معماری بیمارستان
در حالی که بیمارستان ها در گذشته آگاهانه جهت مصارف پزشکی، جراحی طراحی می شدند امروزه می توان شاهد تغییر جهت به سوی انسانگرایی در امکانات بیمارستانی بود. بیمارستانهای امروزی بیشتر به هتل شبیه هستند. وجود فضای اقامتی دارای اهمیت بیشتری نسبت به طرح های سرد بهداشتی در بیمارستانهای گذشته است. مدت زمان بستری و اقامت بیمار به طور پیوسته کوتاهتر می شود و علاقه به اتاق های یک تختی یا دو تختی (در خصوص بیمارهای خصوصی) بیشتر شده است.
دسته: مکانیک
حجم فایل: 363 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
خودکار طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
دسته: مدیریت
حجم فایل: 499 کیلوبایت
تعداد صفحه: 7
خلاقیت که دستورالعمل ها (علامت ها) را می شکافد
یک قرن از انقلاب مربوط به تبلیغات اینترنتی می گذرد، آیا این برای همه چیز در این زمینه خلاقانه بوده است؟ به وب نگاه کنید، شما نیز ممکن است چنین فکر کنید. به صورت جسته و گریخته فعالیت های شما اساسا توسط رهن کردن- اندوختن سرمایه و از دست دادن وزن تبلیغات کاملا ناخالص شده بود، هیچ یک از این موارد وارد حیطه های مربوط به ترسیم کردن هنر بزرگ اداره کننده ها نشدند. مربی رقص آن ها (اجرا کننده امور) و تعهد انجام شده توسط او فراتر از الگوریتم هایی می باشد که هر چیزی را به سوی دیوار (مانع) پرتاب می کند تا بتواند اتصال مربوط به آن را ببینند.
آیا با بهینه کردن تکنولوژی مربوط به تبلیغات و جایگذاری مربوط به محصول فیلتر شده و آماده رقابت، جستجو براساس خدمات تبلیغاتی، زمان واقعی مربوط به مناقضات خرید و موقعیت براساس مشخصه ها برای ابزارهای موبایل – همه این موارد مشتاقانه توسط بازاریابان ROI مورد توجه قرار می گیرد- ممکن است بتوان به آسانی در این زمینه نتیجه گیری کرد که تبلیغات فراتر از همه علوم می باشد و فاقد هنر است. اما سپس در راستای خلاقیت به روز و تازه به ما معاملات و فروش های حقیقی را نشان می دهد.
در صفحات بعدی ما به شش مورد از رقابت های برجسته توجه کردیم زیرا هر یک از آن ها در ذاتشان دارای ایده ای زیرکانه هستند یعنی یک جزئی که جدید می باشد و به صورت به روز تبلیغ می کند. به صورت همراه، آن ها تضمینی را فراهم می سازند که در راستای فعالیت های شرکت ها معامله انجام می دهند، در این صورت مشتریان نیاز به ترغیب شدن دارند – و خلاقیت مربوط به تبلیغات هرگز متوقف نمی شود.
قیمت: 3,000 تومان
دانلودگزارش کارآموزی برق شرکت هپکو اراک
فهرست مطالب
فصل اول: آشنایی با مکان کارآموزی
تاریخچه شرکت هپکو و روند تکاملی آن۲
امکانات موجود در شرکت هپکو.. ۴
کارگاه عملیات اولیه. ۱۰
لیست محصولات۱۳
فصل دوم: ارزیابی بخش های مرتبط با رشته عملی کارآموز
نحوه عملکرد تعمیرات ماشینکاری خدمات فنی. ۱۵
ایرواستاتیک وهیدرواستاتیک.. ۱۷
فصل سوم: آزمون آموخته ها و نتایج
PLC ۲۰
سیستم کنترل لاجیک قابل برنامه ریزی PLC ۲۵
مقایسه PLC با یک کامپیوتر معمولی.. ۳۸
فصل چهارم: دستگاههای CNC
دستگاههای CNC .۴۱
ملاحظات اقتصادی۴۴
تاریخچه شرکت هپکو و روند تکاملی آن
شرکت هپکو در ۱۳۵۴ شمسی با هدف تولید ماشین آلات راهسازی، با سرمایه گذاری بخش خصوصی و سازمان گسترش و نوسازی صنایع و همکاری شرکتهای اینترناش، پوکلین، ساکایی، دانیا پاکولوکومو در زمینه مونتاژ محصولات در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار در شهر صنعتی اراک شروع به فعالیت نمود.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به سیاستهای دولت جمهوری اسلامی در زمینه خودکفایی نیاز به توسعه و تعمیق فعالیتها در جهت ساخت این شرکت توانست در زمینه های فضایی تولید، ماشین ابزار و تعمیق و توسعه ساخت به پیشرفتهای چشمگیری دست یابد. این فعالیتها ابتدا با کپی کاری غلطک آغاز شد و سرانجام در سال ۱۳۶۳ طی یک مناقصه بین المللی قرارداد انتقال تکنولوژی با شرکت لیبهر آلمان برای تولید دو نوع بولدزر، دو نوع بیل هیدرولیکی و یک نوع گریدر و با شرکت ولوو سوئد برای تولید دو نوع لودر منعقد گردید.
همچنین به منظور عملی نبودن پروژه طرح توسعه هپکو در زیمنه افزایش تولید در سال ۱۳۶۴ با نظارت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرارداد دیگری با شرکت آلمانی لیبهر منعقد گردید و با همکاریهای فنی و اقتصادی دو طرف سرانجام پروژه طرح در سال ۱۳۷۰ به انجام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شرکت هپکو با تخصیص هزینه ارزی معادل ۴۸ میلیون دلاری و هزینه ریالی ۱۵ میلیارد ریال جهت افزایش تواناییها و ظرفیت تولید به عنوان یکی از صنایع استراتژیک ملی محسوب می گردد. این طرح در دو فاز به اجرا درآمده است که فاز اول آن با توان تولید سالانه ۲۱۰۰ دستگاه هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته و امکان بهره برداری از فاز دوم آن با توان تولید ۳۴۰۰ دستگاه وجود دارد.
فصل اول-آشنایی با محل کارآموزی ۳
این کارخانه مجهز به بخش های عملیات اولیه مشتمل بر برشکاری و فرسکاری و جوشکاری مشتمل بر جوشکاری سبک و سنگین ماشین کاری اعم از ماشین کاری سبک و سنگین، سالن رنگ قطعات و مجموعه ها و خطوط مونتاژ ماشین آلات می باشد.
به دلیل استفاده از ماشین های ابزار پیشرفته کامپیوتری و استفاده از آخرین تکنولوژی های شناخته شده جهانی در این شرکت، این کارخانه قادر است علاوه بر طراحی و انجام محاسبه های دقیق فنی مهندسی و استفاده از سیستم های اطلاعاتی مرکز کامپیوتر شرکت از مرحله ساخت تا مونتاژ تولید نماید.
هم اکنون این شرکت با توان تولید ۲۰ نوع ماشین آلات سنگین شامل:
بلدوزرHD ۱۵۰ وHD۳۳۰
کمپکتور HPC۵
لودر HL ۱۵۰، HL ۲۰۰ وHL ۱۱۵
آسفالت فینشر HPF ۱۰
آسفالت تراش HCM ۱۷۶
لینفتراک HFL ۸۰
گریدرHG ۱۸۰
بیل چرخ لاستیکی و زنجیری HEC ۱۰۰ وHE ۱۰۰
غلتک HC ۷۰، HC ۵، HC ۱۳، HC ۳۵، HC ۷۸، HCP ۱۰۰، HC ۱۰۰، HR ۱۰۵
قادر است علاوه بر تأمین نیاز کشور در معادن، راهسازی، ساختمان سازی، خاک برداری، حفر کانال و حمل و نقل قسمتی از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کند. با نگاهی به سر مایه گذاری لوید در هپکو رقمی معادل سیصد میلیون ریال بوده و در سال ۱۳۵۸ به ۲/۱ میلیارد ریال رسیده است و مقایسه آن با آمار و ارقام سرمایه گذاری طرح و
فصل اول-آشنایی با محل کارآموزی ۴
توسعه این شرکت که بالغ بر ۴۸ میلیون دلار هزینه ارزی و پانزده میلیارد ریال هزینه ریالی در بر داشته است میزان سر مایه گذاری تواناییها و اختصاص سرمایه برای افزایش درصد ساخت قطعات ماشین الات راهسازی به عنوان یکی از صنایع استراتژیک ملی به وضوح نمایان می شود. در حال حاضر این شرکت با عنوان (شرکت ساخت ماشین آلات راهسازی ایران) و تنها سازنده این ماشین آلات در کشور تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (وزارت صنایع سنگین) به فعالیت خود ادامه می دهد.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 57 کیلوبایت
تعداد صفحه: 9
چکیده:
مسئله پیدایش زمین اهمیت زیادی دارد. بدون داشتن تصور درستی درباره پیدایش زمین نمیتوان ساختمان درونی کنونی زمین و رویدادهایی را که در اعماق آن رخ میدهد، درک کرد. در اعصار باستان تصورات مربوطه به پیدایش زمین و سایر سیارات منظومه خورشیدی دارای جنبه مذهبی بود. از جمله در عصر یونان قدیم هومر (Homere) زمین را به صورت قرص فرض میکرد. که اطراف آن را دریایی بزرگ احاطه کرده است و یونان را مرکز آن میدانست و چنین بیان میداشت که این قرص روی ستونهای محکمی که بر دوش ربالنوع اطلس استوار است. شرقیها از جمله معتقدین دین برهما تصور میکردند که ستونهای مزبور بر روی چهار فیل عظیمالجثه قرار گرفته است.
دراینجا نظریات مختلف پیدایش زمین را به دو دسته کلی 1- نظریههای تصادفی یا دوتایی 2- نظریههای تکاملی یا انفرادی تقسیم میکنیم.
قیمت: 5,000 تومان
دسته: مدیریت مالی
حجم فایل: 27 کیلوبایت
تعداد صفحه: 3
این فایل شامل آمار معاملات روزانه شرکت صنایع مس ایران در سال 87 بوده و شامل بخشهای نوسان، نسبت قیمت به سود، سود هر سهم، بالاترین و پایین ترین قیمت، حجم سهام و ارزش بازاری می باشد
قیمت: 2,000 تومان
دسته: فنی و مهندسی درس مهندسی محیط زیست از دروس مهم رشته مهندسی عمران و معماری می باشد که از جهت نو بودن این فیلد آینده مناسبی برای این زیرشاخه قابل تصور است. همچنین این درس از دروسی است که شما باید حتما در آن نمره بالا بگیرید تا معدل شما بالا بیاید. لذا به تحویل این پروژه به استاد مربوطه قطعا نمره کامل را دریافت خواهید نمود. این پروژه به بررسی لایه ازن و عوامل مخرب آن می پردازد. لایه ازن و بحث نازکی و سوراخ شدن آن بحث داغ محافل محیط زیستی این روزها می باشد.
قیمت: 5,000 تومان
طرح درجه بندی، بسته بندی و خشک کردن گل و گیاه به روش Dry Freez مقدمه
بخش اول: معرفی محصول
(-۱ نام و کد محصولات آیسیک
-۱-۲ شماره تعرفه گمرکی
-۱-۳ شرایط واردات محصول
-۱-۴ بررسی و ارائه استانداردهای موجود در محصول (ملی یا بین المللی)
-۱-۵ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
-۱-۶ معرفی موارد مصرف و کاربرد
-۱-۷ بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
-۱-۸ اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
-۱-۹ کشورهای عمده تولیدکننده و مصرف کننده محصول
-۱-۱۰ شرایط صادرات
بخش دوم: بررسی وضعیت عرضه و تقاضا
-۲-۱ بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون
-۲-۲ بررسی وضعیت طر حهای جدید و طرح های توسعه در دست اجرا
-۲-۳ بررسی روند واردات محصول از آغاز برنام ه سوم تا سال ۱۳۸۵
-۲-۴ بررسی روند مصرف از آغاز برنامه توسعه سوم تاکنون
-۲-۵ بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه توسعه سوم تا سال ۱۳۸۵
-۲-۶ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم
بخش سوم: مطالعات فنی و تکنولوژیکی
-۳-۱ بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور
-۳-۲ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در فرایند تولید محصول
-۳-۳ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه ثابت
-۳-۴ برآورد مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و منابع تامین آن
-۳-۵ پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
-۳-۶ وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
-۳-۷ بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی
-۳-۸ وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی
-۳-۹ تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید .
چکیده
این مقاله استراتژی های مدیریتتوان حقیقی و راکتیو واحد های تولید پراکنده واسط الکترونیکی (DG) در قالب سیستم شبکه کوچک DG چندگانه را بررسی می کند. مقدمتا تاکید بر روی واحد های DG واسط الکترونیکی است. کنترل DG و استراتژی های مدیریت توان بر مبنای سیگنال های اندازه گیری شده داخلی بدون خطوط مواصلاتی ارتباطات هستند. بر مبنای کنترل توان راکتیو، سه استراتژی مدیریت توان شناسایی و بررسی شده است. این استراتژی ها بر مبنای 1) مشخصات کاهش ولتاژ 2) تنظیم ولتاژ 3) جبران سازی توان راکتیو بار توان حقیقی هر واحد DG بر مبنای مشخصات کاهش فرکانس و استراتژی بازگرداندن فرکانس تعریف کنترل می شود. همچنین رویکرد منظم برای توسعه مدل پویای سیگنال کوچک یک شبکه کوچک DG چندگانه، شامل استراتژی های مدیریت توان حقیقی و راکتیو ارائه شده است. ساختار ویژه شبکه کوچک بر مبنای مدل توسعه یافته، استفاده می شود برای: 1) بررسی رفتار پویای شبکه کوچک 2) انتخاب پارامترهای کنترل واحد های DG3) ترکیب کردن استراتژی های مدیریت توان در کنترل کننده های DG . همچنین مدل بمنظور بررسی حساسیت طراحی برای تغییرات پارامترها و نقاط کار و برای بهبود کارایی سیستم شبکه کوچک استفاده می شود. نتایج برای مطرح کردن کاربرد های پیشنهادی استراتژی های مدیریت توان تحت شرایط کار متنوع شبکه کوچک استفاده می شوند.
فهرست اصطلاحات: تولید پراکنده (DG) ، مشخصات کاهشی، تحلیل ویژه، شبکه کوچک، مدیریت توان، کنترل توان حقیقی و راکتیو، تحلیل پویای سیگنال کوچک
مقدمه
گسترش واحدهای منابع توزیع (DR) به شکل تولید پراکنده (DG) ، ذخیره سازی پراکنده (DS) ، یا ترکیبی از واحد های DG یا DS از مفهوم شبکه کوچک گرفته شده است [1]- [3]. یک شبکه کوچک به عنوان گروهی از واحد های DR و بار های انجام شده توسط سیستم توزیع، تعریف می شود و می تواند به این صورت عمل کند: 1) حالت متصل به شبکه 2) حالت ایزوله شده (مستقل) 3) مسلط شدن بین دو وضعیت. ایده پشتیبانی آرایش شبکه کوچک الگویی است شامل چندین ژنراتور و بار های متراکم که به اندازه کافی قابل اطمینان و از نظر اقتصادی به عنوان سیستم الکتریکی کاربردی با دوام هستند.
مقدمه
بطور کلی وسایل آموزشی به ابزارها و امکاناتی اطلاق می گردد که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش آموز بکار می روند. این وسایل آموزش را از حالت سخنرانی محض خارج می کنند و یادگیری را با بهره گیری از حواس مختلف آسان و ممکن می سازند. در این شرایط شاگردان قادرند اطلاعات رفتار و مهارتهای جدید را با درک کامل بدست آورند.
آنچه می شنوم فراموش می کنم آنچه می بینم به خاطر می آورم و آنچه انجام می دهم می آموزم.
سخن فوق حکایت از این دارد که یادگیری زمانی تحقق می یابد که دانش آموز خود مستقیما در جریان آموزش قرار گیرد و خود را در آموزش شریک و سهیم بداند وقتی دانش آموز سیمی را از یک طرف به باطری و از طرفی دیگر به لامپ وصل می کند و با زدن کلیدی لامپ روشن می شود احساس شعف زاید الوصفی به او دست می دهد. آنچنانکه گویی کشف مهمی انجام داده است. این آموزش در ذهن او بیشتر ماندگار خواهد بود. البته تاکید بر استفاده از این وسایل هیچ گاه به معنی نفی نقش معلم نیست. زیرا هیچ وسیله ای نمی تواند جایگاه اصلی و با ارزش معلم را پر کند اما وقتی معلم این وسایل را در آموزش بکار می برد کودکان را در فراگیری بهتر عمیق تر و سریع تر مطالب یاری می کند، مفاهیم درسی جذابیت بیشتری پیدا می کند و کلاس ساکن و خاموش تبدیل به کلاسی سیال و پر هیاهو می گردد.
بنابراین با استفاده از وسایل و امکانات آموزشی گفته ها و مطالب درسی برای دانش آموزان عینی تر و ملموس تر می شود حتی گاهی اتفاق می افتد که آنها در هنگام مشاهده و کار با وسایل نکاتی ریز و ظریف را کشف می کنند که برای همیشه در ذهنشان باقی می ماند پس هر اندازه که آنها از حواس خود بیشتر بهره بگیرند استعداد و خلاقیتشان بیشتر شکوفا می شود ذهنشان بیشتر فعال می شود و معلم نیز از کار خود نتیجه بهتری می گیرد در واقع معلم با بکارگیری این روش به سلامت روانی خود نیز کمک کرده است.
پس باید در عصر انفجار دانش از کوتاهترین و موثرترین راه به اهداف آموزشی مورد نظر خود برسیم و باید بدانیم که تحقق این امر جز با بکارگیری و بهره گیری صحیح و برنامه ریزی شده از وسایل و امکانات آموزشی مقدور نیست.