1380 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
دستگاه حذف منگنه طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
دسته: مکانیک
حجم فایل: 650 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
عینک طراحی شده در SolidWorks
قابل مشاهده در SolidWorks
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی و درخت طراحی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
چکیده
این مقاله به شرح کاربرد الگوریتم ژنتیکی هیبریدی در ارتباط با نمونه های دنیای واقعی در مورد زمانبندی دوره اموزش دانشگاهی می پردازد. ما زمانبندی آزمایشی را در محیط کاملا محدود مد نظر قرار می دهیم، که در ارتباط با آنف تعریف رسمی داده می شود. تکنیک های ارائه راه حل متناسب با این مسئله به همراه عملگرهای ژنتیکی مربوطه و الگوریتم جستجوی محلی تعریف می گردند. رویکرد مطرح شده در این مقاله به طور موفقیت آمیزی برای زمانبندی در نهادهای پژوهشی مورد استفاده قرار گرفته و دارای قابلیت ایجاد زمانبندی برای نمونه های مسائل پیچیده تر می باشد.
مقدمه
مسئله زمانبندی دانشگاهی و انواع آن به عنوان بخشی از دسته بندی زمانبندی و مسئله زمانبندی می باشد. هدف جدول زمانبندی، تعیین ضوابطی برای تعداد محدودی از منابع بوده در حالی که تمام محدودیت ها نیز در نظر گرفته می شود. دو شکل مسئله زمانبندی دانشگاهی در تحقیقات امروزی مد نظر قرار می گیرد: زمانبندی امتحان و مسئله زمانبندی دوره آموزش می باشد، به ترتیبی که تفاوت بین این انواع معمولا بستگی به دانشگاه مربوطه دارد. این مسئله به صورت تخصصی تر مبتنی بر فعالیت های بعد از ثبت نام و یا تکلیف محور می باشد. در مسائل بعد ثبت نام، زمانبندی می بایست به گونه ای ایجاد گردد که تمام دانشجویان بتوانند در تمام برنامه هایی که ثبت نام کرده اند شرکت کنند، در حالی که در مسئله برنامه تحصیلی محدودیت ها بر طبق به دوره تحصیلات دانشگاه و نه بر مبنای داده های نام نویسی می باشد.
به دلیل پیچیدگی ذاتی مسئله و تغییر پذیری، بیشتر مشکلات حقیقی مرتبط به زمانبندی دانشگاهی بر مبنای NP می باشد. این موارد مستلزم الگوریتم های ذهنی می باشد که تضمینی را برای راه حل های مطلوب ایجاد نمی کنند، اما در بسیاری از موارد قابلیت ایجاد راه حلی را دارند که که برای اهداف عملی مناسب می باشند. قبلا نیز نشان داده شده است که تکنیک های مبتنی بر موارد فرا ذهنی (همانند الگوریتم های تکاملی؛ جستجوی ممنوع و غیره) مشخصا متناسب با حل این نوع از مشکلات بوده، و این مقاله نمونه ای از آن رویکرد می باشد. این مقاله تمرکزش را بر روی مسئله زمانبندی آزمایشی (LETP) قرار می دهد، که ما آن را به عنوان نوعی از مسئله زمانبندی دوره آموزشی دانشگاهی (UCTP) تعریف می کنیم. انگیزه برای این مقاله حاصل از نیاز برای ایجاد زمانبندی خودکار در نهادهای پژوهشی می باشد. این جداول زمانی دیگر با استفاده از روش های سنتی به دلیل بالا رفتن پیچیدگی های مربوط به اصلاح دوره آموزشی ایجاد نمی گردد.
دسته: علوم اجتماعی
حجم فایل: 43 کیلوبایت
تعداد صفحه: 48
بررسی علل و عوامل موجه شورش ها:
زمانیکه عده ای بر می آشوبند و موضوعی را مورد شورش خود کرده، دست به اقدامات مختلف خشونت آمیز می زنند به فاصله های کوتاه اما متفاوت نیروی انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهر به محل حادثه میروند و تمام مساعی خود را بکار می گیرند تا آتش آشوب و فتنه را به طرق مسالمت آمیز و در صورت عدم کارآیی چنین شیوه هایی، با توسل به هر طریق ممکن، کنترل و نهایتا خاموش کنند. بنابراین امکان اندازه گیری دقیق متغیرهای مربوط به علل و عوامل پیدایش حادثه توسط مامورین بسیار ناچیز است و تنها طریقی که باقی می ماند پرس و جو از اهالی محل، ناظرین واقعه و یا دستگیر و بازداشت شدن متهم به شرکت در آشوب و بلواست. به بیان دیگر تنها را ه جمع آوری اطلاعات دست دوم از شاهدان عینی و بازداشت شدگان است. مجموعه ای از اطلاعات و داده های جمع آوری شده از این چند طریق – باز هم با ضریبی از خطا و خلاف – تا حدودی علل و عوامل پیدایش آشوب را مشخص می سازد. خطا و خلاف از این بابت که اظهارات اهالی محل، ناظرین واقعه و بازداشت شدگان پایانی ندارد و هر یک از این سه گروه طوری به توصیف و مخصوصا تبیین واقعه میپردازند که با گفته های دو گروه دیگر متفاوت و حتی احتمالا مخالف است اختلاف – گاه کاملا آشکار – بین گزارش های مامورین از یک واقعه مساوی نیز ناشی از همین مسئله است. بنابراین باید پذیرفت که دست یافتن به اصل ریشه ها و علل و عوامل موجه یک شورش شهری نه تنها ساده نیست بلکه تقریبا غیرممکن است و اظهارات هیچ یک از سه گروهی که نام بردیم بخصوص بازداشت شدگان چندان اعتباری ندارد و مجموعه اظهارات سه گروه دیگر نیز از پایایی کافی برخوردار نیست اما چاره ای جز اکتفاکردن به اطلاعاتی که کمابیش سیمای واقعیت را ترسیم می کند نیست و کاستی های تحقیق در این قسمت را باید با دقت بیشتری در سایر بخش ها جبران کرد.
از سوی دیگر تئوریهای موجود در حوزه های جامعه شناسی سیاسی و روانشناسی اجتماعی به پژوهشگران کمک خواهد کرد تا به تبیین کلی و کلان اغتشاشات و شورش های مختلف بپردازند. فرض اصلی چنین تئوری هایی این است که ناکامی در دستیابی به اهداف، تبعیض و نابرابری و سرکوب شدن خواسته های مشروع افراد و آنچه در جامعه برای تحقیق چنین انتظارات وجود دارد، موجب بروز رفتارهای ناهنجار می شود و اگر چنین مشکلی فراگیر باشد، رفتارهای ناهنجار نیز دامنه وسیع و گسترده ای خواهد داشت که به آشوب و اغتشاش می انجامد.
قیمت: 6,000 تومان