رشته: پزشکی و سلامت
‘Making a difference’ a clinical pathway for hip fractures and the advance practice role in managing patients with minimal trauma hip fractures
جهت دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
سابقه و هدف: در سال 2006-2007 بیش از 16500 بیمار مبتلا به شکستگی لگن در استرالیا برآورد شدند اکثر آنها (94%) بالای 65 سال سن داشتند تقریبا همه بیماران مبتلا به شکستگی لگن نیاز به بستری شدن در بیمارستان و جراحی داشتند.
هدف: هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مسیر بالینی شکستگی لگن در مزاقبت از بیماران شکستگی لگن می باشد.
روش: پژوهش حاظر یک ممیزی مدارک پزشکی به صورت گذشته نگراز تمام بیماران …….. حداقل بیش از 65 سال سن دارند. آنها در یک بیمارستان بزرگ در طی یک دوره سه ماهه و بعد از اجرای مسیر بالینی شکستگی لگن مورد بررسی قرار می گیرند.
یافته ها: بیماران در گروه آزمون (28نفر,متوسط 86 سال) در مقایسه با گروه شاهد (تعداد 33 نفر متوسط 85٫7 سال) تحت عمل جراحی قرار می گیرند 21٫4% درمقابل 5% VTE ,PS0. 004 پیشگیری بهبود یافته برای بیماران بدون پیشگیری (5% درمقابل P=0. 001 33. 3%) و با درمان پوکی استخوان کلسیم و ویتامین D مرخص شدند.
واژگان کلیدی: شکستگی مسیر بالینیشان ,خدمات ارتوگرافیک ,شکستگی لگن ,حداقل ضربه (تروما)
رشته : مکانیک
Vehicle System Dynamics: International Journal of Vehicle Mechanics and Mobility
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
تجربه های اخیر نشان دادند که اندازه اتومبیل های مسافری کوچک و متوسط بوده، ازاین رو همواره دربرابر حادثه ROLL-OVER قرار داشته اند. ROLL-OVER یکی از وحشتناکترین حادثه ها برای رانندگان کامیون است و بدون هیچ نشانه قبلی اتفاق می افتد و در نتیجه واکنش صحیح راننده را در پی نخواهد داشت.این مقاله برخی ازمشکلات ثبات وسیله نقلیه تجاری را به طور کلی ارائه می دهد. و به دنبال یک راه حل برای تشخیص و اجتناب از ROLL-OVER بوده که با استفاده ازسنسورها و محرک های موجود در سیستم ترمز الکترونیکی (EBS) می باشد.
رشته: مکانیک / صنعتی
Optimal seat and suspension design for a quarter car with driver model using genetic algorithms
دانلود رایگان مقاله انگلیسی اینجا را کلیک نمایید
چکیده:
در این مقاله بهینه سازی سیستم تعلیق و صندلی ماشین چهارچرخ با استفاده از الگوریتم ژنتیک جهت تعیین مجموعه از پارامتر ها برای رسیدن به بهترین عملکرد راننده پرداخته شده است. از آنجا که سلامتی راننده به عنوان یک پارامتر مهم در ماشین است، هدف مورد نطر به حداقل رساندن یک تابع چند منظوره تشکیل شده به صورت ترکیبی بوده تا انحرافات تعلیق و انحراف تایر به حداقل رسیده و هم چنین شتاب (CF) به طور معمول توسط طراحان ارائه نمی شود. نتایج بهینه سازی از طریق گام ها و فرکانس پاسخ از صندلی و سیستم تعلیق برای مقایسه سیستم تعلیق مطلوب بوده و در حال حاظر استفاده شده است. مقایسه نتایج حالت بهینه سازی شده از سیستم با یک پیک رزونانسی و CF و مقدار ارتعاشی را نشان می دهدو مفهوم و ایده های مطرح شده در این اثر بوده و به طور مستقیم برای هر دو ماشین با سیستم تعلیق و صندلی در صنعت قابل اجرا است.
کلمات کلیدی:
ماشین چهار چرخ , سیستم تعلیق , طراحی بهینه صندلی ,مدل راننده ماشین