اتمهای گازهای بی اثر میل ندارند با عنصرهای دیگر پیوند تشکیل دهند یا با اتمهای دیگری از نوع خود به یکدیگر بپیوندند، ولی عنصرهای دیگر به جز گازهای بی اثر نمی توانند به تنهایی و بدون پیوستن به اتمهای عنصرهای دیگر یا اتمهای دیگری از نوع خود به بقای خود ادامه دهند و حتما باید با اتم یا اتمهای دیگر پیوند تشکیل دهند. به هم پیوستن دو اتم را معمولا تشکیل پیوند می گویند.
راهکارها:
گسترش هر چه بیشتر وسائل نقلیه عمومی (مترو که متاسفانه به علت هزینه بر بودن به سادگی قابل گسترش نیست، اما حداقل می توان ناوگان اتوبوس رانی را تجهیز کرد
کاستن از سفرهای درون شهری با گسترش استفاده از فناوری اطلاعات. البته این در صورتی محقق خواهد شد که دولت ما به سمت الکترونیکی شدن پیش برود و بخش خصوصی نیز همپای دولت از این مساله استقبال کند، تا شهروندان برای هر کاری که به سادگی از طریق چند دقیقه آنلاین شدن می توانند آن را انجام دهند، ساعت ها وقت و انرژی خود را برای رفتن به نقطه ای از شهر هدر ندهند.
ترافیک، خود منشا بسیاری از معضلات کنونی شهر همچون آلودگی های محیطی و صوتی و بالا رفتن استهلاک وسائل نقلیه و معابر می باشد
فرمت: STP
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
دسته: مکانیک
حجم فایل: 93 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
مکانیزم طراحی شده در SolidWorks و CATIA
قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO
همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی
آماده جهت رندرگیری
برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود
forosh46@gmail.com
قیمت: 3,000 تومان
دسته: علوم اجتماعی
حجم فایل: 15 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
در دوران بلوغ رشد عقلی از رشد جسمانی سرعت کمتری دارد. آزمونهای مختلف استعداد یک روند صعودی را در حدود اواخر دوره نوجوانی نشان می دهند. تفاوتهای جنسی در الگویابی توانائیها در دوره دبیرستان بارزتر است. پسران در آزمونهای ریاضی و دختران در آزمونهای کلامی نمرات بالاتری به دست می آورند. همچنین در زمینه رشد اجتماعی مثلاً رشد ارزشهای اخلاقی در دوره بلوغ در مقایسه با دوره های قبل یک تفاوت ماهوی از نظر تفکر بوجود می آید. یعنی فرد بالغ از نظر نوع استدلالهای مربوط به مسائل اخلاقی کاملاص با فرد پیش از دوران بلوغ تفاوت دارد. مثلاً طبق نظر پیاژه، کودکان در مرحله قبل از بلوغ (به عناون مثال در دوره دبستان) به نتیجه اعمال اهمیت می دهند، در حالیکه فرد بالغ به انگیزه و نیت در انجام دادن آن عمل بیشتر اهمیت می دهد. این نوع قضاوتها مستلزم رسیدن به رشد عقلی خاصی است که توان قضاوت آگاهانه را در فرد به وجود می آورد.
برای بالغین با هوش تر و جوانان خانواده های علاقه مند به امر تحصبل این دوره از نظر کشف اصول عقلی اهمیت زیادی دارد. تاکید جامعه بر داشتن تحصیلات باعث شده است که جوانان نیز فشاری را بر خود حس کنند تا خود را به سطوح بالای پیشرفت تحصیلی برسانند. به ویژه در جامعه ما که دشواری بزرگی به نام کنکور دانشگاهها در برابر جوانان قد علم کرده این فشار بیشتر محسوس است. جالب توجه است در این مورد ما شاهد موششهای فوق العاده ای از سوی جوانان برای غلبه بر غول کنکور هستیم. هجوم جوانان به آموزشگاههای تخصصی، گرفتن معلم خصوصی، درس خواندنهای پیگیر، همگی از یکسو حاکی از اهمیتی است که جامعه بر پیشرفتها و موفقیتهای تحصیلی جوانان می دهد و از سوی دیگر حاکی از پذیرش مسئولیت و کوششهای صمیمانه جوانان در این مورد است. اما باید توجه داشت که همگام با این کوششها، جوانان در عین حال دچار یک حالت تنش و فشار روحی هستند.
قیمت: 4,000 تومان
خلاصه
مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (e-SCM) ، شکل مشخصی از سیستم های درون سازمانی است، که به طور کلی به عنوان یکی از استراتژی های مهم برای ایجاد مزیت های رقابتی در نظر گرفته میشود. اشاعه e-SCM در میان شرکای تجاری برای کاربرد نهایی و تاثیر موفق عملکردش حائز اهمیت است. با این حال، فرایند اشاعه در ماهیت خود فرایندی پیچیده و پویا است و در طول زمان مالکیت تکاملی را در گیر میسازد. نظریه اشاعه نوآوری (IDT) بر اساس بررسی موثر فرایند اشاعه با مراحل مختلف تعریف شده است. علاوه بر این، مطالعات قبلی به نتایج بی معنایی در عملکرد با قابلیت IT با توجه به اندازه گیری های ناکافی دست یافته اند. کارت امتیازی متوازن (BSC) با فرمت SCM، چهار دیدگاه عملکرد را ترکیب میکند که برای غلبه بر این مشکل مناسب است. در خصوص IDT و BSC، این مطالعه یک چارچوب جدیدی را برای بررسی روابط بین ساختار مرحله ای و بر اساس BSC می باشد. داده ها از پرسشنامه جمع آوری شده اند. نتایج نشان می دهد که در چهار دیدگاه BSC تفاوت معنی داری میان اشاعه خارجی و دو مرحله اولیه، پذیرش و اشاعه داخلی وجود دارد. علاوه بر این، تمامی چهار دیدگاه بخوبی در مرحله اشاعه خارجی تحقق مییابند. مفاهیم برای مدیران و محققان مورد بحث قرار میگیرد.
کلمات کلیدی: مدیریت زنجیره تامین الکترونیک، سیستم های درون سازمانی، نظریه اشاعه نوآوری، کارت امتیازدهی متوازن، عملکرد سازمانی
1: مقدمه
سازمان های کسب و کار با یک محیط پیچیده تر و رقابتی بیشتری نسبت به قبل از دوران اینترنت مواجه میشوند. بسیاری از سازمان ها کم کم به این اهمیت پی میبرند که باید به عنوان بخشی از زنجیره تامین در برابر سایر زنجیره رقابتی داشته باشند، که به سرعت منعکس کننده تغییر نیاز های مشتریان باشد. مدیریت زنجیره تامین (SCM) تریتب مهمی است که شرکای کسب و کار را به استفاده از محصولات و خدمات خود به طور موثر و در نهایت ایجاد یک رابطه دراز مدت قادر می سازد. SCM می تواند به طور گسترده به عنوان هماهنگی های موثر بر مواد، محصول، تحویل، پرداخت، و جریان اطلاعات بین شرکت و شرکای تجاری تعریف شود. بنابراین، ترتیب SCM پیچیده و پویا ست در حالی که شامل جریان کار های مختلفی در سراسر مرزهای درون سازمانی است. بنابراین حمایت از فناوری اطلاعات (IT) ، خصوصا، اینترنت و فن آوری های ارتباطی، برای شیوه های ممکن SCM ضروری می باشد. SCM الکترونیکی (E-SCM) به عنوان اجرای فیزیکی فرایند SCM با حمایت از IT تعریف میشود در حالی که تلاش برای تمایز مفهوم SCM است. با این حال، E-SCM، اگر چه هنوز هم در مراحل آغازین خود و با نرخ بالای شکست گزارش در نظر گرفته میشود، با این حال کلید موفقیت نهایی فرایند SCM محسوب میشود.
دسته: جغرافیا
حجم فایل: 68 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
راهنمای استفاده:
این فایل در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده باید از حالت فشرده خارج شود.
محتوای فایل:
لایه پولیگونی با پسوند "shp" و قابل ویرایش در نرم افزار GIS
قیمت: 3,000 تومان
مقدمه
در آستانه قرن بیست و یکم به دلیل گسترش الکترونیک، آنچه بیش از همه در امر اطلاع رسانی مدنظر است، دیجیتالی کردن اطلاع رسانی است که از طرق مختلف می توان به این هدف دست یافت. یکی از جدیدترین روش ها، اطلاع رسانی از طریق شبکه جهانی اینترنت می باشد.
از سوی دیگر امروزه با گسترش روزافزون علم و صنعت کامپیوتر در تمام سطوح جامعه از امور فردی گرفته تا اجتماعی شاهد جریانی هستیم که از آن به عنوان مکانیزه شدن یاد می شود. جریانی که خود ملاک و معیاری برای سنجش میزان کارایی امور قرار داده است، به طوری که اگر فعالیت و عملیاتی مکانیزه نباشد، هیچ گونه ابزاری برای مقایسه خود ونیز رقابت با دیگر سیستم های مشابه را نخواهد داشت. جریانی که اگرچه ممکن است برای خواستاران آن هزینه بر باشد ولی آینده ای روشن را برای ارتقا آن ترسیم خواهد کرد.
در این راستا جامعه طیف وسیعی از فعالیت های خود را با شرایط جدید وفق داده است و سازمان ها مکانیزه کردن سیستم های خود را تنها وسیله، برای خدمت دهی مناسب به خارج از سیستم و تامین محیطی ایده آل برای کارکنان درون سیستم خود می دانند.
با توجه به آنچه خواندید، یکی از مظاهر تلفیق مکانیزاسیون و اطلاع رسانی، وب سایت است. در حقیقت طراحی وب کار مشکل و پیچیده ای است، چرا که موضوع اصلی آن معماری اطلاعات و طراحی جریان کاری است که هیچ کدامشان را نمی توان استاندارد کرد.
طراحی سوالات یک آزمون، چاپ کردن و تکثیرآن ها به تعداد مورد نیاز، برگزاری آزمون به روش سنتی، تصحیح اوراق و اعلام نتایج مدتها پس از برگزاری آزمون از مشکلات عمده اساتید، معلمین ومدرسین و حتی داوطلبان شرکت در آزمون است.
اما امروزه با عمومی ترشدن استفاده از رایانه ها، می توان انتظار داشت در مراکز برگزاری آزمون، تعداد قابل توجهی رایانه، در دسترس باشد. حال اگر بتوان با توجه به توانائی بالای رایانه ها شرایطی فراهم کرد تا مشکلات مذکور، کمتر و درکل، سرعت برگزاری یک آزمون تا حد ممکن سریعتر شود، می توان از بسیاری از اضافه کاری ها اجتناب نمود.
پروژه ای که قرار است با همین هدف طراحی و پیاده سازی شود یک" سیستم مدیریت آزمون آنلاین" است تا جایگزین مناسبی برای روش های سنتی برگزاری آزمون گردد.
استفاده از این سیستم های OTMS (Online Test Management System) ، روز به روز در حال گسترش است و امروزه بسیاری از موسسات معتبر دنیا با استفاده از این نوع سیستم ها آزمون های خود را به صورت Internet_Based Test به اجرا در می آورند.
آزمون هائی از قبیل TOEFL، IELTS و... از این دست آزمون ها هستند.
در نهایت با توجه به آنچه در ابتدا درباره اهمیت اطلاع رسانی و ارتباط پویا با کاربران در شبکه ایترنت گفته شد و همچنین افزایش روزافزون اهمیت Web Apps تصمیم بر آن گرفته شد تا وب سایتی پویا طراحی شود تا بتواند نیازهای مورد نظر را برآورده سازد.
فهرست مطالب
مفاهیم اولیه کسب و کار
کسب وکار چیست؟
انواع کسب وکار
اهمیت کسب وکار
حمایت دولت از کارآفرینان
اصول چهار گانه کسب وکار
کسب وکار با چه مواردی مغایرت دارد؟
پنج مهارت کسب وکار آینده ساز
مدل تلسکوپی توسعه مهارتهای کارآفرینی
پاره ای از کاربردهای معمول اینترنت
کسب وکار اینترنتی چیست؟
انواع کسب وکارهای اینترنتی
مزایای انتخاب کسب وکار اینترنتی
موانع کسب وکارهای اینترنتی
عوامل اساسی موفقیت در کسب وکار های اینترنتی
دلایل شکست کسب وکارهای اینترنتی
مسیر حرکت موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی
طرح توجیهی کسب وکار اینترنتی
مراحل طرح توجیهی
معرفی کسب وکارهای پرسود
اسامی تعدادی از سایتهای ایرانی و خارجی که در زمینه های کسب وکار فعالیت می کنند
شناسایی فرصت ها و موقعیت ها
شروع کسب وکار اینترنتی
فرصتهای کسب موفقیت
انتخاب و توسعه یک محصول
خصوصیات محصولات انتخاب شده
انتخاب قلمرو و میزبان مناسب
طراحی یک سایت مناسب کسب وکار
نکات مهم در طراحی سایت
ایجاد یک موقعیت فروش بی همتا
نکات عمده جهت کسب, یک موقعیت منحصر به فرد
محصولات رایگان وکتابهای الکترونیکی
کتاب الکترونیکی
اهمیت کتابهای الکترونیکی در کیسب وکار اینترنتی
بازاریابی به وسیله ایمیل
راه های جمع آوری اطلاعات تماس افراد
ارتقای سایت در موتورهای جست وجو
مزایای استفاده از موتورهای جست وجو
معایب استفاده از موتورهای جست وجو
بازاریابی الکترونیکی و تبلیغات الکترونیکی
نکات عمده تبلیغات الکترونیکی
ارتباط مناسب با مشتریان
۵۰ نکته اساسی جهت موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتریان آنلاین
نکات کلیدی کسب وکار
دسته: مدیریت
حجم فایل: 204 کیلوبایت
تعداد صفحه: 220
مقدمه
تحقیق برای افزایش صادرات غیرنفتی که در کشور ما امری الزامیاست. دراین مورد گرچه در مقاطعمختلف زمانی چه قبل و چه بعد از انقلاب تحقیقاتی انجام شده است اما اقدامات مؤثری آنچنانکه باید و شایدهنوز صورت نگرفته است. تجربه کشورهای موفق در امر توسعه اقتصادی نشان داده که تجارت خارجی نقشبسیار مهم و تعیین کنندهای در فرایند توسعه این کشورها ایفا کرده و به طور قطع میتوان گفت که هیچکشورتوسعه یافته و تازه صنعتی شدهای را نمیتوان یافت که بدو توسعه تجارت و تکیه بر صادرات خود به اینامر نایل شده باشد. الگوی توسعه متکی به صادرات امروزه تقریباً در میان اکثر کشورهای در حال توسعه بهصورت مدل غالبی درآمد است و از این رو مشاهده میکنیم که طی 1980 بسیاری از این کشورها بسویخصوصی سازی و کاهش دخالتهای دولت در اقتصاد، مقررات زدایی، آزادسازی تجاری، تلاش در جهتجلب سرمایههای خارجی و به طور کلی در جهت حاکمیت عناصر اقتصاد بازار اهتمام کردهاند. نظریه تجارتبه عنوان متور رشد اقتصادی دارای مخالفین و موافقین زیادی است. پر بیش و سنیگر از جمع مخالفان ایننظریه بویژه در کشورهای درحال توسعه بودهاند و دلیل این امر را تخریب رابطه مبادله تجاری این کشورهامیدانند زیرا این کشورها صادر کننده مواد خام و وارد کننده محصولات نهایی میباشند و قیمت مواد خامنسبت به محصولات نهایی روز به روز در حال کاهش است برخی دیگر از نظریهپردازان اقتصادی همانندریکاردو، هگچر اهلین و کروگمن از موافقین رابطه مثبت بین رشد اقتصادی و تجارت خارجی بوده و دلیل اینامر را عمدتاً در مزیتهای نسبی و فراوانی نسبی عوامل تولید در بین کشورهای مختلف میدانند اما نکته ایناست که به مرور زمان و بویژه پس از جنگ جهانی دوم از تعداد مخالفین کاسته شده و بر تعداد موافقین افزودهشده است به دیگر سخن دیدگاه صاحبنظران در مورد نقش مثبت و مؤثر تجارت خارجی در رشد اقتصادیروز به روز خوشبینانهتر شده و آنرا به یک اصل تبدیل مینمایند.
1-1 مقدمه 2
2-1 ضرورت و اهمیت مسئله 5
3-1 اهداف تحقیق 8
4- 1 فرضیات تحقیق 8
5-1 کاربردهای انجام تحقیق 9
6-1 پیشینه تحقیق 9
تحقیقات انجام شده در زمینه بازاریابی و بازار رسانی محصولات کشاورزی 9
فصل اول
بخش اول 17
1-2 مقدمه 17
2-2 تاریخچه 18
3-2 خصوصیات گیاهشناسی زیره سبز 18
1-3-2 ویژگیهای عمومی 18
2-3-2 ارقام زیره سبز 20
3-3-2 زیستگاه و پراکنش 20
1-4-2 مصارف خوراکی و ارزش غذایی 25
2-4-2 اهمیت دارویی 26
5-2 سایر کاربردهای زیره سبز 26
6-2 ویژگیها وروشهای کشت زیره سبز 27
1-6-2 کاشت 29
3-6-2 داشت 30
3-6-2 برداشت 31
7-2 آفات و امراض 32
8-2 خصوصیات زرشگ 33
9-2 تاریخچه زرشک 34
10-2 خصوصیات گیاهشناسی و پراکنش جنس زرشک 35
1-10-2 ویژگیهای عمومی 35
2-10-2 گونههای زرشگ 35
3-10-2 زیستگاه و پراکنش 38
11-2 مصارف خوراکی، ارزش غذایی و اهیمت دارویی زرشک 39
1-11-2 مصارف خوراکی و ارزش غذایی: 40
2-11-2 اهمیت دارویی 40
12-2 سایر کابردهای زرشک: 41
13-2 ویژگیها و روشهای پرورش زرشک بیدانه 42
1-13-2 کاشت و تکثیر 44
2-13-2 داشت 45
3-13-2 برداشت 46
14-2 آفات و امراض زرشک 48
بخش دوم 51
1-2 تعریف بازار 51
2-2 طبقه بندی بازارهای مختلف 51
1-2-2 طبقه بندی بازار بر اساس موضوع مبادلات: 51
2-2-2 بازارها بر اساس وضعیت مکانی: 52
3-2 تعریف بازاریابی 52
4-2 ابعاد مختلف بازاریابی 55
1-4-2 بازاری گرائی 56
2-4-2 بازار شناسی 56
3-4-2 بازاریابی 56
4-4-2 بازار رسانی 57
5-4-2 بازار گردی 57
6-4-2 بازار سنجی 57
7-4-2 بازار داری 58
8-4-2 بازار گرمی 58
9-4-2 بازار گردانی 58
5-2 عناصر قابل کنترل و موثر بر بازاریابی 59
6-2 تاریخچه بازاریابی 59
7-2 مفاهیم اساسی بازاریابی 62
8-2 عوامل موثر در بازاریابی 63
1-8-2 فروشندگان اولیه 63
2-8-2 واسطههای بازاریابی 64
1-2-8-2 دلالان 64
2-2-8-2 واحدهای توزیع فیزیکی 64
3-2-8-2 آژانسهای خدمات بازاریابی 65
4-2-8-2 واسطههای مالی 65
3-8-2 مشتریان 65
4-8-2 رقبا 66
5-8-2 جوامع 67
9-2 مفهوم جدید بازاریابی 67
10-2 تئوریهای رفتار خریدار 68
1-10-2 تئوری اقتصاد خرد (Microevonmic theory) 68
2-10-2 تئوری روانشناسی (psychogical) 69
1-2-10-2 مراحل تصمیم گیری خریدار 69
1-1-2-10-2 شناخت اشکال 69
2-1-2-10-2 جستجو برای اطلاعات 70
3-1-2-10-2 ارزیابی کردن خط مشیهای مختلف (عمل تصمیم گیری) 71
11-2 مفهوم بازاریابی محصولات کشاورزی 72
12-2 اهمیت بازاریابی محصولات کشاورزی 73
13-2 عملیات بازاریای 75
1-13-2 فعالیتهای مبادله ای 75
2-13-2 فعالیتهای فیزیکی 76
14-2 سازمان بازاریابی 78
15-2 فعالیتها و وظایف بازاریابی محصولات کشاورزی 80
1-15-2 جمع آوری اطلاعات 80
2-15-2 حمل و نقل 81
3-15-2 درجه بندی و استاندارد نمودن محصولات 82
4-15-2 بسته بندی و تبدیل محصولات 83
5-15-2 انبارداری 85
6-15-2 تبلیغات 85
7-15-2 اعتبار 85
8-15-2 قیمت گذاری 86
16-2 شبکههای بازاریابی 87
1-16-2 خرده فروشان 87
2-16-2 عمده فروشان 87
3-16-2 سلف خران 88
4-16-2 میدان داران 88
5-16-2 سایر موارد 88
17-2 اهداف بازاریابی محصولات کشاورزی 89
1-17-2 آنچه به عهده دولت میباشد 89
2-17-2 آنچه بر عهده تولید کننده میباشد 90
18-2 نقش شرکتهای تعاونی در بازاریابی 91
19-2 مسیر بازاریابی 91
20-2 هزینههای بازاریابی 92
21-2 حاشیه بازاریابی 93
24-3- کارایی بازاریابی 94
23-2 مدلهای حاشیه بازاریابی 96
1-23-2 الگوی مارک- آپ (Mark up Model) 96
2-23-2 الگوی حاشیه نسبی (Relative Model) 97
3-23-2 الگوی هزینه بازاریابی (Marketing Cost. Model) 97
4-23-2 الگوی انتظارات عقلایی (Ration Expectation Model) 98
24-2 شفافیت بازار 99
25-2 برخی مشکلات اساسی موجود در بازاریابی محصولات کشاورزی 99
فصل سوم
1-3 مقدمه 103
2-3 روش تحقیق 103
3-3 روش جمع آوری اطلاعات 103
4-3 منابع اطلاعات ثانویه 104
5-3 منابع اطلاعات اولیه 105
6-3 جامعه آماری 105
7-3 نمونه آماری 105
فصل چهارم
1-4- مقدمه 108
2-4- اهمیت اقتصادی زیره 108
1-2-4- کشورهای وارد کننده و صادر کننده زیره 110
2-2-4- روند تولید و صادرات زیره 110
3-4 مشخصات جامعه مورد بررسی و مشخصات تحقیق 114
4-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زیره 115
1-4-4 ویژگیهای سنی 115
2-4-4 سطح تحصیلات 116
3-4-4 وضعیت مالکیت اراضی 117
5-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زیره 118
1-5-4 ویژگیهای سنی 118
2-5-4 سطح تحصیلات 119
1-6-4 ویژگیهای سنی 120
2-6-4 سطح تحصیلات 120
7-4 انواع بازارهای زیره 121
1-7-4 بازار سر مزرعه 122
2-7-4 بازار عمده فروشی 124
3-7-4 بازار خرده فروشی 126
8-4 سازمان بازاریابی زیره 127
1-8-4 عمده فروشان 128
2-8-4 خریدران محلی 129
3-8-4 نمایندگان عمده فروش 129
4-8-4 میدان داران 130
5-8-4 دلالان 130
6-8-4 خرده فروشان 131
9-4 عملیات بازاریابی زیره 131
1-9-4 حمل و نقل 131
2-9-4 درجه بندی 132
3-9-4 استاندارد 133
1-3-9-4 مواد خارجی موجود در زیره 133
2-3-9-4 ویژگیهای زیره استاندارد شده باید به شرح زیر باشد: 134
4-9-4 بسته بندی 134
5-9-4 اطلاعات زیر باید بر روی هر بسته یا بر چسب شود: 135
5-9-4 انبارداری 135
10-4 اعتبار 135
11-4 مسیر بازاریابی زیره 137
1-11-4 مسیرهای اصلی بازاریابی زیره 138
12-4 قیمت گذاری 138
13-4 حاشیه بازاریابی 139
14-4 هزینه بازاریابی 141
15- 4 سود بازاریابی 144
16-4 ضریب هزینه بازاریابی 145
17-4 ضایعات 146
18-4 عدم کارایی بازاریابی 147
19-4 شفافیت بازار 148
20-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی تولید کنندگان زرشک 149
1-20-4 ویژگیهای سنی 149
2-20-4 سطح تحصیلات 150
3-20-4 وضعیت مالکیت اراضی 151
21-4 ویژگیهای نمونه مورد بررسی عمده فروشان زرشک 152
1-21-4 ویژگیهای سنی 152
2-21-4 سطح تحصیلات 153
22-4 ویژگیهای نمونه مورد برری خرده فروشان زرشک 153
1-22-4 ویژگیهای سنی 153
2-22-4 سطح تحصیلات 154
23-4 انواع بازارهای زرشک 155
1-23-4 بازار سر مزرعه 156
2-23-4 بازار خرده فروشی 158
24-4 سازمان بازاریابی 160
1-24-4 عمده فروشان 160
2-24-4 خریداران محلی 161
3-24-4 نمایندگان عمده فروش 162
4-24-4 میدان داران 162
5-24-4 دلالان 163
6-24-4 خرده فروشان 163
25-4 عملیات بازاریابی زرشک 164
1-25-4 حمل و نقل 164
2-25-4 درجه بندی 164
3-25-4 استاندارد 166
4-25-4 بسته بندی 168
5-25-4 انبارداری 168
26-4 اعتبار 169
27-4 مسیر بازاریابی زرشک 170
28-4 قیمت گذاری 171
29-4 حاشیه بازاریابی 172
30-4 هزینههای بازاریابی 173
31-4 سود بازاریابی 177
32-4 ضریب هزینه بازاریابی 179
33-4 ضایعات 179
34-4 عدم کارایی بازاریابی 182
35-4 شفافیت بازار 183
36-4 مشکلات بازاریابی و صادرات زیره و زرشک 184
فصل پنجم
1-5- مقدمه 188
2-5 نتایج و بحث 188
3-5 پیشنهادات جهت بهبود بازاریابی زیره و زرشک 198
منابع 205
قیمت: 8,000 تومان